*son ayrılık*

426 19 1
                                    


Artık bir evimin olmadığının farkındayım.. gidecek hiç bir yerim olmadığını biliyorum...bu nedenle bu yolun sonunda beni ne bekliyor tahmin edemiyorum....hayal kırıklığına uğrattığım o kadar çok insan var ki....babam , abim ,kraliçe ve Tae Young...onlara karşı hissettiğim bu suçluluk duygusu yüzünden nefes almak gittikçe zorlaşıyor benim için....

Öğrendiğime göre babam ve kraliçe azledildikten sonra eski saraya sürgün edilmiş...orada iyi bir hayatları olacağını düşünüyorum....saraydakinden daha sakin huzurlu bir hayat...
babama tahtı elinden alınmış bir hükümdar gibi değil de onurlu bir hükümdar olarak hizmet edileceğine eminim Young un sözünü tutacağına güvenim tam çünkü...
Ama babamın mutlu olamayacağının da farkındayım çok değer verdiği tahtını kaybetmek ve benim tarafımdan ihanete uğramak ona çok ağır gelmiş olmalı bu nedenle hayatının sonuna kadar bu yarayı kalbinde taşıyacak...bunu biliyorum ve bunu bilirken bende mutlu olamam..buna hakkımda yok ...

Abim ve eşi de Sulvan daki yazlık saraya sürgün edilmiş....onların da daha rahat bir hayat yaşayacağını düşünüyorum...Abim hiçbir zaman saraydaki hayatını sevememişti zaten....eşiyle birlikte normal insanlar gibi bir hayat sürebilecek ....bu içimi rahatlatan tek şey....fakat o da bana fazlasıyla kızgın olmalı beni artık kardeşi olarak görmediğine eminim...bu konuda üzülmüyorum çünkü bu benim cezam ...en azından cezamı düzgün bir şekilde çekmeliyim....

Young; o da şimdilerde taç töreni için hazırlanıyor olmalı....Saraydan ayrıldığımı henüz fark etmemiş olmalı...umarım bir süre daha fark etmez....onu bırakmayı istememiştim ama buna mecburdum...kendime geldikten hemen sonra saraydan ayrılmayı aklıma koymuştum...keşke daha erken bu düşüncemi gerçekleştirebilseydim....şu birkaç gün içinde yanında olmaya fazlasıyla alışmışım.. Eğer o da benim gibi hissediyorsa onu terk ettiğimi fark ettiğinde büyük bir hayal kırıklığına uğrayacak....umarım bu durum onu fazla etkilemez....henüz tahta yeni çıkan bir kralken duygusal sorunların onu etkilmesi hükümdarlığı için büyük bir sorun olur....

O da yanında olamayacağımı er ya da geç fark edecekti zaten...ben sadece bunu daha çabuk anlamasını sağlamak istedim....Kendi ailesine ihanet eden benim gibi bir prensesi ne halk ne de saray görevlileri kraliçe olarak kabul etmeyecekti...şimdi olmasa bile ilerde onun için bir sorun haline gelecektim....bakanlar önünde onun zayıf halkası olamazdım....bu halkın utanç duyacağı bir kraliçe olamazdım...
Herşeyden önce aileme yaşattığım onca şeyden sonra onların kalbinde açtığım iyileştirilemez yaralardan sonra ben nasıl Young la mutlu bir hayat yaşamayı düşünebilirdim....babama ihanet etmeme neden olan o tahtı Young la paylaşmak utanmazlığın son noktası olurdu benim için ve ben bu kadar onursuz ,yüzsüz biri değilim olamam da...
bütün bu düşüncelerimi Young a bıraktığım mektupta da belirttim....
artık neden onun yanında olamayacağımı o da biliyor olacak....

Şimdi hak ettiğim hayatı yaşayabilirim..yalnız , isimsiz ,ünvansız bir kadın olarak yaşamaya devam edicem...yinede nefes almalıyım...Young için ailem için....

.............................. ...............................

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠

*TAE YOUNG UN BÖLÜMÜ *

Taç törenimi biraz daha ertelemeyi düşünüyordum....Hiç birşeyi aceleye getirmek istemiyordum....Taç törenimle birlikte evlilik törenimi de gerçekleştirmeyi düşünmüştüm......o günün benim için unutulmaz olmasını istiyordum...sevdiğim kadınla birlikte ailemin son isteğini gerçekleştirip o tahta oturmayı hevesle bekliyordum......Bu düşüncemi Seohyun la da paylaşmak için kaldığı konağa gittiğimde ise artık bunun bir hayal olduğunu anlamam pek uzun sürmedi...Gitmişti...Sadece bir mektup bırakıp öylece gitmişti....Bir an kabus gördüğümü sandım ama gerçekti...

**PRENSESİN KALBİ**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin