BÖLÜM~6~

362 38 18
                                    

Dediği sözla kendime kızdım.Mal gibi bir soru sormuştum.Başka ne sebepten olcaktı ki.Sanki beni kıskancaktı.Ben kimimki beni kıskansın.Sadece kuzeni.En iyisi biran önce gitmekti.

"Gidelimmi ödevlerim varda onları yapmam gerek."dedim

"Vayy çalışkan bir kuzenim var demek aferim böyle devam et"dediğinde gözlerimi devirdim ve yerimden kalktım.

Arabaya geldiğimizde kapıyı açıp direk oturdum.O da kendi koltuğuna kurulduğunda arabayı çalıştırdı.Ama arAba çalışmadı.

Merte baktığımda"Hassiktir araba bozuldu"dedi.Ben de"Nasıl yani öyle bişey olmadı dime nasıl ya"dedim.O da"Basbaya bozuldu işte sana yalan söylicek değilim."dedi."E şimdi napıcaz"diye sorduğumda "Sen arabayı iticeksib bende çalıştırmaya çalışıcam"dedi.O an ağzım O şeklini aldı ve"Ne hayır hayatta olmaz"dedim."O zaman burda 2 saat çekiciyi bekleriz"dedi.Burda onunla 2 saat beklemektense arabayı iterdim daha iyi.O yüzden"İyi tamam"dedim ve arabadan indim.

Arabanın arkasına geçip itmeye başladım.Ohaa bu araba çok ağırdı.Camdan kafasını çıkartıp"Hadi hadi biraz daha güçlü"dedi gülerek.O kafan kopsun inşallah bide gülüyo ya sana bunun hesabını sorucam Mert.Dediğini yapıp gücümü daha da vererek ittirdim.Ama olmuyordu.Biraz çalışıp sonra duruyordu.

"Hadi ama hiç itemiyosun"dediğinde dişlerimi sıktım ve bütün gücümle arabayı ittirdim.Araba çalıştı ve ilerlemeye başladı.Arabanın çalışmasıyla kendimi de yerde bulmam bir oldu.Mert hemen arabadan inip yanıma geldi ve "İyimisin?birşeyin varmı?"diye sordu.Kol Bileğim çok acıyordu.Ve sanki yerinden çıkcak gibi zonkluyordu.

"Bileğim çok acıyor"dedim ağlamaklı sesimle.O da hemen"Tamam şimdi hastaneye gidicez.Sakin ol"dedi ve beni ayağa kaldırdı bende hemen arabaya bindim o da kendi koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.

10 dakika içersinde hastaneye geldik.Bende bileğimi tutarak arabadan indim ve hastaneye girdik.Mert doktor çağırdığında doktor yanıma geldi ve bileğime baktı.Doktor"Film çekilmesi lazım şu odaya geçin lütfen"dedi.Bizde o odaya geçtik.

Film çekildikten 5dk sonra sonuç çıkmıştı.Bizde doktorun yanına gittik.Doktorda filmlere bakıyordu."Kırık,çatlak felan yok endişelenmeyin sadece incilmiş"dedi.Heh sadece incilmişmiş.Benim canım ne kadar yanıyor sen biliyomusun.

Daha sonra doktor bir reçete uzatıp"Bunları eczaneden alın ve bileğine sarın"dedi.Bizde teşekkür edip odadan çıktık.Mert rapor almayı ne kadar ısrar etsede ben kabul etmemiştim.

Arabaya bindiğimizde hiçbirşey söylemedim ve o da bişey söylemedi.Sonuç olarak hiç konuşmadık.Bir eczanenin önüne geldiğimizde durdu."Sen burda bekle ben alıp geliyorum"dedi ve arabadan indi.

Geri geldiğinde elindeki poşette  krem ve bir sargı bezi vardı.Poşeti elinden aldım ve içindekileri çıkardım.Mertte elimdekileri geri alıp"Tek elinle yapabileceğini sanmıyorum ben yaparım"dedi ve kremi kutusundan çıkardı.

Kremden koluma biraz sıktıktan sonra kapağını geri kapattı ve kolumdaki kremi ovarak yaymaya başladı.Ellerini oldukça yumuşak hareket ettiriyordu.Hiç bastırmıyordu.Kremi iyice yaydıktan sonra sargı bezini sarmAya başladı onuda sardıktan sonra kremleri poşete koyup torpido gözüne koydu.

"Kolun şimdi nAsıl?"diye sorduğunda   "Senin sayende çok acıyor hepsi senin yüzünden oldu bana nasıl araba ittirirsin?ama şimdi biraz daha iyi"dedim.

"Ben gerçekten özür dilerim sana ittirmemeliydim.Böyle olAcağı hiç aklıma gelmemişti kusura bakma"dedi.Bende az önceki söylediklerime köpek gibi pişman olmuştum.Kendime birkez daha küfrettim.Sonuçta arabayı ittirmeyi ben kabul etmiştim.Çekiciyide bekliyebilirdim.Ama ben arabayı ittirmeyi tercih etmiştim.O yüZden onun bir suçu olmadığına karar verdim.

KUZENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin