Bölüm 1 Tiyatroda katil

36 3 0
                                    

O gün çok tuhaf birşey oldu :

Uyuyordum. Birden telefon çaldı.
"Uyan, uyan tembel hazırlan hadi."

Arayan Desen'di.

"Ne hazırlanması, ne oluyor ?

"Hazırlan, bizim oraya gel, tiyatroya gitcez. Mehmet'i de aradım o da hazırlanıyor.

"Ne saat 5'te mi ? Off tamam, tamam."

Kendime geldikten sonra, hazırlandım. Annem yemek yapıyordu. Yemeğimi yiğip, dişlerimi fırçaladım. Bisikletimi alıp yola koyuldum. Desen gile varınca Mehmet'de oradaydı.
Hemen yola koyulduk. Oraya vardık. Tiyatro 20 dakika sonra başlıyacaktı. Tiyatro ünlü Yeşim Alçı'nın oynadığı bir oyundu. Tiyatro başladı.
Tiyatronun adı Katil ve Cinayet'ti.

Tiyatronun en heyecanlı kısmı gelmişti. Bu bölümde Yeşim Alçı oynuyordu. Hırsız en son Yeşim Alçı'yı öldürecekti. Hırsız belinden silahını çıkardı ve pat. Yeşim Alçı'yı yere yıktı ve perde kapandı.
İşte bundan sonra çok tuhaf birşey oldu.
Perde kapandıktan sonra bir kadın çığılı ve ağlama sesleri. Bu ses Yeşim Alçı'nın rol arkadaşıydı.
Seyirciler oldukları yerde donakaldılar. Sonra her yer
polis sirenleri doldu. Başkomser Tankut amcada oradaydı.

"Merhaba çocuklar, olay ne biliyor musunuz ?

"Galiba olay CİNAYETti."

"Ne ? Nasıl olur ? Kim öldü ?

"Yeşim Alçı öldü."

"Yazık oldu çocuklar. Kim öldürdü acaba ? Tamam şimdi siz eve gidin.

Eve gidiyorduk, yokuş yukarı çıkarken yokuşun bitişinde bir tane kamyon üstümüze doğru geliyordu.
Hepimiz kendimizi apartman girişinde bulduk. Başkomser Tankut amca geldi.

"Yine ne oldu size ?"

"Bu sefer sizi bizimkilerin arabasında götürsünler."









Katil UyarısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin