Benim Hayatim

74 5 4
                                    

18 yaşındayım ve 2 gün önce bir hastanenin psikoloji kliniğinden taburcu oldum. Hayır kesinlikle deli değilim evet oraya 15 yaşımda zorla yatırdılar, ama en iyiside buydu çünkü yaşadıklarım öyle kolay atlatılıcak şeyler değildi, olmamalıydı. Hala atlatabildiğim konusunda kesin bir fikrim yok bunu ilerleyen zamanlarda görücem sanırım. Simdi kendime yeni bir hayat kurmak zorundaydım, buna mecburum. Kuzenimin evinde kalıp ona rahatsızlık vermek istemiyorum kendi evimede gitmek istemiyorum. Hayır hiçbirine gitmicem zengin olmamız doğuştan gelen bir şansmı bilmem ama benim bu şanstan çok faydalandığım pek söylenemez, zaten istediğimde söylenemez ya sadece ihtiyacım olanını kullanicam çok azını. Önce bir ev almam sonra okul bakmam daha sonrada araba almam lazım.
Bugün yeni hayatıma ilk adımımı atmak üzere yola koyuldum ve evden ciktim. Kuzenim arabasını bana verdi ve islerimi kolaylastirmama yardım etti internetten bulduğum bir kaç evi gezdim ve orta büyüklükte 2 katlı bahçeli bir evi aldım, baya güzeldi bahçesinde gülleri ve bir sürü çiçekleri olan güneş alan bir ev. Şimdi sıra buraya yakın bir okul bulmaktı. Daha önce internetten araştırdığım bir kaç okulu not etmiştim bile zaten. İlk okulun önüne gelip arabadan indiğimde içimde değişik bir duygu oluşmuştu içimdeki ses çoktan okulunu bulmuş demesine rağmen ona kanmıcaktım. Okulun içine girdiğimde alt kat üst kat herşey normal, sıradan ve güzeldi beni çeken baska bir şey vardı bu okulda sanki ama ne ?
Neyse ne.
Diğer okullarida gezmem lazım gerçekten. Öylede yaptım gerçi boşuna gezdiğimin ilk başından beri farkındaydım ya işte. Kendimi ilk gittiğim okulda buldum ve kaydımı yaptırdım bu işide bitirdiğime göre kendime araba bakabilme sıram gelmişti ama gerçekten çok yorulmuştum ve onuda kuzenime yükledim çünkü yorgunluktan ayaklarim tutmuyordu.
Eve gidip yatip uyumak istiyordum ki karnımın fena halde acıktığını farkettim fast food dükkanlarından birine girip direk yemeye basladim gerçekten çok acıkmıştım eve gidip direk uyudum sabah erken kalkmam lazımdı.
Ama tabi ki kalkamadım ve okula daha ilk günden geç kaldım tamda benden beklenen bir hareket bravo !
Acilen hazirlanip çıkmam lazım diye düşünürken okulun kıyafetlerini almayı unuttuğumu farkettim.
Aptal kafam ne yapıcaksın simdi ?
Tamam tamam sakin ol en iyisi okulun kıyafetlerine en uyan şekilde gömlek ve etek seçmem en mantıklısı olucak. Dolabımı açıp kıyafetlerin içinde en uygununu aramaya başlarken iyice geç kaldığım kabak gibi meydandaydı...
20 dakika sonra
Gömlek,etek, saçımda iyi gözüküyor. Makyaj ? Sadece ruj evet fazlasına gerek yok zaten dikkat çeken saçlarımı düşününce dafa fazlasına ihtiyaç duymuyorum. Aynaya son kez baktım sonunda hazırdım ayakkabılarımıda giydikten sonra koşarak arabaya binip, hızlıca okula doğru sürdüm. 1. Dersin ortalarina gelmiş olmaları lazımdı, olsun buda bir şey okulun sonunda gelebilirdim mesela. Bunları düşünürken karnımın guruldamasıyla gerçek hayata geri dönmüştüm ama şimdi bunun hiç ne yeri ne de sırası Masal kendine gel. Şu an açlığımdan daha önemli bir şey var mesela çanta okul çantam yoktu kıyafetlerimin olmadıgı gibi çantamında olmaması baya güzeldi. Okula almasalar şaşmazdım doğrusu. Daha ilk günden sorun çıkmasın lütfen.
Okulun önüne geldiğimi farketmediğim gibi az kalsın geciyomusum aptal kafam kaç kere daha hatırlatıcam bunu kendime direksiyon başında yolun dışında bir şey düşünme, düşünme !
Arabayı park edip doğru okula kostum ve bahçeden okul binasına doğru sınıfımı bulana kadar 15 dakika kesin koşmuşumdur. Sınıf kapısının önüne geldiğimde çok tedirgin oldum heyecandan kalbim ağzımdan çıkıcak gibiydi. Ne oluyor sana Masal alt tarafı sınıfın kapısından içeri sınıfa gireceksin yani ne var bunda ?
Sakin ol Masal ve çal su kapıyı tam elimi kapının kulpunu getirip öteki elimlede 2 kere kapıyı tıklatıp içeri girecektim ki kapı açıldı, acılmasıyla yere yapışmam bir oldu aman ne güzel daha ilk saniyeden rezil olmuştum.
Bana çarpan sanki kapı değilde dağ gibi canım acıyordu, gözlerimi açamıyordum. Sesler duyuyordum ama net değillerdi. Başımdada feci bir ağrı söz konusuydu. Ah bu çok fazlaydı. Zorda olsa gözlerimi açabilmiştim bulanık görüyorum ama ilk gördüğüm yüz bir erkeğe aitti esmer, kirli sakallı. Sakalları onu 20'li yaşlarında gösteriyordu belki de öyledir bir çift siyah göz, yüz hatlari azda olsa sert, saçları ortadan ayrık ve orta uzunlukta. Püskül saçlı. Gülümsedi, gerçekten gülümsedi ama neye ?
Komik bir şeymi vardı yoksa benmiydim komik olan ? Kesin düştüğümde ağzım yüzüm dağıldı ve bu ona komik geliyor. Ukala ne olucak ki.
Ama bir gerçek var ki güldüğünde kısılan gerçekten bu dünyaya ait gibi gözükmüyordu gözümü ondan alamıyordum ve artık bakmamam lazım biliyorum ama bakışlarımı engelleyemiyorum. Masal kendine gel, sakin ol. Ne haldesin onu düşün etrafina bak birazda. Başımı döndürdüğümde bir kız vardı sarışın, çok güzel ve tatlı bir kızdı iyi anlaşabilirdim, umarim. Ben bunlara düşünürken bir ses duydum, tam önümden gelen bir ses, ona aitti bu ses.
"İyi misin ? Gerçekten korkuttun beni. Bir şey oldu sandım ne yapıyordun kapının önünde ?"
Bir süre cevap veremedim beynim konuşmama izin vermiyodu sanki zar zor toparlanıp bir
şeyler demeye çalıştım.
"Ben yeni öğrenciyim ama geç kalmıştım tam kapıyı açıp içeri giricektim ki sonrasını biliyorsun zaten."
Dudaklarim kıvrıldı kendini suçlu hissetmesini istemiyodum bir bakıma benim hatamdi bu.
-Hoşgeldin aramıza o zaman pek sıcak bir karşılaşma olmadı gerçi ama bu gelişini bi kutlamayla affettirebilirim kendimi ne dersin ?
-Yok hayir gerek yok cidden af istemiyorum sevmem bu tarz şeyleri.
-Ama ben istiyorum yarın bizim kafede bir parti vericem ve sen tabiki vip konuğum olucaksın itiraz istemiyorum.
Bir şey diyemeden çekip gitti bu neydi simdi ? Ne sanıyor ki kendini egoistti iste belli kaslı, yüzü acaip tatlı ve sertti. Hey ! Masal kendine gel, sakin ol. Saçma bir ego yığını olan serserinin tekini düşünmeyi bırak. Ne ara kalkıp toparlandım ve boş bir sıraya geçtim hiç bir fikrim yok hatta yanımada o sarı kız gelmiş nerden geldiğimi, adımı, nereli olduğumu falan soruyordu kendimi kesicektim artık. Fazla, çok fazla konuşkandı. Yeter ! diye bağırıp kaçmak istiyorum ama yapamazdım o yüzden tek tek cevaplamaya basladım. " İstanbulluyum, 20 yasındayım diye tek tek cevapladım ve muhabbet etmeye başladık aslında iyi bir kızdı tahminimde yanilmamisim gerçekten iyi arkadaş olabiliriz. Ders zili çaldı ve bir kadin girdi 40'lı yaşlarinda kivircik sacli oldukçada güler yüzlü çokta tatli bir kadındı.
Ders boyunca güldük, eğlendik hiçte bekledigim gibi sıkıcı geçmedi keske bütün dersler böyle gecse derken izlendiğimi farkettim o çocuk, o çocuk, şu esmer, sakallı olan inanamıyorum. Bakıyor ya digerleride bakiyordu normaldi yeniydim ama hic biri heyecanlandirmiyodu onda daha farklı şeyler vardi çok başka ...

İlk bolum ve ben daha yeniyim cok yeni uzun yazip sıktıysam şimdiden affola

MASALLAR KRALİÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin