Yeni taş öğretmen!!

458 13 2
                                    

Sabah alarma sevgi sözcükleri söyleyerek kalktım. Neden bende her normal insan gibi küfür etmiyorum. Çünkü bugün okulun ilk günü tabiki bu yüzden değil. Azram ve poyrazımı göreceğim için. Bu arada ben mira Aksoy. Lise üçe geçtim. Dediğim gibi en iyi arkadaşlarım poyraz ve azra. Malesef bir tane Abi'm var. Adı Doğu. Klasik yaşıyorum işte.
Yataktan kalkıp. Odamdaki banyoma geçtim. Elimi yüzümü yıkayıp tekrar odama döndüm. Dolabımın karşısına geçip kıyafetle bakmaya başladım. Özel okul olduğu için serbest kıyafetti. Ama çok abartmamalıydım. Bu yüzden altıma siyah dar pantolonumu giydim. Üstüne beyaz salaş bir tişört giyip içine soktum. Makyaj masama oturup maskara ve parlatıcı sürdüm. Saçımı açık bırakıp çantamı omzuma astım ve aşağı indim. Annem babam ve abiciğim masada oturmuş kıtlıktan çıkmış gibi kahvaltıyı sömürüyorlardı. Bende merve abladan(yardımcı) çay isteyip masaya oturdum.
Kahvaltı bitince annemleri öpüp kapıyı açtım beyaz converselerimi giyip kapıyı kapattım. Okula varınca kapıda beni bekleyen poyraz ve azrayı görünce koşa koşa onlara sarıldım. Ikisinide çok özlemiştim. Poyraz bir kolunu benim diğer kolun azranın omzuna koydu ve sınıfa doğru yola çıktık. Sınıfa varınca ben ve azra poyraz ve can oturmuştu. Can'da çok yakın olmasada arkadaşımzdı. Sınıfın dedikoducusu buse sınıfa giriş yaparak günün ilk bombasını patlattı.
Okula Yeni taş öğretmen!! Gelmiş. Zaten okulda sevdiğim tek hoca Buğra hoca idi. Azra poyraz ben ve Buğra hoca grup gibiydik. Bizimle arkadaş kadar yakın ama öğretmen kadar uzak davranırdı.
Matematik dersi ve yeni hoca, herkes özellikle kızlar heyecanla beklerken ben ellerimi masaya koyup kafamı ellerime gömdüm. Yanıma haraketlilik hissedince merak ettim ama şuan çok rahatım.
Okula uyutmaya mı geldin? Diye bir ses duyunca hass hoca
Özür dilerim öğrettt yuh yeni hoca bumu oha çok tatlı. Off iyice abazaya bağladım ya.
Zil çaldığında içimden şükürler olsun diye geçirip hemen yerimden kalktım. Azrayı koluma takıp kantine indim. Kahve ve çikolata alıp masaya geçtim. Ders zili çalana kadar azranın Enes hocaya yavşamasını dinlemiş ve kafamı doldurmuştum.
Azra ders ne
Matematik dediğimde off diye bir ses çıktı dudaklarımdan. Azra bana uzaylı görmüş gibi bakarken ona sus be slk bakışımı attım.
Okuldan çıktığımda kendimi ölü gibi hissediyorum. Yürüyecek Halim yoktu. Okula en yakın otobüs durağına gidip beklemeye başladım. Önümde süper bir motor durunca gözüm oraya kaydı. Kaskını kafasından çıkarıp saçlarını elleri ile düzeltip 32 diş gülünce öldüm zannettim aq.
Madem o kadar yoruldun atla bakalım
Yok öğretmenim gerek yok
Bunu sana öğretmenin olarak söylüyorum deyince ısrar edemedim verdiği kaskı kafama geçirip arkasına atladım. Oda kaskını takınca gaza abandı. Korkudan beline sarıldım. Ama sonradan yaptığım hatanın farkına varınca ellerimi çekmeye çalıştım. Ama sadece çalıştım. Elini ellerimin üstüne koyup(öldürün beni) ellerimi sabitledi. Kaskın içinden boğuk çıkan sesiyle düşeceksin sıkı tutun deyince bende sıkı sıkı sardım belini. Çok güzel bir kokusu vardı nane gibi kokuyordu. Ama bu kokuda uyuyabilirdim,ağır değildi.
Eve varınca teşekkür edip koşa koşa eve giriş yaptım. Abi'm salonda kurulmuş tv izliyordu. Bende onu takmadan odama çıktım. Pandalı pijamamı giyip. Saçımı topuz yaptım. Banyoda elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim. Kendime hamburger yapıp mideye indirdim. Ardından tekrar odama çıkıp bilgisayarımı aldım ve yatağa oturdum. Faceye girip biraz dolandım ardından instagrama girdim. Biraz daha oyalanıp bilgisayarı bıraktım. Pikenin içine girip gözlerimi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım
Arkadaşlar ilk bölüm biraz kısa oldu özür dilerim
Sonraki bölümler uzun gelicek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin