Hoofdstuk 7

53 4 2
                                    

Joe's POV

Als ik wakker word met Celina in mijn armen weet ik het zeker. Het was geen droom! Ik kijk naar haar, ze lijkt zo rustig en vredig. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd en val weer in slaap.

Celina's POV

Ik word wakker in een rare kamer met Joe naast me. Huh.... Ow ja! Ik herinner me alles weer. Joe ademt rustig in en uit. Ik lig mijn hoofd tegen zijn borst en luister naar zijn hartslag. Oh wat hou ik van dat geluid!
Opeens hoor ik een stem, ik kijk op en zie Zack staan. 'Ga weg! Nu,' zeg ik bot. Hij grinnikt. 'Ik kom alleen sorry zeggen.' 'Daar is het een beetje te laat voor vind je niet?!' schreeuw/fluister ik om Joe niet wakker te maken. Ik maak me los uit Joe's armen en sta op. 'Zack ga weg nu!' Ineens voel ik een scherpe pijn in mijn wang. Hij sloeg me gewoon! Ik druk op de rode knop bij Joe's bed en er komt een zuster om Zack weg te halen. 'Jij bent nog niet van mij af Celina,' grijnst hij terwijl hij wegloopt. 'Wat?' Maar hij is al weg.

Joe's POV

Als ik wakker word hoor ik gesnik en zie Celina tegen mijn schouder huilen. Ik sla een arm om haar heen, ze schrikt even van mijn plotselinge beweging maar begint dan nog harder te snikken.
'H-hij was.... h-hier Joe,' hakkelt ze. 'Wie was hier babe?' ik hou ervan om haar zo te noemen. 'Zack...' Ik kijk geschrokken in haar betraande ogen. 'Wat heeft hij gedaan?!'
'H-hij sl-sloeg me...' huilde ze. Op de monitor hoorde je mijn hart sneller gaan kloppen. 'Niet boos zijn. Ik lokte het uit Joe.' Ik kijk haar ongelovig aan. 'Jij... lokte het uit?! No way!'

Zack's POV (OMG)

Ik voelde me zeker niet schuldig over mijn "bezoekje" aan Joe en Celina. Wacht maar als die bitch weet wat ik in petto heb, heeft ze wat om bang voor te zijn. Ik kijk naar Kim -Joe's ex-
'You did your job?' vraagt ze. Ik knik. 'Good boy.' Ik rolde met mijn ogen. 'I'm not a good boy, darling,' ik draai me om naar haar en kijk haar in haar ogen. 'I'm your worst fucking nightmare.'

-------------------------------------------------
Note:

Sorry sorry so much sorry voor zo'n kort hoofdstuk na zo'n lange tijd. Plz don't kill me. Ik heb zoooooo fucking veel huiswerk. En aaaargh sorry.
Plz forgive me...
Ik hoop dat jullie t toch leuk vinden.

Ily -xox- Skye

Op het eerste gezicht (Joe Sugg -on hold-)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu