Lododan
Minik oğlumla birlikte oyun oynarken bugün olanları düşünüyordum . Bugün Tini sayesinde hamile olduğumu öğrenmiştim . İlk başta bunun kötü olduğunu düşünsem de Tini beni bunun harika bir olduğuna inandırmıştı . Şu anda mutluydum ama bugün Tininin verdiği tepki beni endişelendirmişti . Tini bana çok şey anlatmamıştı ama zor zamanlar geçirdikleri belliydi . Ve o üzgünken mutlu olmak canımı sıkıyordu .
Bunları daha fazla düşünemedim çünkü Diego gelmişti . Düşüncelere daldığım için onun geldiğini fark etmemiştim . Onu görünce hemen yanına gittim ve ona sarıldım . Dan oyuncaklarıyla oynamaya daldığı için benim yanından kalktığımı fark etmemişti . Bizde bundan yararlanarak yalnız kalmak için sessizce mutfağa doğru ilerlemeye başladık . Ona güzel haberi verecektim ve bunun için yalnız kalmamız gerekiyordu . Mutfağa geçtiğimizde '' Sana bir şey söylemeliyim . '' dedim .
'' Ben de sana bir şey söyleyecektim ama önce sen söyle . ''
'' Tamam . '' dedim ama bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum . Bu yüzden direk söylemeyi seçtim .
'' Ben hamileyim . ''
'' Şaka yapmıyorsun değil mi ? '' diye soran Diegoya gülümsedim .
'' Neden şaka yapıyım ki ? ''
Bunu söylememle Diegonun beni kucağına aldı . Aniden yerden havalandığım için çığlık atmıştım . Benim çığlığımı önemsemeyen Diego her şeyi unutmuş gibiydi . Eğer unutmasaydı mutfaktan çıkıp salona geçmek gibi bir hata yapmazdı . Çünkü zaten benim çığlığımla dikkati dağılmış olan Dan etrafa bakarak sesin sahibini aramaya başlamıştı . Benim Diegonun kucağında olduğumu görünce hemen yanımıza geldi ve Diegonun bacağına yapışarak '' Baba annemi bıyak . '' dedi . Diego bu sözlerden sonra ofladı ve beni kucağından indirmeden önce kulağıma '' Eğer bir kızımız olursa ben de onu kendime aşık edeceğim . ''diye fısıldadı .
Sözlerini önemsemeden en yakındaki koltuğa oturdum . Dan hemen kucağıma çıktı . Diego da gelip yanıma oturdu . Mutlu bir aile tablosu oluşturmuştuk . Ama arkadaşlarımız mutsuzken mutlu olmak canımı sıkıyordu . Jorge hastaydı . Mechi ve Ruggeronun ne halde olduklarını bilmiyorduk . Böyle bir durumda bu kadar mutlu olmamamız gerekiyordu . Gülümseyen Diegoya baktım ve '' Biz neden bu kadar mutluyuz ? '' diye sordum . '' Arkadaşlarımızın başında sorunlar varken biz neden bu kadar mutluyuz ? ''
Diego bir süre sessiz kaldıktan sonra '' Sanırım biz de bir süre mutlu olamayacağız . '' dedi .
'' Neden ? ''
'' Annem buraya geliyor . ''
~~~~~
Ruggerodan
Mechinin hamile olduğunu öğrendiğim o günden beri onu yanımdan ayırmamıştım . Gitmesine izin vermemiştim . Geçen zaman içinde aramız düzelmeye başlamıştı . Aramızdaki sorunları çözmüştük . Bugün ona yeniden evlilik teklifi etmeyi düşünüyordum . Fazla abartılı bir şey olmayacaktı . Az önce yeni bir yüzük almıştım ve eve doğru gidiyordum . Eve gittiğimde direk yüzüğü gösterip ona evlilik teklifi edecektim . İlk seferinde çok uğraşmıştım ama uğraştığıma değmemişti . Şimdi de uğraşmama gerek yoktu .
Bunları düşünürken eve gelmiştim . İçeri girdiğimde Mechinin koltukta oturmuş telefonuyla uğraştığını gördüm . Yanına gittim ve telefonunu elinden aldım . '' Mechi sana bir şey soracağım . '' dedim .
'' Ne soracaksın ? Hemen sor ne soracaksan . ''
'' Tamam . Ama şimdi soracağım soruya fazla düşünmeden cevap vermeni istiyorum . ''
'' Tamam . '' dediğinde cebimdeki yüzüğü çıkardım ve sorumu sordum .
'' Mechi , benimle evlenir misin ? ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmaz Aşk (3.kitap )
FanfictionUzun yıllar süren ve her zorluğun üstesinden gelmiş iki insanın aşkı onların ölümü ile bir anda unutula bilir mi ? Bence unutulmaz . Onları tanıyan , onların aşklarını görenler yaşadıkça , onların hikayesi birileri tarafından anlatılmaya devam ettik...