Fratii

13 2 0
                                    

A:Tu ...Ce cauti tu aici ?
I: Va cunoasteti ?
A: El e fratele meu , campionul neinfrant din Hoenn ...
V: Sau Valu pe scurt...
A: Nu ai raspuns la intrebare ...
V: Nu e evident ce caut ?
A: Vrei sa merg înapoi în Hoenn
V: Da , dar nu numai atat vreau sa vorbim
S: Cum l-ai gasit mai exact ?
V: Salamance la gasit a simti ca ai fost in Cherrygrove?Si apoi a dat el peste mine...desi ma asteptam sa am o primire mai călduroasă...
A: Imi pare rau ca nu-am întins covorul rosu ...
V: Ne puteti lasa putin singurii , va rog ?
R: Sa plecam !
A: Ne vedem in Violet...
S: Ok ne vedem in Violet atunci...
V: Asta e tot ce ai putut , sa începi aventura cu niste copii
A: Sunt de nivelul lor din cate-mi aduc aminte...
V: La vârsta lor tu ai facut un bagon Salamance in mai putin de 3 saptamani...
A: Da , dar nici eu nu am avut vreo insigna pana am ajuns in regiunea asta
V: Stii de ce nu te-am lăsat in Hoenn ... Dar am inteles ca oricum nu l-am putut închide de tot...trebuie sa recunosc ma asteptam sa fii deja arătarea aia ci nu fratiorul meu mai mic ...
A: Nu are putere încă...
V: Ce i-ai dat ?
A: Un ochi , genunchiul stâng si mana stanga...
V: Bun , chiar esti destept...bucăti aproape neînsemnate dar mana ?
A: Nu o poate folosi din cauza asta...
V: Ne aude ?...
A: Nu ! Îi e frica de tine , nu vrea să se afișeze...
V: Bun , Ade poti sa-i dai tot ... Dar, păstrează bratara ... Mereu te va mentine constient...
A: Stiu...altceva ?tu cum ai scapat de al tau ?
V: Am facut ceva ce l-a socat si pe el ...mi-am trădat fratele...am fost mai rau ca el si el a plecat...
A: Grozav al meu nu se deranjează daca trebuie sa omoare pe cineva ... A manipulat un pokemon...si îmi e mai apropiat, mult mai apropiat decat ai fost tu vreodată...
V: Te-a facut sa ma urasti ?
A: Nu , ca ai trisat ma facut ca ai dat pokemonul care trebuia sa fie al meu rivalului ma facut, ca mi-ai interzis să fac ce voiam ... ma facut...sa te disprețuiesc
V: Înteleg..
A: Nu, nu intelegi esti persoana care o urăsc cel mai mult...si cu toate astea esti fratele meu , esti si persoana care m-a invata sa lupt , sa-mi cresc pokemoni si sa fiu un breeder bun ...dar cel mai important esti fratele meu si esti si persoana la care tin cel mai mult...
V: Mai iertat ?
A: Da , mereu te-am iertat pentru mine nu ai gresit niciodata...
V: Si tii la mine mai mult ca la Seviper ?
A: Nu întinde coarda...
V: Hai sa te duc in Violet...sper ca nu ai frică de înăltime ...Hai salamance
A: Salut băiete...
V: I-a fost dor de tine...
A: Totusi cum am sa scap de al meu ?
V: Nu stiu inca dar promit cand voi găsi o cale o vom face ... Pana atunci ...
A: Stiu ce am de făcut
V: Acum sa mergem...trebuie sa-ti prindem prietenii...
....
I: E bine oare ?
S: E cu fratele lui totusi ...
R: Acelasi frate care l-a trădat...in locul tau mi-as face grije Ionuț...
I: Pai esti in locul meu ...
R: Ce?
I: Il cunoastem de la fel de mult timp , fara el nici unul din noi nu ar fii asa de bun...si fara el la toti ar trebui sa ne fie frică ...
R: Dar eu nu tin la fraier...
D: Ba da o faci aseară ai zis ca ai vrea sa poata sa stea mai mult cu tine sa te antreneze...sau nu trebuia sa zic asta ?
R: Nu, nu trebuia!
Ş: As mai sta , dar vreau sa-mi castig insignele asa ca sper sa ne mai vedem...
S: Cu bine Stefan...
R: Si începea sa-mi placă tipul...
Ş: Atunci rămân ...
R: Glumeam...serios glumeam te rog pleacă
I: Pa Stefan
D: Ne mai vedem amice...Dar are dreptate ar trebui să provocam arena...
VA URMA...

Pokemon Aventurii NesabuiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum