Harry's P.O.V
Dok sam zapravo shvatio sta je ona rekla ona je nestala ispred mene. Okrenuo sam se i vidio kako je usla u taxi i otisla. Sto sam ja ovo sve zasluzio. Nisam bio najbolji ali nisam ni najgori.
Upalio sam svoje auto i krenuo prema njenom stanu.Tamo je sigurno. Stigao sam ispred i vidio da je svjetlo u njenom stanu upaljeno. Pa bar nesto. Usao sam u zgradu zatim i u lift. Zasto je kupila stan na 12 spratu ? Ta djevojka je toliko cudna ali posebna. Cim sam stigao uletio sam u stan. Bilo je otkljucano.Bar neka sreca. Otisao sam u dnevni boravak i zatekao nju kako gleda nasu sliku sva u suzama.
'Ej' rekao sam iako ne znam zasto. 'Molim te idi odavde' rekla je smirenim i odlucnim glasom pomijesanim sa jecajima.
Ja: Emma, ja to ne zelim. Ne zelim da se ista mjenja. Sa Taylor sam bio nakon par sedmica sto si ti otisla...
Emma: S tim si dokazao koliko si me volio
Ja: A zasto si ti meni presutila svoju bolest ? - rekao sam u smislu deranja ali nije bilo ni blizu toga.
E: Ahm , znaci nakon onoga kad si usao u ovaj stan sam ti se trebala zaletjeti i reci 'Joj Harry , ja sam bolesna. Jos malo vremena mi je ostalo. Mozda umrem do sutra ali nema veze'
Ja: NE ! Ali si trebala reci na neki normalan nacin
E: Ali kako ? Dosao si ovdje , zbog mene, sav sretan. Mislio si da mozemo sve zaboraviti i onda ono u klubu. Oprostila sam ti samo zbog toga sto sam bolesna. Pogledaj ove modrice -pokazala je ka svojim rukama na kojima su bile vidljive flekice- i umaram se puno ali to je sve posljedica bolesti. Ja cu da te volim zauvijek. Kada odem sa ovog svijeta gledat cu te odozgo. Paziti na tebe. Ali moras da mi obecas da ces da nadjes neku djevojku koju ces da volis i njoj da podaris dijete. To zasluzujes. I da smo ostali zajedno ne bi imali mogucnost uzivati u svemu tome. Ne mogu imati dijete. Imam karijeru ali nemam ono najbitnije. Nemam srecu. Ta sreca bi bilo zdravlje, dijete i osoba koju neizmjerno volim. To nisam uspjela u svom zivotu ali zelim da ti uspijes. Da budes slavan i imas sve ono sto ja vise necu moci imati. Napustit cu ovo sve uskoro. Mislis da je lako ? Mislis da je lako ujutro popiti saku tabletica da bi prodisao i progovorio? Harry ja te volim i uvijek hocu. Odi od mene. Ne zelim da me gledas ovakvu.
Ja: Ja... stvarno ne znam sta da kazem... Volim i ja tebe Emma i sve cu uciniti da budes ok. Da nastavimo gdje smo stali. Mozemo i usvojiti dijete ako zelis ? Sta zelis u ovom trenutku ?
E: Zelim da me ostavis samu , molim te. Zelim da budem malo sama. Sutra cu ti se javiti.Emma's P.O.V.
On je klimnuo glavom na moje rijeci. Poljubio me u celo i izasao.
Krenula sam put balkona da udahnem malo zraka. Dosla sam do ograde i mahnula Harry-u koji mi je uzvratio. Odjednom sam osjetila nemoc. Glasno sam se dreknula 'Harry' i tada mi se sve zacrnilo ispred ociju.Harry's P.O.V.
Usao sam u auto i cuo kao da neko doziva moje ime.Htio sam nazvati Emmu ali..fuck..mobitel mi je ostao gore. Popeo sam se s liftom i usao u stan 'E Emma izvini mobitel mi je ost....' zaustavio sam se kad sam vidio da Emma lezi ispred balkona u nesvjesti. Odmah sam nazvao hitnu.
Ona je bila sve vise i vise blijeda... Pjena joj je pocela na usta. Samo ne to ! 'NE NE EMMA NE OSTAVLJAJ ME JA TE VOLIM' 'volim i ja tebe' rekla je i ponovo zaklopila oci.... Pjena je isla sve jace. Umrijet ce ....Novi nastavak. Kasno je ali sam ga uspjela napisati lol. Hvala svima koji citaju i ostavljaju komentare.
VOTE,COMMENT,SHARE&READLove you all ❤
ESTÁS LEYENDO
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanficDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...