2ND CONFESSION Episode 1

1.5K 142 19
                                    

2ND CONFESSION
#KrisYeol #Fanfic
Written by Silence_reader6100

Zawgyi

ေနေရာင္ျခည္ ေႏြးေႏြးေလး က်ေရာက္ေနတဲ့ တနဂၤေႏြေန႕....
ေက်းငွက္ေလးေတြ တီတီတာတာနဲ႕ ျမဴးထူး ပ်ံသန္းေနၾကသလို ... က်ယ္ျပန္႔ေသာ ေကာင္းကင္ၾကီးကလဲ....... ၾကည္ျပာေရာင္ အေသြးထ ေနပါတယ္.....
ဒီလိုေန႕မ်ိဳးဟာ..... စံုတြဲေလးေတြ ခ်ိန္းေတြ႕ဖို႕ အသာယာဆံုးေန႔ေလးပဲမလား...
ေစာင့္ေနပါတယ္.... တစ္စံုတစ္ေယာက္ဟာ ဒီလိုေန႕ရက္မ်ိဳးကို ေစာင့္စားေနခဲ့ရတာ ၾကာေညာင္းေနပါျပီ...... ဒီေန႕ဟာ D day ေန႕ ......... သူလက္ခ်ိဳးေရတြက္ခဲ့ရတဲ့ ေန႕ ..... အခု သူ႕ေရွ႕ကို ဆိုက္ဆိုက္ျမိဳက္ျမိဳက္ၾကီး ေရာက္လာခဲ့ျပီ......... သူေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတဲ့သူက သူ႕ကို အေျဖလာေပးေတာ့မယ္... အေျဖ ??? အေျဖဆိုတာ Yes or No ဆိုတာထက္ ခ်စ္တယ္ မခ်စ္ဖူး ဆိုတာထက္ ဘယ္သူ႕ကို ပို ခ်စ္သလဲ... ဘယ္သူက အခ်စ္ရဆံုးလဲ ဆိုတာ ေရြးခ်ယ္ခိုင္းတာ... "ဘယ္ရည္းစားကို အခ်စ္ဆံုးလဲ?".....
အမွန္ေတာ့ ...... သူရဲ႕ ျပိဳင္ဖက္ဆိုတာက သူ႕ထက္ၾကီးျပီး..... သူ႕လို ခ်မ္းသာေသာ အသိုင္းအဝိုင္းထဲက မိန္းခေလး တစ္ေယာက္.......
သူခ်စ္ရတဲ့သူကေတာ့ သူအင္မတန္ ျမတ္နိုးတန္ဖိုးထား အားက်ရျပီး သူ႕အစ္ကုိၾကီး တစ္ေယာက္လို အျမဲ ဆိုးႏြဲ႕ရတဲ့.... ျပီးျပည့္စံုေသာ ဘုန္းသဘာ တို႕ႏွင့္ ခန္႕ညား လွတဲ့ Kris ဆိုတဲ့ သူေပါ့
လိပ္ျပာေလးေတြၾကား ပ်ိဳတိုင္းၾကိဳက္တဲ့ ႏွင္းဆီခိုင္ၾကီးကို အရယူမယ့္သူက ဒီက Park chanyeol ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးေပါ့........ hak hak
အံ့ၾသသြားၾကလား...... အခ်စ္မွာ မတရားတာေတြ က်ားမ ခြဲျခားခ်က္ေတြ မရွိပါဘူး... Always #Lovewins ...........ေလ
Chanyeol သူ႔အိတ္ေထာင္ထဲက အိတ္ေဆာင္နာရီေလးကို ဆြဲထုတ္လိုက္ျပီး "ေခ်ာက္" ကနဲ ျမည္ေအာင္ ဖြင့္ၾကည့္လိုက္တယ္ ....သူေမွ်ာ္လင့္ေစာင့္စားေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြ နီးကပ္လာျပီ....... သူကေတာ့ ဝီရိယပိုကာ ၾကိဳျပီး လာေစာင့္ေနမိတာ လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္နာရီေလာက္ထဲကေလ........
.................................
Chanyeol တစ္ေယာက္ သူ႕အိမ္ဝင္း အေနာက္ဖက္မွာရွိတဲ့..... ဝက္သစ္ခ်ပင္ၾကီးေအာက္က ဒန္းေလးေပၚမွာ အေတြးမ်ားစြာ ပလံုစီရင္း ေစာင့္ေနတယ္......... ဒါေပမယ့္ Kris Hyung လာရာလမ္းကိုေတာ့ ေမွ်ာ္မၾကည့္ေနမိဘူး....... သူ႕စိ္တ္ကို သူဘယ္လို အားတင္း ရမလဲ မသိလို႕ ..... လွည့္မၾကည့္ရဲဖူး...... သူ႕ကို မေရြးခ်ယ္မွာကို မသိစိတ္ထဲက ေၾကာက္ေနမိတယ္... သူေနာက္ခိုင္းထားတဲ့ အိမ္ျခံအုတ္တံတိုင္းမွာ...... လူတစ္ကိုယ္ ဝင္စာ သံပန္းတံခါးေလး တစ္ခ်ပ္ရွိေနတယ္...... သူလာမွာ....... သူအဲ့ဒီကေန.. တို႕ဆီကို လာမွာ.... Chanyeol စိတ္ထဲ အဲ့လိုပဲ ယံုၾကည္ထားလိုက္တယ္...... အဲ့ဒီ ျခံတံခါးေသာ့ေလးဟာ သူတို႕၂ေယာက္စလံုးဆီမွာ ရွိေနေပမယ့္....... သူျခံတံခါးကို ဖြင့္ျပီး တစ္ဖက္ျခံထဲကို သူ ဝင္မသြားခ်င္ဘူး...... အခါေပါင္းမ်ားစြာ သြားခဲ့ဖူးေပမယ့္...... ဒီတစ္ခါ ....... သူလာပါေစ..... အဲ့ဒီ ျခံတံခါးေလးကို ဖြင့္ျပီး...... ကၽြန္ေတာ္ Chanyeol ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ အသဲထဲထိ သူဝင္လာပါေစ..... ကၽြန္ေတာ္ ဆုေတာင္းေနမိတယ္........ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနတယ္....
သူ.......... လာမွာပါေနာ္.......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

2ND CONFESSIONWhere stories live. Discover now