Sabaha uyku dolu gözlerimle uyandım her zamanki gibi. Ben hep böyleydim, hiçbir zaman alarm çalınca uyanan tiplerden olmadım. Yıllardır erken kalkıyorum ama hep bi zorla. İşte bu da ben Asel Üstündoruk'un kötü yanlarından biri.
Aslında kendimi çokta iyi tanımıyorum ben, gerçekte kimim bilmiyorum mesala. 10 yaşımdayken karanlığın içine açtım gözlerimi. Koskoca karanlık eski harap bi deponun içinde, acı çekerek uyandım ama bana ne olmuştu neden oradaydım, bu konuda en ufak bi fikrim yoktu. O günü, o kadar net hatırlıyorum ki her ayrıntı aklımda. Çığlık çığlığa bağırmıştım, işte o zaman karşılaşmıştım ailem dediğim insanlarla. Onlarla bugün de yaşadığımız bu eve gelmiştik.Bu sabah Nesrin teyze(evimizin biricik sultanı, yardımcımız) yine sütlü kahvemi hazırlayıp getirdi, ben öyle saçmasapan bir şekilde aynada kendimi izlerken. Birazcık deli doluyumdur bazen de utangaç, öyle ya biraz tuhafım, genelde hemen anlamaz insanlar beni.
Alt kata kahvaltı yapmak için indiğimde annem ve babam yoktu. Alışveriş yapmaya çıkmışlar. Sabah sabah neyin alışverişiyse artık.
Yazın bu pırıltısını çok seviyorum her ne kadar şu an babamın şirketine sabahın köründe gitmek zorunda olsam bile. Bugün benim ilk günüm, o kadar heyecanlıyım ki, kalbim ilk defa bu kadar hızlı atıyor. Daha önce denemiştim koşarken ne kadar hızlı atıyor diye ama şu an ondan çok daha hızlı, böyle olmasının nedeni kendi olmadığım birinin adıyla orada çalışacak olmam ve üstüne üstlük sıradan biri olarak.
Şu an yolda yürüyorum, otobüse binmem lazım da, nasıl olacak bu iş ben hiç otobüse binmedim ki. Ahhh tamam buldum işte. Önümdeki yakışıklı çocuğun yaptıklarını yaptım ve oldu, sorunsuz bi şekilde otobüse bindim. Ayyy sorunsuzu çok erken kullandım galiba, ne mi oldu, otobüs daha ben bi yere oturamadan harekete başladı ve bam yerdeyim. Ahh bu rezillik karşımda tam o yakışıklı çocuk var ve sırıtıyor pislik, insan kalkıp bi yardım eder ama yok nerde!! Arkamdan birinin geldiğini farkettim, daha ben ne olduğunu anlamadan belimden tutup beni ayağa kaldırdı ve cama doğru yasladı, ayakta durabilmem için. Sonra da hızlıca yanımdan uzaklaştı ve arkada bi yere oturdu. Ben öylece bakıyordum onun arkasından çok çekici görünüyordu, muhteşem fiziği... Onu incelerken yanımdaki bi ses, ne oldu çarpıldın mı? diye sordu, sorunun sorulduğu tarafa dönünce yine o yakışıklı çocuğu gördüm. Biraz küçümseyici biraz da ukala olan bakışımla ona baktım ve hala gülüyordu rahatsız gibi. Artık içimde tutamayıp ona sordum ne oluyor birader rahatsız gibi ne sırıtıyorsun. Ondan gelen cevap aynen şöyle: Birader? Ben mi? Hem niye sırıtmayacakmışım ki, az önce yerle tek boyuta dönüşen sen değil misin? Hem ayrıca benden sana bi tavsiye Burak' ın arkasından bakarsın sen anca, o sana hayatta yüz vermez, öyle rahatsız gibi bakıp durma ona. Tamam mı tatlım.
Ayy allahım bu çocuk beni öldürecek sanırım. Ne saçmalıyor dememe vakit kalmadan, yakışıklı çocuğun arkasındaki adam, onun ensenine bi tane çaktı ve " Enes yeter oğlum, nedir bu kızların senden çektiği, birine de sataşmayıver" dedi.
Enes, (artık yakışıklı çocuk yerine Enes diye hitap edeceğim)"Ya ama Burhan amca hep, onlar kışkırtıyor beni, görmedin mi sırf ilgi çekmek için benim önümde yere düştü, ayrıca sabahtan beri beni takip ediyor, ne yaptıysam onu yaptı, tamam benden hoşlanmış olabilir ama bu kadarı da fazla değil mi yani hem az önce Burakla beni aldattı yetmezmiş gibi"dedi muzip ama çok tatlı bi tavırla.
O bunları söylerken ben şok modundaydım ve ben daha ağzımı açıp tek kelime söylemeden yanağımdan makas aldı ve otobüsten indi. Sonra gözlerim pörtlemiş halde arkasından bakakaldım bu sırada Burak yanımdan geçti ve o da indi. Dışarıyı görünce şirketin orda olduğumu fark edip otobüs hareket etmeden bende indim.
Şirketin önüne geldiğimde Burak ve Enes sohbet ediyorlardı. Ne yani,?
Birbirlerini tanıyorlar mıydı? Peki otobüste niye hiç konuşmadılar? Ve niye herkes Burak' a Müdür Bey diyor? Ve ve ve ben onlarla aynı yerde mi çalışıyorum???
Kafam allak bullak...Arkadaşlar ilk bölümü çok uzatmak istemedim. Hikayeyi aklımda kurguladım ve eğer beğenilirse diğer bölümleri de yazmayı düşünüyorum. Yorumalarınızı bekliyorum. Ayrıca bu benim ilk deneyimim umarım beğenirsiniz.❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVE KOKUSU
De TodoEn sevdiğim 3 şey: 1) Yalnız kaldığım bu kocaman evim 2) Her sabah uyandığımda içecek olduğum sütlü kahvem 3) Kahvemin yanında bana eşlik edecek olan sütlü, bitterli ve fındıklı top çikolatalarım Tabiki ailem, işim ve müziklerim de var. Bunları sevd...