beraber beylikdüzüne kadar sessizce onu izledim oysa benim tarafıma hič bakmamıştı bile hatırladımı acaba ? Sanmam 2 yıl geçti birden kafasını benim tarafıma çevirince gözlerimi kaćırdım hala bana baktığını hissediyordum tanımamıştı galiba .
Beylikdüzüne ulaşınca taksiden indim koşarak evimin sokağına girdim arkamdan ayak sesleri geliyordu arkamı dönünce taksideki yani azad peşimdeydi beni takip ediyordu ayaklarımı hızlandırdım "arin kacma lan yapraģı bulacam biliyosunuz "
Söyledikleri nefesim kesilmişti baştan ben olduğumu biliyordu bizi bulmuslardı .
"Lan dur " ayak sesleri durdu bi el silah sesi gelince irkilerek kafamı çevirdim ve arkama baktım azad ateş etmişti "dur lan" diyerek tekrar koşmaya başlayınca bu sfer ayaklarımı kıçima vura vura koşmaya başladım."Bu sefer kaçamazsınız " arkama bakınca yakınima gelmişti daha da hızlandim saçımdan çekilmemle çıglık atarak geriye doğru savruldum
"Sana dur dedim lan " kükreyince yerimde zıpladım
"Sizin fıtratınızı sikecekler biliyomusunuz ? " diyerek kahkaha attı.Saçımı ittirerek yere düşmemi sağladı " cazgır arine neler oldu böyle yaprağı bizim evden kaçırdığında böyle deģildin ne değişti lann ! " diyerek tekrar kükredi "susma LAN susma konuş nerde lan o oruspu kimin altında " diyerek yerdeki bana doğru geldi ve tekrar saçıma yapıstı ağzımdan acı bi inleme çıktı " nerde lan " tekrar bağardı cecap vermedim vermiycektimde yaprağı bulursa biterdi .
"Konuş lan konuş" tekrar bağardı bu sefer tokat attı bana lan bana tokat attı kafamı çevirdim ve ateş saçan gözlerle onu ittim ve üstüne çıkarak yüzüne yumruk attım " erkek misin lan sen ? Kalk lan dövsene yine bağar çagır o lanet töreye uymuycaz " diyerek bağardim yüzüne karşı.
Bu sefer beni üstünden iterek ayağa kalktı "o töreleri sizin gibi oruspular anlayamaz " dedi tükürütcesine "laflarına dikkat et azat " dedim bağararak.
" yalanmı lan yalanmı kardeşim oruspu arkadaşı ondan oruspu söylesene lan evinde kaldığın erkek kim paraylamı çalışıyosun"
Dedi vücudumu süzerek .Kirilmıstım ama simdi sırası değildi kimse bana sürtük diyemez ayağa kalktım ve gözlerimi ona diktim
"Sen şeref yoksunu biri olarak bana namustan sakın söz etme trej tecavüze uğrarken izledin arkadaşını orda bıraktın lan sen bana hala namustan şerften söz ediyosun yazık sana zavallı "
Dedim ve yüzune tukürdüm evet tirej bir erkekti ve tecavüze ugramıştı mardinde böylesi bi olaya rastlanmamıstı daha önce 4 sene önce tecavüze uğrarken sadece izlemişti bunu nerden mi biliyorum yaprak anlatmıştı kardeşinin ne kadar pislik biri olduğunu ."Seni öldürurüm arin yemin ederim öldürürüm " diyerek boğazıma yapıştı "hadi ama bu kadar mı gücün var öldürsene"
Dedim gülerek boğazımı daha fazla sıkınca nefes alamadım" şimdi ahkam kessene oruspu hadi lan " dedi kükrercrsine
Sonunda boğazımı bırakınce nefes almaya çalıştım ve öksürmeye başladım
" ecda..dı..nı....sik...ti...ğim...."
Bi yandan ömsürüyor bi yandan küfrediyodumSonunda kendime geldiğimde doğruldum azat tam karşımdaki duvarda bir ayağını kıvırarak bir eli dizinde sigara içerek bana doğru bakıyordu " kaç para alıyosunuz " dedi sakin bi sesle
" bi gece ne kadar ? 100 mü 400 mü namusunuz bu kadar ucuzmu ? " dedi sigarasında bi nefes alarak .Dizlerimin üstüne çökerek bağarmaya basladım " biz oruspu değiliz buraya okumaya geldik yemin ederim kimsenin altına girmedik " diyerek sarsılarak ağlamaya başladım biz 16 yaşında özgürlüğümüz için sitede tanıştığımız aynı şehirde yani mardinde birbirimizi hiç görmemiştik buluşup kaçma planı yapmıstık özgürlüğümüz icin her şeyi karsımıza almıştik.
Ailemizi koca mardini töreyi aşireti herşeyi yaprakla 2 sene önce kaçmıştık akşam evlerine giderek kolundan tuttuģum gibi kacmıştık ediz abimde bize ev ayarlamıştı .
Ben düşüncelerimle bogusurken azad ayağa kalkıp bana doğru geldi " siz oruspusunuz şimdi kalk bana yapraģı bul mardine dönüyoruz" dedi kolumdan tutup ayağa kaldırırken .
" hayır hayır olmaz azat lütfen mardine gidemeyiz dönemem babam beni öldürür azat "
Dedim kolunu tutarak "lütfen"
Dedim fısıltıyla." çek lan pis elini üstümden "dedi ve kolumdan ittirdi.
Kolumu çekiştirerek götürmeye çalıştı debelendim " azat yalvarırım dur lütfen dur babam beni öldürür azat dur " beni dinlemeyerek beni çekiştirdi bitmişmiydi özgürlüğümüz ićin yaptıgımız savaş bitmişmiydi son kez arkama bakarak evime baktım bitmişti ...