Hoofdstuk 1

253 12 7
                                    

* TOETOETOET* De wekker gaat af.

'Bismallah, ik schrok me dood' Het is 07.00 uur in de ochtend!

Laat ik me even voorstellen ik ben Yasmina, ik ben net 17 geworden! Ik ga naar het examen jaar. Ik doe Theoretisch (mavo). Ik hou me erg bezig met me uiterlijk.. Ben geen type die met jongens praat/afspreekt. Laten we verder gaan met het verhaaltje.

Het is maandag, mijn eerste schooldag! Lekker het examenjaar in, eindelijk van deze school af. Ik app snel ff mijn beste vriendin Laila om te vragen wat ze gaat aandoen, zodat we een beetje gaan matchen, hihi.

Y: Schatjeee , vandaag eerste schooldag 😥
L: Ewa dit is eerste keer dat ik je zo vroeg wakker zie, heb geen zin man
Y: hahah ewaja school he wat trek je aan vandaag?
L: ik ga denk ik gwn broek aan doen met basic shirt en knot man heb nergens zin in
Y: ohw oke is goed, ik doe wel broek met scheurtjes en me witte superstars en ook een basic shirtje
L: isgoed schat tot zo😘

Ik spring uit me bed, ga richting de douche en ga lekker douchen.

45 Minuten later

Het is inmiddels al 8 uur.. Ik moest om 09.30 op school zijn, is nog introductiedag.

Ik ren me kamer in, want ik hoorde me vader wakker worden. Ik graag in me kast 'mamaaaaaaa waar s me gescheurde broek???' Scheeuw ik
Me moeder antwoord vervolgens' ik heb hem op je bed gelegd eh hmara'

Ik zie hem op me bed.. Ik doe aslof ik mijn moeder niet heb gehoord haha altijd heeft ze gelijk

Ik doe hem snel aan, zoek nog snel een basic shirt! Ah ik zie m al, gewoon wit dan maar. Mijn haar wikkel ik ff om een handdoek. Ik zoek nog ff sokken.

Dan doe ik me handoek van me hoofd af, en ik kijk naar de spiegel 'Wollah heb gekke afro nu' ik verzorg het beetje met argan olie en breng hem in model

Als ik alles heb gevonden ga ik me tas snel inpakken en ren ik naar beneden, ik merk dat me broer nog ligt te slapen.. Echt een dikzak

Ik strom dus naar beneden, natuurlijk hoort iedereen me naar beneden rennen. Ik kijk vervolgens in koelkast om te kijken wat we te eten hebben, ik zie dat we wat turkse kaas hebben, ik doe het in een broodje en eet hem op, ondertussen zit op mijn telefoon op Insta. Ik zie een volgverzoek van een hele knappe jongen.. 'Zal ik hem accepteren .. Hij is wel heel knap ik laat m nog ff open staan' Nadat ik klaar ben met me broodje, doe ik me witte superstars aan, pak ik stiekem de sleutels van mijn broers Vespa en ga richting Laila.

---------
Eerste keer niet zo spannend! Reageer als ik verder moet gaan :)
----------

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 29, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De eerste stapWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu