Capitolul 17 si Happy Birthday Liam!

1.5K 93 8
                                    

Amalia POV'

-PLECAM IN TURNEU!a urlat Harry incepand sa sara prin toata casa ca o broasca retardata.
-Ce face,ma?!Vorbesti serios?!Da-mi plicul sa vad!am zis eu si i-am smuls plicul din mana.
Bla,bla,bla,membrii trupei One Direction vor incepe turneul de pe 29 august,bla,bla,bla,Los Angeles,Las Vegas,New York,Bucuresti,unde o mai fi si orasul asta,Viena,Honolulu,wtf mergem in Hawaii,Paris,Coperhaga,si alte chestii.Dar ceea ce conteaza este ca vor avea turneu!Nu pot sa cred!
-Baieti,Pudelul are dreptate chiar o sa plecati im turneu!am tipat eu.
-Cum adica"veti"?!Si tu mergi cu noi,pustoaico!Doar nu credeai ca o sa te lasam singura in Anglia,nu?!a zus Liam incepand sa rada.
-Wow,wow,wow,wow!Si wow!Ce te face sa crezi ca voi veni cu voi in turneu?!Oh in niciun caz!Nu o sa stau sa am grija de 5 maimute scapate de la "Ospiciul Maimutelor"!Nici nu ma gandesc!am zis eu,gesticuland nervoasa ce mainile.
-Ai 18 ani?!m-a intrebat Zayn cu o spranceana ridicata.
-Mmmm...Nup!am zis eu,nedumerita.
-Atunci vii cu noi!Sper ca ai pasaport!a continuat Zayn,in timp ce urca scarile la etaj.
-Normal ca am pasaport,Frezatule!am tipat eu dupa el.
-Serios?!au intrebat baietii la unison.
-Da!Mi l-a facut doamna Davis acum cativa ani!am zis eu,asezandu-ma pe canapea cu picioarele pe Niall si capul in poala lui Harry.
-Si cand ati zis ca incepem turneul?a intrebat Liam.
-De ziua ta,Lingurita!am zis eu,jucandu-ma cu buclele lui Harry.
Mama ce par moale are!Ar trebui sa ii fur samponul!Gata am treaba asta seara!Operatiunea "Fura samponul Pudelului"va incepe in seara asta!Pam-pam-pam!
-Nuuuuu!De ce de ziua mea???s-a plans Liam,aruncandu-se la propriu pe fotoliul de langa canapea.
-Ce ziceti de Adevar sau Provocare?am propus eu,de-a dreptul plictisita.
-E o idee buna!Zayn joci Adevar sau provocare?a urlat Louis.
-Da vin acum!a urlat Zayn iar in mai putin de 30 de secunde era jos.
Ne-am asezat toti intr-un cerc in mijlocul camerei si Niall a adus o sticla.
-Cine vrea sa fie primul?am intrebat eu.
Nici nu am terminat bine de pus intrebarea ca toate perechile de ochi erau atintite asupra mea.
-Ok ok incep eu!am zis dandu-mi ochii peste cap.
Am invartit sticla si aceasta s-a oprit in dreptul lui Niall.
-Fomila ce alegi?l-am intrebat eu cu un ranjet malefic pe fata.
-Aleg adevar!a zis acesta speriat.
-Lasule!Ok tu ai vrut-o!Spune-ne la cati ani ai facut-o prima data!am rostit eu cu aceeasi privire malefica.
-La 12 ani,cu cea mai populara fata din scoala in copacul din spatele scolii!a zis Niall,rosind.
-WTF?!Cum naiba sa faci aaa ceva intr-un copac?!a tipat Zayn uimit.
-Eh!s-a fastacit el.
-Nu ti-au intrat frunzele si crengile in fund?!am intrebat eu,mirata.
-Eh!Am rezistat!a zis Niall ridicand din umeri.
-O-k!Irlandezule invarte sticla!a zis Harry,complet socat.
Niall a invartit sticla si a picat in dreptul lui Louis.
-Oooo Morcoveata ce alegi?a intrebat Niall.
-Nu vreau sa fiu un las ca tine deci o sa aleg provocare!a zis Louis mandru.
-Bine!Te provoc sa o iei pe Amalia si sa va duceti la Doamna aceea de peste drum si sa ii cereti o prajitura
Chiar am pofta de ceva dulce!Dar o sa o tii pe Amalia ca pe un sac de cartofi iar tu Amy o sa fii imbracata doar in lenjerie si sutien.a terminat Niall,copiindu-mi privirea malefica.
-Dar eu cu ce sunt de vina?!am zis eu inocenta.
-Cu nimic acum valea!Noi o sa va urmarim!a continuat Niall.
Mi-am dat ochii peste cap si m-am dezbracat de haine.Louis m-a luat in brate si am pornit catre casa nebunei de peste drum.Si chiar e nebuna,jur!In fiecare seara iese in mijlocul strazii si incepe sa danseze Macarena.Este o adevarata comedie sa o vezi dansand.Am fost scoasa din profunzimea gandurile mele cand Louis a sunat la sonerie.In cateva momente usa se deschide,facandu-si aparitia insusi Moartea in persoana.
-Buna seara Doamna Thompson!Niall are pofta de prajituri! Aveti cumva? a zis Louis,dandu-mi o palma peste fese.
Am strans din dinti din cauza usturimii si i-am dat si eu o palma lui Louis dar pe spate.Acesta a tusit grav si m-a muscat de fund.
-Oh sigur ca am dragul meu Morcoveata!Poftim! s-a intors din bucatarie cu o placita cu visine care arata nemaipomenit!Yummy!

Louis a luat placinta si am pornit spre casa.Cand am intrat in living i-am gasit pe ceilalti tavalindu-se la propriu pe jos de ras.Nu m-am putut abtine si am inceput sa rad si eu.
-Ok baieti eu ma duc la cucare!Sunt foarte obosita!Ne vedem maine!am zis eu,urcand scarile catre camera mea.
Am inchis usa cu cheia si m-am tarat pana in dressing sa imi iau nuste schimburi dar sa imi si fac bagajul.Mai sunt fix 3 zile pana la turneu.Mi-am luat cel mai mare geamantan pe care l-am gasit si am inceput sa imi impachetaz aproape toate hainele.Dupa vreo 2 ore,hainele erau impaturite si asezate frumos in geamantan.Mi-am luat camasa mea de noapte albastru inchis din matase,ce era cu doua palme jumatate mai sus de genunchi,si o lenjerie intima neagra si m-am dus la baie.Mi-am facut un dus lung si relaxant iar dupa o ora am decis sa ies.Mi-am infasurat corpul intr-un prosop mare si pufos si am iesit din baie.Mi-am sters bine trupul si capul si mi-am imbracat lenjeria si camasa.M-am pus in pat si nici nu stiu cand m-a luat somnul,cufundandu-ma intr-un intuneric abisal.Peste noapte am auzit usa camerei deschisa si am simtit doua maini cum ma cuprind,facandu-mi somnul mai linistitor.

Dimineata plecarii in turneu
Amalia POV'
Eh si iata ca in sfarsit a sosit si dimineata mai mult sau mai putin asteptata.Depinde pe cine intrebati.M-am ridicat somnoroasa din pat si m-am dus in baie pentru rutina de dimineata.Am iesit din baie dupa aproximativ 30 de minute si m-am imbracat cu o lenjerie intima neagra,un sutien toy negru,pantaloni scurti luciosi negri,un tricou alb cu putina dantela in zona gatului si m-am incaltat cu o pereche de Vans albastri cu flori micute albe.Parul mi l-am prins intr-un coc dezordonat,lasand cate o suvita libera.M-am dat cu fond de ten,rimel,fard negru,tus si dermatograf,mi-am luat bagajul,geanta de mana si ochelarii mei de soare Ray Ban maro si am iesit din camera.Am inchis usa cu cheia si am incercat sa duc imensitatea de bagaj la parter.Dar ce credeti ca vroia?!Nicio sansa!
-Hey iubire te ajut?m-a inyrebat Louis ce tocmai iesea din canera lui.
-Da te rog!am zis eu.
Louis mi-a luat bagajul si l-a dus la parter eu urmandu-l.
-Neata baieti!i-am salutat eu pe cei 4 muschetari din living.
-Neata Amy!au raspuns ei la unison.
-Unde mergem prima data?am intrebat eu,asezandu-ma in poala lui Louis.
-Los Angeles!a raspuns Zayn,privindu-si reflexia intr-o oglinga de buzunar.
-Sunteti gata,baieti?Si fata?a intrebat Paul.
-Da!am radpuns noi in cor ca la gradinita.
-Ok atunci imbarcarea!a tipat el,iesind afara.
M-am ridicat din poala lui Louis si mi-am luat bagajul,tarandu-l pana la dubita trupei.Paul mi-a luat bagajul si mi l-a pus in portbagaj,iar eu m-am urcat pe locul din fata al masinii.Dupa cateva minute eram toti imbarcati si gata de plecare!Los Angeles pazea ca vin cei 5 teroristi maimutoi.

Heey lume!Aici aveti noul capitol!Sper ca nu e scurt!Asa si acum sa trecem la lucruri mult mai importante.Acum 22 de ani,pe vremea asta s-a nascut unul dintre cele mai importante persoane din viata mea.Liam James Payne.Cine este acest Liam Payne?Foarte simplu:un barbat care ne incanta auzul cu vocea lui de aur si cu personalitatea lui.Chiar daca are o fobie foarte ciudata pentru linguri noi te iubim Liam!Si te vom iubi mereu,noi directionerele si directionerii din toata lumea!La multi ani Liam.Si desigur te aateptam aici in Romania dar si in Moldova sa ne incanti live cu vocea ta!Si desigur sa il aduci pe Louis ca daca jur te castrez!Dar inca o data La multi ani Liam!Te iubim!

Adopted by Liam Payne (One Direction  f.f)IN PAUZA!!!!! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum