Capitolul VI-Am nevoie de tine...

15 1 2
                                    

Capitolul VI-Am nevoie de tine...

Dupa scurta conversatie pe care am avut-o cu Hope aseara pot sa spun ca am adormit instantaneu si chiar am dormit bine.Tata a parasit Bostonul aseara si s-a indreptat spre New York cu primul avion pe care l-a gasit,eu am ramas la conducere ceea ce inseamna ca voi scapa de Sara cel putin un timp.Mai am doua ore pana la sedinta programata la ora 10 astfel ca am timp sa ma pregatesc.Si totusi nu pot sa imi iau gandul de la Hope...

Oh scumpa mea Hope,mi-as dori atat de mult sa ii ofer ceea ce are nevoie,sa vada ceea ce ea isi doreste mai mult,lumina zilei,dar trebuie sa recunosc ca sunt putin egoist si imi doresc sa il vada si pe barbatul care ii va oferi stabilitate,iubire,onestitate si mai presus de toate respect.Daca ea ar stii...daca ar sti cat este frumoasa,de gingasa si plapanda,cateodata imi este teama sa o ating dar tot odata imi doresc sa o fac a mea,sa o duc pe culmile extazului,sa o fac sa simta ce inseamna iubirea...dar ce tot vorbesc,mai intai de toate ar trebui sa ii cer sa fie iubita mea,ceea ce sper sa nu fie o problema.Flacara pasiunii se simte puternic dinauntrul ei.

Orice fac,orice gandesc mintea imi zboara la iubita mea Hope.Astazi voi face pasul cel mare,ii voi cere oficial sa fie iubita mea,sunt nerabdator doar gandindu-ma cum va reactiona,cum isi va miji acei ochi de culoarea spumei marii cand ii voi spune,si cum buzele ei se vor arcui de uimire dar si de fericire atunci cand imi va da raspunsul,sunt nespus de narabdator.

Ma indrept spre firma inca gandindu-ma cum sa procedez atunci cand ii voi pune marea intrebare.Am avut noroc ca nu am dat de Sara,ceea ce recunosc este destul de ciudat...deobicei la orele dimineata ea este treaza pregatindu-si ¨armele¨ cu care ea crede ca se infrumuseateaza dar mai mult se strica atat la propriu cat si la figurat.Poate ar trebui sa pun un detectiv particular sa o urmareasca,ma intreb de ce nu m-am gandit mai devreme el asta,totusi e o idee minunata si chiar stiu persoana potrivita care se va ocupa de aceasta ¨trebusoara¨,detectiv Roy Smiller,faimos pentru marile lui deghizari dar si realizari.

Odata ajuns la firma,imi parchez masina urc spre birou si simt o tensiune in aer,ceva nu e in regula...

Cand sa intru in birou Marion secretara tatalui meu dealtfel o persoana de incredere a firmei incepe alarmata sa vorbeasca atat de repede si neclar ca abia am reusit sa deslusesc doua cuvinte.

-Au ajuns domnule si va solicita,si nu stiu,eu chiar..

-Usurel Marion ce s-a intamplat,cine au ajuns.

-Ma managerii tuturor departamentelor si par foarte furiosi domnule!nu inteleg ce se intampla!nu au vrut sa dea detalii.

-Bine Marion,usurel,mai intai de toate trebuie sa cantarim situatia,sa vedem cu ce avem deaface si ce se intampla defapt,pentru inceput te rog sa aduci tuturor o cafea in sala de sedinte,si in timpul sediente te rog sa nu fiu deranjat.

-Am inteles domnule.

-Si Marion.

-Da domnule?

-Domnule suna cum sa zic...cam ¨batranesc¨,spune-mi Alan te rog,ma face sa ma simt tanar.

-Desigur domnule,adica Alan,de indata ma intorc.

-Desigur.

Acum as vrea sa stiu ce naiba se intampla de s-au rasculat toti managerii in ultima clipa,sper ca Sara un are deaface cu asta...

Odata ajuns in sala de sedinta toate privirile s-au mutat tinta pe mine,e momentul adevarului...

-Buna dimineata domnilor,mi-am ridicat privirea hotarator catre fiecare din incapere cu un aer increzator dar inainte sa apuc sa mai spun ceva...

-Ce insemna asta domnule Alan?spuse managerul de vanzarii.

-Este inadmisibil!adauga mangerul de finante.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 30, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cand visele devin realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum