Yazarın Ağzından

37 3 0
                                    

Parti günü herşey çok güzel başladi Masal için tabi Kaan içinde öyle kapiyi Masala carptigi ilk andan itibaren içinde ona karsi birşeyler hissediyordu ama anlam veremiyodu peşinde çok fazla kız dolaniyodu hayranları epey fazlaydi ve çok fazla zenginlerdi ve doğuştan beri her istediği olduğu için simarik büyüyen bi çocuktu istedigini hemen elde etmeye aliskindi o kimseyi sevmedi sevmezdide oldukça egoistti. Ama bi tarafi kediden daha sevimli yumuşak ve ictendi istediğinde çok iyi bi insana dönüşebilir ama isterse tabi okulda kimseye pas vermediği için Masala olan davranislarina herkes sasirdi hatta bazilari kesin kullanip aticak gozunle bakti ama Tuğçe o kız her şekilde nefret etti Masaldan Kaan onun ilk aşkiydi onu 1 gecelikte olsa hic kimseyle paylasamazdi o yüzden o gerginligi vardi ve Masali havuza o sebeple atti birde Melis vardi sarisin çok güzel ve o kadarda tatli bi kiz herkese karsiliksiz yardim için kosardi yeni tanidigi birine bile o yüzden o gün sesleri duyduğunda koşarak siniftan cikip Masalin yanina gitti ve ona yardim etmek istesede Kaan buna engel oldu bu hareketi Melis basta olmak üzere oradaki herkesi sasirtti Melisle Kaan kuzendi ama bunu en yakinlari hariç kimse bilmiyordu. 2de birbirinle gayet iyi anlasiyodu ama kuzen olduklarini kimse bilmediği için bunu hep yanlis tarafa çekerlerdi Kaan Masal dişinda arabasina bi tek Melisi alirdi arabasi ona özeldi herşeyden fazla severdi o yüzden önemsemediği kimseyi yanından bile gecirmezdi. Masal onun yüzünden 1 kere zaten yüzüne darbe almisti şimdide yine onun yüzünden boğuluyodu onu kurtarmasi lazimdi ve hic düşünmeden havuza atladi ve onu kollarinin arasina alinca suyun dişina cikardi Melisinde yardimi ile kendide cikinca hemen yanina koştu başından kan geliyodu Masalin suya düşerken basini carpmis olmaliydi boynuna yaklastirdi parmaklarini ve o an beyninden vuruldu nefes almiyodu hemen ilk yardimda bulundu Masal öksürük krizlerinle kendine gelmeye başladı Kaan onu tutup öksürük krizlerinin kesilmesi icin bi nevi yardim etti ve Masal gözlerini actiginda yine ilk onu gördü minnet duyuyodu artik bu adama ve can borcu vardi ona nasil teşekkür edicegini hic bilmiyordu canini kurtarmisti nede olsa ama bu sefer Masalin gözünde Kaan çok başka bi anlam tasiyodu sanki onu önceden taniyo gibiydi geçmiş hayatında bi yerlerden imkansiz geliyodu sanki dejavu yasiyodu evet kesinlikle dejavuydu bu ...

MASALLAR KRALİÇESİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin