9.NEDEN?

6.2K 256 21
                                    

Evet istediğiniz yb olsun. Hemencicik gelir. Birazcıkkın geç ama neysem. Sevgili okuyucularım sizi seviyorum. Mucuk mucuk.

Media: Berke
----------------------

Poyraz'dan...

Sabah uyandığımda karşımda kafasını yastığa gömmüş olan Ecem'le karşılaştım. Çok tatlı uyuyodu. Çok.....masum ve sevimli. Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim. Aşağıya indiğimde Cansu'yla Berke taşınıcağı evi konuşuyolardı. Yarın taşınıyolar galiba. Burası sıkıcıydı bende yukarı çıktım. Banyoya girdim elimi yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra Ecem'in telefonunu çıkarıp o gizli numarayı aradım. Odadan çıkıp başka odaya girdim. O çocuğu bulmalıyım. Telefon çaldı...çaldı....çaldı en sonunda açtı.

"Alo Ecem. Fikrinin değişiceğini bili-"

"Sen kimsin lan? Ecem'i nerden tanıyosun? Ne fikri bu? Ecem'e ne yaptın? Onu neden kaçırdın?"

"Heeey sakin ol şampiyon tamam mı?. Ecem sana anlatmadı mı yoksa? A-a çok şaşırdım tamam mı?. Aramızda çok yakın bi konu olduda o yüzden onunla konuşmak için getirdim buraya tamam mı?" dedi yapmacık ses tonuyla. Ecem öyle biri değil. Yapmaz! Tanıyorum onu. "Bana bak yapmacık insan. Hemen gerçekleri söyle bana bunların yalan olduğunu sende bende biliyoruz. Aranızda yakın olan tek şey elinin eline yanlışlıkla çarpmasıdır." dediğimde telefonun diğer ucundan fısıltı şeklinde 'oha nerden bildi be! Tamam mı' kelimelerini duyduğumda sevindim. "Bak ismin ne bilmiyorum ki bilmekte istemiyorum ama tek bilmek istediğim geçmişte ne olduğu eğer bana ne olduğunu anlatmazsan oraya ışık hızıyla gelirim anlıyosun dimi beni?" dedikten saniyeler sonra arkamı döndüğümde yeni uyanmış bir Ecemle karşılaştım. "Ne kadarını duydun?" dediğimde cevabı pekte iyi olmadı. "Fazla olmadı yaa. İzinsiz telefonumu alınca bende dedim gidiyim bakıyım napıcak diye!"

"Ya aslında Ecem uyuyosun diye -" diyerek sözümü o güzel parmaklarını dudaklarımı deydirerek kesti. "Şşşş Batuhan'la konuştuğunu biliyorum. Sadece oraya gitmeni istemiyorum tamam mı? Eğer beni birazcık seviyosan oraya gitmezsin. Hadi gud bay." diyip odadan çıktı. Napıcam mı? Tabkiside Batuhan denen şerefsizin yanına gidicektim.

Kahvaltı için aşağıya indim. Masaya oturup yemeğimi yemeye başladım. "Ecem, telefonu Batuhan açtığında neden fikrinin değişiceğini biliyorum dedi?" dedim ve cevabını bekledim. "Çünkü bana onunla beraber olmamı teklif etti. Bende hayır dedim." dediğinde sinirimden kuduruyodum. Hemen yemeğimi bitirip giyindim ve Ecem'in telefonundan Batuhan'ın yerini öğrendim. Ecem'e biraz hava alıcam diye çıktım. Ama Batuhan'ın yanına gidiyodum.

Ecem'den...

Poyraz dışarı çıkıp hava alıcam dedi. Bu beni bebe fala sanıuo heralde! Üstümü kamufle -nasıl yazıldığını bilmiyorum.- edip onu takip ettim. Arabaya binip gaza bastı bende taksiye binip peşinden gittim. Arabayla gidersem yakalayabilirdi. Arabayı park ettiğinde depo gibi bir yerdeydi. Burası dünkü depo değil mi yaa? Poyraz içeri girdiğinde saklanarak onu takip ettim. Batu'da ordaydı. Konuşmaya başladılar.

P: Nasılsın iyi misin?

B: İyiyim. Ne zamandır beni düşünür oldun? Tamam mı?

P: Seni düşünmek mi, o da ne? Ben sadece bu zamandan sonra iyi olamıcaksın son zamanlarınının keyfini çıkar dicektim.

Dediğinde elimi ağzıma götürüp gülmemi engelledim. Çünkü Batuhan'ın tipi görülmeye değerdi.

B: O kadar emin olma. Kimin iyi olup olmıyacağını bilemeyiz şirin jojuk tamam mı?

P: Şirin mi? Arkamdaki aynayla konuştuğunu bilmiyodum. Bilirsin ki erkekler tatlı olunca oğlan olurlar.

Ne demek istediğini anlamadım ama neyse.

ZORAKİ EVLİLİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin