Harry's P.O.V
Zovnuo sam hitnu. Dolaze svaki tren. Emmi stalno drzim ruku na zapescu i mjerim puls. Sve sporije joj srce kuca. Hitna je upala u stan. 'Gospodine sklonite se' glasno je rekao srednjovjecni muskarac. Stavili su je na nosila. Kada sam bolje pogledao imala je onu maskicu za zrak. 'Mogu ja ici sa vama' tiho sam pitao ocekujuci odgovor. 'Mozete ali sa svojim autom' odgovorio mi je doktor. Sisao sam jako brzo i sjeo u auto. Vozio sam kao lud samo da ona bude dobro. Usao sam u bolnicu iako sam znao da je necu moci vidjeti.
Moram nazvati momke da im kazem sta se desava iako su oni sada u klubu.#razgovor
N: Harry, je li sve ok ?
Ja: Ne bas
N: Sta je bilo ?
Ja: Emma... zavrsila je u bolnici. Bore joj se za zivot.
N: Da dodjemo ?
Ja: Ne , ne . Znam da ste polupijani pa se idite odmoriti ako budete zeljeli dodjite sutra
N: Ok, drzi se brateNisam nista odgovorio samo sam prekinuo. Ja ne mogu ovo. Razara me.
Emma's P.O.V
Cujem nepoznate glasove. Neko se nekom obraca sa doktore. Znaci to da sam u bolnici ? Sta se desilo ? Zadnje sto znam je bilo da sam mahala Harryu sa balkona. Crnina mi je pred ocima. Pokusavam vratiti vid ali kao da ja ne vladam svojim tijelom. Pokusavam pomjeriti ruku ali nista. Sada se cuje glasan rad aparata. Nerviraju me. Pokusala sam se pomac ali opet sam samo vidjela crninu i...Harry's P.O.V.
Vidim da svi doktori idu u Emminu sobu. Ne znam sta se desava a oni govore da nemaju vremena objasnjavati. Nakon skoro 2h su poceli izlatiti.
xxx: Harry Styles ?
Ja: Da ja sam, izvolite ?
Xxx: Ja sam doktor Smith.
Ja: Sta je sa Emmom ?
Dr: Ona se bila probudila iz kome
Ja: Cek malo kako to mislite bila probudila ?
Dr: Zao mi je ponovo je pala u komu. Uzimala je slabu dozu tableta. Vjerovatno doktorova krivica ali... Sutra ujutro ce imati operaciju ako ona ne uspje... zao mi je
Ja: Znaci sutra kljucan dan ?
Dr: Nisam to rekao. Sutra je operacija. Ona bi se nakon 2 dana trebala probuditi ali ako to ne bude onda mi je zao
Ja: A zasto joj je pjena izlazila na usta ?
Dr: Zbog tableta koje je uzimala. Tako to bude kada se covjek poslije njih unesvijesti ali me izvinite sada trebao bih ici...Potapsao me po ramenu i otisao. Ostao sam sa vlastitim mislima. Zasto ja ? Sklizio sam niz zid i poceo plakati...
*Sutra*
Jutro je. Cijelu noc sam proveo ovdje. Emma treba svaki cas u operacionu salu. Sada ili nikada. Vidio sam da izlate sestre a zatim i doktori koji guraju krevet. Njeno blijedo lice mi izmice iz vida a moju glavu je preokupirala jedna misao 'Je li ovo posljednji put da je vidim'??Novi nastavak. Ranije je postavljen nego obicno lol. Sta mislite da ce se desiti (do kraja price ne samo u ovom dijelu) ostavite u komentarima.
VOTE,COMMENT,SHARE&READ
Love you all ❤
VOUS LISEZ
•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•
FanfictionDa li ce njih dvoje upkos svemu biti zajedno ? Nakon svega sto im se desilo da li ce imati snage probati ponovo ljubav ? Hoce li ona biti gorkog ili slatkog okusa ? Tu ima njegovog ponosa i njenog inata zbog kojeg unistavaju sebe ... Na neki nacin s...