Mergem la Paris!

46 2 1
                                    

Vorbim despre viața câinilor. O viață crudă, în care nu ai speranțe, și totul se poate întâmpla fără să te aștepți! Atât de simplu...atât de minunat...așa de aventuros! Așa a început povestea unui câine din apropriere de Paris! Nu trăia cu cei mai bogați oameni, dar se mândreau cu familia pe care o aveau. Familia era formată din copilul lor Andrew, avea doar 5 ani, mama, numită Diana și tatăl numit Lorence. Să nu uităm de câinele lor, un Ciobănesc German, Boris, protectorul familiei. Își doreau să meargă la Paris, dar nu își permiteau. Așa că, tatăl a strâns bani și au închiriat o cameră de hotel.
-Dragă, mergem la Paris!
-Poftim? O să plâng! De ce vrei să mă faci fericită? Nu merit...toată lumea merită să fie fericită, dar, e prea mult! Nu pot accepta...
-Draga mea, părinții tăi nu trebuie să îți afecteze sufletul, au fost asasinați în Germania acum mult timp, și tu știi asta. Nu a fost vina nimănui că ei au fost urmăriți. Nu trebuie să îți pătrundă în suflet faptul că a fost vina ta!
-Dar este, și ei își doreau să meargă la Paris! Dacă mergeam cu ei atunci...
-Dragă, Andrew era mic și nu îl puteai lăsa.
-Bine! Dar cum rămâne cu Boris? Cu cine o să rămână?
-O să stea acasă ! Stăm doar două zile.
-Bine! Mă duc să fac bagajele.
-La 5 dimineața plecăm!
-Bine, scumpule!
Își porniră drumul spre Paris. Au vizitat turnul Effel. Dar era o mare aglomerație și nu puteai ajunge în mai puțin de 4 ore la hotel. A depășit o mașină și, deodată, dădură într-un stâlp. Din păcate, muriră...

The dogs in ParisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum