-

17 0 0
                                    

AYAZDAN:

O çocuk iddia konusunu açınca beynime kan fırlamışa döndüm. Öykünün gözlerindeki acıyı görmüştüm o çocuğu dövmek yerine Öyküyü alıp okuldan çıkmak istedim kolundan tutup götürmeye başladım. En son kendine gelmiş olacak ki bağırmaya başladı benimde gücüm yoktu artık elimi kolundan çektim ve "git" dedim. Gözlerimin içine bakarken gözündeki yaş düştü sanki benim kalbime düştü o ateş olarak gitmeye başladığında durdurmak istedim ama yapamadım. Haklıydı, kendimi affettirmenin yolunu bulmalıydım. Yiğit ve Berki arayıp okulun önünde bekledim ve bize gittik ilk önce içmek gerekiyordu ama Berk gelmedi, Mineyle gitti ulan onlarda 3 Yıldır sevgiliydi. Yiğitle motora bindiğimizde o kullanmak istedi "kardeşim iyi değilsin geç arkaya" dedi itiraz edecek halim de gücüm yoktu. Bu ne boktan bir histir eskiden olsa kızlarla gezer eğlenirdim ama Öykü girdiğinden beri hayatıma kimseyle yatmayı bırak takılmamıştım bile.

Eve geldiğimizde içkileri hazırladık ve icmeye başladık. "Yiğit" dedim elindeki birayla bana baktı
-Onu hiç üzmek istemedim be o ağladı benim içim yandı. Ulan öldürün beni
Yiğitte hafiften sarhoş olmuştu ama benim kadar değildi, çok içmemişti.
-Abi bokuna kızın üzerine iddiaya girdiniz. Noldu girdiniz de arabasını aldın mı
-Sikeyim arabasını ben Öyküyü istiyorum diyip masaya vurdum.
Yiğit ne yapabiliriz diye düşünmeye başladı. Artık kafamı masaya koymuş düşünmeye çalışıyordum. Aklıma bir şeyler geliyordu ama olur muydu? Hemen kafamı kaldırıp yiğite baktım. Sızmıştı, kafasına vurdum ama uyanmadı. Apar topar taksi çağırdım ve Berklere gittim, Berklere giderken öykülerin evinin ordan geçiyordum kafamı kaldırıp camına baktım. Uyumamış daha lambası açıktı, tırmanıp izlesem mi? Bence gayet mantıklıydı. Tırmanmaya başladım ama tırmanırken Tişörtüm yırtıldı. Bir kız için ne hallere düşmüştüm, camına geldiğimde perdeye bir kez küfür ettim içeriyi tam göremiyordum ama Öykü yatağın üstünde durup müzik dinliyordu yani sanırım kulaklık vardı. Ama gözleri dolu doluydu, şişmişti. Kendi kendime mırıldandım "beni affet" sanki hissetmiş gibi kalbine koydu elini gülümsedi. Şaşırmıştım beni hissediyor muydu? Yanlışlıkla cama vurdum. Kafasını çevirdi cama baktı ama hemen kafamı eğdim ama cama doğru yürümeye başladı. Bende kafamı kaldırarak gülümsedim. Gözleri yerinden çıkacak gibi oldu onun bu haline daha çok güldüm. Gelip camı açtığında" ayaz ne işin var senin burda" dedi sonra bakarak "gir şuraya salak donmuşsun" dedi eli yüzümdeyken hemen elini öptüm ve kendimi içeriye attım atarken biraz yere yapışmış olabilirim. Düştüğümde Öykü ilk defa kahkaha atmıştı o öyle gülünce ben de öyle güldüm. En son yanıma diz çöküp "sıcak bir şeyler içer misin" dedi. Baygın baygın ona baktım.
-Öykü aslında ben ne yapacaktım biliyor musun?
Gülümseyerek bana baktı "içtin mi sen" dedi. Kafamı eğerek ona baktım "cıcıcı ben içmem belki çok azcık içmişimdir ama içmem genelde içmiş miyim ben ya" dedi. Daha çok gülmeye başladı "ben sana kahve yapayım"
Tam gidecekken elini tuttum. Elinde huzur vardı üşümüyordum. Gözlerinin içine baktım "gitme beni affet" dedi. Yüzü düştü elini yüzüme getirdi "yapamam" sonra kalkıp gitti. Öylece kaldım gözlerim puslu bakıyordu ulan ben bu duruma düşecek insanmıydım. Yere uzandım ve tavana baktım tavanda öykünün gözlerini görüyordum. Kapı açıldı ve Öykü ve Özgür girdi. Özgür beni görünce kaşları çatıldı.
-Oğlum ne işin var senin burda dedi
-Abi tırmandım dedim gülmeye başladım.
Gelip kaldırmaya çalıştı.
-Abicim kapı denen bir şey var ordan niye girmedin
Öyküyü gösterdim "onun yüzünden" dedim. Öykü elini kendine uzatarak sessizce ben dedi.
-Abi affetmiyor beni ya kardeşin beni affetmiyor ve ben nefes alamıyorum. Nerdeyse 2 haftadır tanıyorum ama hemen aşık olmuşum. Çok alışmışım.
Öyküye baktığında pür dikkat beni izliyordu. Özgür abi sırtımı sıvazladı "hadi kardeşim ben seni eve götüreyim" dedi. "Olmaz" diye bağırdım. "Olmaz çünkü ben aslında Berklere gidecektim ama kalbim beni buraya götürdü ben Berklere gidicem" dedim. Tamam diyip kolunu attı yürümem için sanki daha çok sarhoş olmuştum. Kapıdan çıkarken "Öykü affet beni" diye söyledim. Kafasını eğdi ve kapısını kapattı. Kapıya döndüğümde Özgür çekti beni, Berklere geldiğimizde Özgür de girdi. Derin abla da uyandı. "Kusura bakmayın rahatsız ediyoruz buraya gelmek istedi" dedi. Berk beni görür görmez "ne oldu len sana" diyip kolumdan tuttu. Salona girdiğimizde oturdum ve bir şeyler yapmalıyız dedim. Özgür abi "Niye böyle oldunuz" dedi. Berkle birbirimize baktık ve bana anlat dedi. Bende anlatmaya başladım her şeyi tabi beni öpmesini söylemedim onun yerine geldi tokat attı dedim. Özgür Abinin yumruklarını görebiliyordum ama derin sakinleştiriyordu. Derin bana dönüp "ayaz bak biz de Özgürle böyle tanıştık şuan kızdığına bakma tamam kardeşlerimizden tanışıyorduk ama arkadaşı olmasa beni farkedemezdi sende üzülme olacağı varsa olur." Dedi Özgür abiye bakıp "abi nasıl affettirdin" dedim. Yumruklarını gevşetti "gerçekten sevdiğimi belli ettim" dedi. Bende belli edecektim. Etmeliydim çünkü bu kadar yoğun duyguların ismi sadece aşk olabilirdi.

Sabah uyandığımda baş ağrısından ölecektim, Berk bir koltukta ben bir koltukta uyuyordum. Okula geç kalmıştık ilk derse girmişlerdi ama ikinci derse yetişirdik bugün okulda olmam gerekiyordu.

ÖYKÜDEN
Sabah uyandığımda hala dünün şokundaydım gerçekten bana bu kadar değer veriyor muydu önemsiyor muydu? Yaptığı hatanın farkında mıydı? Yataktan kalkıp hazırlanmaya başladım abim evde yoktu o yüzden kahvaltı yapmak istemedim bende İrem geldiğinde evden çıktık ve her şeyi bir bir anlattım. Irem de "biz dün Yiğitle konuştuk ilk defa böyle oluyormus içmişler sonra Yiğit uyumuş bu da çıkmış gitmiş demek senin yanına geldi vay be her kızın hayalidir heralde" diyip yürümeye devam etti. Evet eminim herkesin hayalidir çünkü benimde hayalimdi. Okula girdiğimde eskisi gibiydi her şey kimse dik dik bakmıyordu aksine herkes kendi işiyle ilgileniyordu. Gözlerim ayazı aradı ama göremedim berkte yoktu. Bugün okula gelmeyecek miydi yani? Kalbime öküz oturmuş bir şekilde yürümeye devam ettim. Ayazı görmeden günüm kötü geçerdi ama benim dudağımı büzüp sıraya oturdum. Berk'e mesaj attım
Gelmiyor musunuz?
Anında mesaj geldi
Gönderen Berk
Ayaz uyanmadı uyandırmak istemiyorum şimdi uyumaya devam ediyorum hadi dikkat edin

Sanırım bugün Ayazsız olmak zorundaydı...

Bensiz YapamazsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin