21.Part

4.4K 243 24
                                    

Vydala jsem se za roh tribuny kde on už čekal.

Byl opřený o zeď a popotahoval si z cigerety.Jak jsi mě všimnul odstoupil od zdi a vydal se ke mě.Nevěděla jsem co chce udělat a proto jsem radši udělal krok zpět.Nad mojí reakcí se jen uchecht.

"Neboj se Death nic ti neudělám." podezíravě jsem se na něj koukla.

"Proč bych ti měla věřit?" nad mojí otázkou se uchechtl.

"Nemůžu ublížit holce , kterou má Nash rád." když o tom tak přemýšlím dávalo to smysl.Nemohl mi nic udělat.

"Tak proč jsi se se mnou chtěl tady setkat?Když né proto , aby jsi mi jednu vrazil." na jeho tváři panoval úšklebek.

Cameron

"Chtěl jsem se ti omluvit za to jak jsem se choval.Víš Nash tě má rád a já chci pro něj jen to nejlepší a ty jsi pro něj to nejlepší dlouho jsem ho neviděl tak šťastnýho." koukal jsem na ní provinilím pohledem.Trénoval jsem ho celý den , aby to vypadalo , že je mi to opravdu líto.Dlouho nic neříkala.Začínal jsem se bát , že mi to nevěří.Čas ubíhal a já se začal fakt bát.Najednou mě , ale obejmula.Byl jsem šťastní , že mi to uvěřila.

"Odpouštím ti Came." řekla když se ode mě odtáhla.Obří úsměv se mi oběvil na tváří.Bohužel pro ní né z toho , že mi odpustila , ale že mi to uvěřila.

"Co kdybych tě doprovodil domů?" zeptal jsem se jí.

"Jasně" řekla nadšeně.Nemohl jsem uvěřít jak to je jednoduché a jak krásně to vychází.Oba jsme se tedy vydali k jejímu domu.Povídali jsme si o všem možným.Nemůžu říct , že by to nebylo fajn.Je to fajn holka , ale moje pomsta potřebuje i nevinné oběti.Když jsme došli až k jejímu domu na rozloučenou jsem jí objal a počkal až zmizí za dveřma.Otočil jsem se a cestou domů.Veděl jsem , že pro svůj plán musí  mít ve mě Death naprostou důvěru a vím , že tu její důvěru nebude težké získat.

Tadá novej díl je tu.Je kratší.Rozhodla jsem se ten díl rozdělit.Doufám , že se vám líbí.
Opět budu ráda za Votes a Komentáře.

The Paulin

Bad boys.Good lips. - Nash GrierKde žijí příběhy. Začni objevovat