Da, stiu...este un nume ciudat pentru primul capitol al cartii mele, dar a fost primul care mi-a venit in minte. Leac ce mi-la spus mama.
Acum.. cum am spus si in titlu capitolul acesta este efectiv despre transpiratie.
Voi incepe cu inceputul. Ce este. Banuiesc ca multi stiu, dar pentru cei ce nu, transpiratia este un mod de eliminare a substantelor toxice din organism. Din acest motiv nu este bine sa incercam sa-l oprim. Ma refer la utilizarea deodorantelor anti-transpirante sau mai stiu eu ce. Nu stiu cati ati citit dar a fost un studiu ce arata ca prin utilizarea anti-transpirantelor, risti, foarte mult, sa faci cancer. Acum ganditi-va putin. Cat de multe toxine avem noi de eliminat daca transpiratia miroase urat. Practic noi mentinem toate acele toxine in organism prin oprirea acestui fenomen.
Ce ar fi ca acum sa va dau si un mod de a scapa de mirosul neplacut, fara sa ne facem rau. Puteti utiliza bicarbonatul de sodiu. Il gasesti in orice magazin alimentar. Acest bicarbonat neutralizeaza...practic te scapa de mirosul neplacut. Asa ca intr-o cana pune-ti o lingurita de praf ,chiar doua, apoi amestecati bine. Solutia rezultata va fi putin alunecoasa. Dimineata, dupa ce va spalati bine cu apa si sapun, va sterge-ti si o aplicati, lasand-o sa se usuce.Eventual, dupa ce se usuca, puteti sa folositi un parfum.
Sa va spun un secret. Eu una, ma umezescpe maini, presar bicarbonat, frec putin palmele si aplic. Totusi. daca face-ti asa, aveti grija sa nu frecati. Asta daca vreti sa nu iritati pielea.
Multumesc ca ati citit. Daca incercati si sfatul meu sa-mi spuneti si mie daca a mers. La mine functioneaza. Dar as vrea sa aud si parerile voastre. Pa!