Sabah gözlerimi Aras'ın kapalı gözleriyle açtım. Çok masum uyuyordu. Onu izlerken dün kü söyledikleri geldi aklıma. Bana benim kaderimsin demişti. Bunu dediyse kesin bir şeyler hissediyordu. Yani hissetmesi gerekmez miydi ? O sırada Aras gözlerini açtı.
"Bak bak böylesini bulamazsın " dedi ve gülümsedi. Bende gülümsedim. Çok tatlı gülümsüyordu. Allahımmm.
" Çok gevezelik yapmada hazırlan. " dedim ve çadırdan çıktım.
Soyunma kabinine doğru yol aldım. Bir iki kişiyi bekledikten sonra o sırada Zeynep'te gelmişti yanımıza. Kimse olmadığından kabinlere girdik. Altıma spor yarım bir tayt ve üstüne göbeği açık rahat bol bir t-shirt giydim. Ve tabi ki yeni Airmaxlerimi unutmadım. Yürüyüşe gidecektik bugün o yüzden hiç iki kere kombin yapmaya gerek yoktu.
Çıktığımda Zeynep çoktan hazırdı. Bu kız çok çabuk hazırlanıyor. Neden neden neden.
"Ayy hadi kahvaltıya gidelim Mert mesaj attı orda bekliyor. " dediğinde neden çabuk hazırlandığını anladım.
"Hadi tamam gidelim" dedim.
Zeynep koşmaya başladı. Buda ne meraklıymış Mert'i görmeye. Ben hala yavaş adımlarla ilerliyordum. Vardığımızda Zeynep Mert'in kucağına atladı. Oha lan iki günde samimiyete bak.
Yanlarına gittiğimde boğazımı temizledim "öhöm öhöm kayar mısın Zeynepcim " Zeynepcimi hep bastırarak söylüyordum.
Oda anlamıştı çünkü yüzü buruşmuştu." Tabi Asyacım " dedi ve bana dil çıkarttı tabi ki bunu Mert'in görmeyeceği şekilde yaptı.
Gözüm Aras'ı arıyordu. Hala uyanmamıştı. O sırada arkadan "Günaydın " dedi biri. Kim ? Tabi ki Aras.
"Sonunda bir Uyanamadın yani" dedim.
" Sanada Günaydın küçük. " dedi ve bıkkın bir şekilde ofladı.
Hiç bir şey demeden kahvaltıya doğru ilerledim. Onlarda arkadan geldiler. Herkes tabaklarına aldıkları kahvaltılıkları yemeye başladı. Bitirdiğimizde tabaklarımızı yerine koyduk. Aras koymamıştı direk fırlatmıştı.
"Hadi yürüyüşe çıkalım" dedi Zeynep.
"Olur" dedik Mert'le.
" Olmaz" dedi Aras.
"Niyemiş o ?" Dedim.
" Çünkü küçük bizim başka işimiz var." Dedi ve kolumdan tutup çekmeye başladı.
"Ya Aras ne yapıyorsun bıraksana kolumu "
Beni ormana kadar sürekledi." Asya sana bir şey sorucam. " dedi.
" Sor " dedim
" Biz neyiz"
"Anlamadım nasıl neyiz" dedim.
"Arkadaş mı ? Kanka mı ? Yoksa sevgili mi ? "Dediğinde bağırdı. Onu ne bu kadar çok sinirlendirmişti ki.
"Teklif etmedin daha üstelik seni seviyorum bile demedin. Birde gelip neyiz diye soruyorsun. Saçma konuşuyorsun Aras. Birde bir daha asla böyle bir şey yapma sana ani hareketlerde hoşlanmam demiştim. "
"Tamam ben gelicem sen git Zeyneplerin yanına" dedi ve gitti.
Beni burda bıraktı. Lan ben burdan nasıl gidicem.
Nasıl gidicem diye düşünürken aynı zamanda 'Aras' diye bağırıyordum.
"Ya Aras nerdesin Arassss " diye bağırsamda koca ormanda sesim yankılanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onca Rüya Varken / Düzenleniyor
Teen FictionBirbirlerinden ayrı iki kişi bir rüya uğruna birleşiyorlar. Bu rüyayı iyiye mi kötüye mi yorumlamalıyız? Tabağına ne koyarsan o gelir derler ya oda bu hesap. Tabağımıza biz hep 'bizim kaderimizi ' koyduk . Biz olabilmeyi denedik. Başkalarının kanu...