Μέρα 24η: 23 Μαρτίου

596 68 9
                                    

Οι ώρες που μπορούσε πάντα ο Χ. να τη συναντά ήταν γύρω στις έντεκα το βράδυ. Έτσι δεν έκανε καμία εντύπωση στη Μόνικα, όταν άκουσε τη φωνή του Χ. να την ενημερώνει πως θα περνούσε να την πάρει εκείνη την ώρα. Δέκα και μισή. Πάνω στο κρεβάτι της είναι παρατεταγμένα τέσσερα φορέματα. Στο μικρό κομοδίνο τα κοσμήματα είναι αραδιασμένα άτακτα. Τα καλσόν κρέμονται έξω από τα συρτάρια, το ίδιο και τα εσώρουχα. 

Ένας μικρός πόλεμος έχει βομβαρδίσει τα πάντα και εκείνη γυμνή, προσπαθεί να ολοκληρώσει το μακιγιάζ της μπροστά στον καθρέφτη. Θα γίνει πιο όμορφη από κάθε άλλη φορά, μόνο και μόνο για να του αποδείξει τι χάνει, τι είχε στα χέρια του και το κλώτσησε μακριά. Τα μαλλιά της είναι φρεσκολουσμένα. Είναι αγχωμένη αν θα προλάβει να τα στεγνώσει, αν θα διαλέξει το πιο προκλητικό ρούχο, αν πρέπει να βάλει ψηλοτάκουνα ή κάτι πιο άνετο.

Έντεκα παρά τέταρτο. Τα μάτια της μοιάζουν γατίσια, τα χείλη της πιο σαρκώδη από ποτέ. Με το πιστολάκι και μια βούρτσα ισιώνει βιαστικά τα μαλλιά της. Έχει διαλέξει ένα κόκκινο φόρεμα που αφήνει όλη της την πλάτη έξω και ένα ζευγάρι μαύρες γόβες, τόσο ψηλές ώστε να μπορεί να τις περπατήσει χωρίς να γελοιοποιηθεί.

Έντεκα παρά πέντε. Παραδόξως, όλα είναι στην εντέλεια. Ρίχνει μια τελευταία ματιά στον καθρέφτη για να επιθεωρήσει το αποτέλεσμα. Είναι και εκείνη εντυπωσιασμένη με τη γρήγορη μεταμόρφωσή της. Η κοπέλα που αντικρίζει απέναντί της θα μπορούσε να είναι κάποια διάσημη ηθοποιός ή τραγουδίστρια.

Έντεκα. Το κουδούνι του θυροτηλέφωνου δε θα χτυπήσει. Είναι ακόμα ψύχραιμη, ωστόσο έχει πλησιάσει στην μπαλκονόπορτα και χαζεύει τον δρόμο. Έντεκα και πέντε. Δε θέλει να υπενθυμίσει στον εαυτό της ότι ο Χ. ήταν πάντα συνεπής στα ραντεβού του και ότι τη μόνη φορά που δεν έδειξε συνέπεια, ήταν όταν της ζήτησε να χωρίσουν. Έντεκα και δέκα. Μόνο μια κυρία που έχει βγάλει το σκύλο της είναι στο απέναντι πεζοδρόμιο και τον περιμένει να κάνει την ανάγκη του στην άκρη ενός δέντρου. 

Άλλη μια ήττα. Η τελευταία υπόσχεται στον εαυτό της. Θα τον διαγράψει οριστικά από τη ζωή της. Έντεκα και τέταρτο. Βγάζει τις γόβες της απογοητευμένη. Αφήνει το χρυσό βαρύ βραχιόλι να πέσει στο πάτωμα. Έντεκα και δεκαέξι. Το θυροτηλέφωνο χτυπά.

DilemmaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora