Yeniden Tanışma

520 16 2
                                    

Selam! Seni yeniden görmek güzel. Belki unutmuşsundur diye söyleyeyim, benim adım Hayalet Derek.

Eğer bu kitabı okuyorsan ; demek ki ilk kitabımı beğendin. Bu bana, on bir yaşındakibir hayaletin yaşayabileceği en büyük mutluluğu yaşatıyor. 

Senden hoşlandım, bu nedenle sana bir sır vereceğim. Şu anda senin tam yanıjnda duruyorum.

Vay be ! Demek beni görmezden geliyorsun. Peki , öyle olsun.

Aman , şaka yaptım canım . Beni göremeyeceğini biliyorum. Senin gibi normal çocuklar biz hayaletleri göremez. bizi görebilmek için Tuhaflıklar Okulu gibi garip yerlere gitmek zorundasın. Bu bana mantıklı geliyor. İnsanlar hayaletleri görebilseydi kafayı yerdi. Hiç de iyi olmazdı doğrusu!

Bu nedenle normal dünyaya açıldığımızda görünmez oluyoruz. Ama merak etme , havamız yerinde. Yani çoğumuzun.

Tuhaflıklar Okulu 'nu , yani ilk kitabımı yazmayı bitirdiğimde devam edip etmiyeceğimden emin değildim. Ama sonra Tuhaflıklar Okulu' nun , Hortlak Oyunlarının büyük ödülü olarakCanavar Kral' ı ziyarete gitme hakkı kazandığı ortaya çıktı. Tuhaflıklar Okulu' nda müthiş şeyler olurken bunları yazmak da bana düşüyor. 

Aslında bu, bana bir fikir verdi. Bu kitabı okuduktan sonra, ScarySchool.com adresindeki internet siteme girmeli ve kendi hikayeni yazmalısın. Eğer beğenirsem, hikayeni dünyadaki diğer bütün çocukların okuması için internetsitemde yayınlarım. Ondan sonra sen de kendine benim gibi yazar diyebilirsin!

Neyse, benim perili evime dönüp yeni bir korkunç yıla hazırlanma vaktim geldi.

Tuhaflıklar Okulu ' nun bu yeni döneminde hayatta kalman konusunda sana bol şans diliyorum. Umarım seninle gelecek yıl da görüşürüz.Tabii bu yılın sonunda sağ kalıp kalmayacağının garantisi yok .

Tuhaflıklar Okulu Canavarlar İleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin