Çok kucukmüsum yeni ailemle tanıştığımda şimdi hepinizin kafasında bir tane soru işareti oldu tabi . Nasil mi oldu annem dogum yapmadan iki gün önce babam trafik kazasi yapmış ve vefat etmiş.ve annemde bu acı haberi duyunca sancıları başlamış ve beni dünyaya getirmiş .ama babam fakir olduğu için dedem annemi babamla evlendiği için evlatlıktan red etmiş .Annemde babam ölünce tek başına kalmış koca bu dünyada .Beni de dışarıdan bakılınca mahsun ama içeri girince mahkum olan çocuk yurduna vermiş acaba beni verirken içi acidimi diye merak ettim her zaman.Bir anne niye çocuğunu bırakır ki o hapishaneye.Küçükken çok zordu anne görmemek aslında çok anlayamadım annesizligi ben yurda 3 günlükken birakilmisim ben birakildiktan 1 yil sonra beni dunyanin en guzel ailesi evlatlık almis.bu aile abim annem babam pufuduk anneannem ve dünyalar tatlısı teyzemle ha bide annemin karnındaki bebisle olusmaktaydi. Neyse şimdi büyüdüm yan 16 yaşındayım.Ben size bu aralar neler gelişti anlatırım abimle teyzem tip fakultesini kazandı annemin karnındaki bebis ılkokulu bitirecek annanem dünya turu yapıyor babam da kendi işyerini açtı iste bizde böyle büyüyüp yuvarlanıp gidiyoruz.Ben 16 yaşıma geldiğimde annelere kendi anneme aramak istediğimi söyledim onlarda bunu onayladilar.bizde annemi aramaya başladık ve onu bulduk añem dediler konuşmuş ve barismis ben anneme neden böyle yaptığını sormak için gitmiştim oysaki onun evine ama o beni içeri bile almadı demekki sadece dünyaya getirmekle anne olunmazmis bu dünyada .