parti var dediler geldik

91 12 0
                                    

Multide sağdaki miranın giydiği kombin soldaki minenin votelerinizi bekliyorm
Miranın ağzından
Basım çok ağrıyodu. Dün geceyle ilgili bişeyler hatırlamaya çalıştım. Yok hiçbişey hatırlamıyorum. Off ne bu ağrıya. Brn mi dedim sana iç diye te allam.s aha iç ses bende çoktandır seni merak ediyodum allam ya git şurdan iç ses ben senin içindeyim gerizekalı.s hay tamam peki sus. Poyrazın odaya dalmasıyla iç sesle kavgamı kestim. Evladım senin tşörtün yokmu one biçim baklava öyle şöbiyet gibi mübarek ben baklavalarına ağızımın suyunu akıtırken poyrazın: "dokunmak istermisin" sorusuyla dünyaya geri döndüm.
"Ha?"
"Yiyicekmiş gibi bakıyosunda dokunmak istermisin"
"Aaa sen yanlış görmüssün ben arkadaki tabloya bakıyodum." aferin mira çok güzel yalan söylüyosun. Dansöz gibi kıvırttın mübarek. Poyraz: "peki bakalım prenses kahvaltı hazır hadi gel"dedi prenses dedi bana o yeah yeap bana dedi yoyeyo tamam sevindim yeter-,- assağı inip poyraza ağzm açık baktım hepsini omu hazırlamıştı oha "mine nerde"
"O sabah işi olduğunu söyleyip çıktı"ah pislik mine bişeyler çeviriyo.
"Bu aksam sahilde parti varmış mine gidelim diyodu sende istersen gidelimmi?"dedi poyraz aslında iyi fikirdi. Gitmeliyiz. Dedim ve kahvaltımı yaptım. Poyraza yardım ettikten sonra aksam için hazırlanmam gerektiğini söyledim ve eve gittim. Ne giyiceğimi düşünürken mine evin önündeyim diye mesaj attı kapıyı açıp yukarı çıktım. Hemen dolabı açıp üstümüze bişiler baktık. Ben şort tşört seçmiştim. Minede öyle (multide) hemen giyinip spor bi makyaj yaptık. Saçlarım dünden dalgalı olduğu için doğal bıraktım. Minede öyle. Assağı inip poyraza mesaj attık orda buluşucaktık. Parti gece değildi. 4.00-8.00 arasıydı. Ben mor converselerimi minede beyazlarını giydi. Sahile yürümeye basladık.
"Mine kanka poyraz burdamı kalcak"
"He kanka asıkmı oldun"olmuşmuydum acaba
"He mine askımdan ölüyorum"dememle ikimizde güldük. O sırada geldiğimizi farkettik ve bi masaya oturduk. Poyrazda gelmişti.
Poyrazın ağzından
O çok güzel olmuştu. Yeşil gözleri parlıyodu.gülüşü,bakışı,duruşu,çılgınlıkları herseyi çok güzeldi. O benimdi. Bana ait. Mira: "aaa hadi oturmaya mı geldik"diyip kolumdan tuttu. Dans etmeye basladık.hareketli bi parçaydı. Sonra slow bi parçaya gecti. Mira tam oturucakken elnden tutup kendime çektim. Mira:"teşekkür ederim. Hersey için benimle olduğun için"diyip yanağımı öptü. Oys yerim ya seni bnde "rica ederim. İyiki varsın prenses" diyip saçlarını öptüm. Sarkı bitince mine eve gitmek istediğini mira ise yorulduğunu söyledi bizde eve gittik. Onlara atıştırmak için bişiler hazırladm. Bi film açtım izlemeye basladık.

Miranın ağzından
Çok yorulmuştuk. Eve gelip yemek fln yiyip film izlemeye basladık. Film bittikten sonra eve gitmem. Gerektiğini söyleyip yanlarından ayrıldım. Eve girdiğimde odama çıkıp duş aldım. Pijamalarımı giyip annemi öptüm. İyi geceler diyip uykuya kendimi bıraktım.
Ssksksksks çok uyuzum biliyorm mesaj atabilirsnz cevap vericem yorumlarınızı bekliyorm

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin