Hoofdstuk 1.

92 1 0
                                    

Ik word wakker van de zon die op mijn gezicht schijnt.

Ik kan me weinig herinneren van gisteravond door alle drank, maar zo te zien is Nathan er nog steeds en daar ben ik blij om.

Ik kruip tegen Nathan aan en luister naar zijn hartslag. Nathan is altijd heerlijk warm, nooit te koud nooit te warm, gewoon lekker.

Ik merk dat Nathan ook wakker word, ''Hey babe'' zeg ik lief en druk een kusje op zijn borst. Ik voel zijn hand over mijn rug strelen.

''Hey handsome'' hoor ik Nathan's zware ochtendstem zeggen. Ik houd van zijn ochtendstem, ik houd van hem. Ik geniet van Nathan's hand die nog altijd over mijn rug streelt.

Ik volg met mijn vinger de lijnen van zijn tattoo op zijn onderbuik. Net boven zijn heup had Nathan een symbool laten zetten. Ik had geen flauw idee wat het betekende maar ik vond het mooi.

''Het was gisteren wel erg gezellig'' hoor ik Nathan ineens zeggen. Ik schrik zelfs een beetje omdat ik heel aandachtig naar zijn ademhaling aan het luisteren was.

Ik kijk omhoog en kijk Nathan aan, ''weet jij er nog veel van dan'' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd weer op zijn gespierde bovenlichaam.

Ik voel dat Nathan naar me kijkt, ''ja jij niet dan?'' hoor ik hem vragen.

Lichtjes schud ik mijn hoofd en schaam me een beetje. ''Kennelijk kan ik minder goed tegen drank dan jij..'' zeg ik zacht.

Ergens klopte dat ook wel, Nathan is zeventien en dus twee jaar ouder dan mij en heeft dus ook al wat meer drank ervaringen dan dat ik had. 

Trouble Trouble Trouble..Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu