-PARRY-
Okulda ilk günüm nasıl olacaktı çok sabırsızlanıyordum. Yeni insanlarla tanışmak ve yakışıklı çocuk görme umuduyla parfümümü sıkıp güzelce giyindim .
Merdivenlerden aşağı hızlı hızlı indim. Annem yanağıma bir öpücük kondurup "Kendine dikkat et ,dedi." Gülümseyerek evden ayrıldım . Babam ,
-Hadi kızım ilk derse geç kalıcaksın acele et !
Arabaya bindim ve hareketli birşeyler açtım . En az 20 dakika sonra okulun kapısının önüne varmıştık . Bahçeye ilk adımımı atmamla birlikte herkesin bana bakması bir oldu . E tabi ilk defa gördükleri ve yeni geldiğim için olabilir.
Binaya giriş yapıp sınıfımı aramaya başladım. Nerde bu sınıf? Koridorun sonuna kadar gittim ama nerde? Heyer aynı gibiydi ne oluyo bana.
Birine sormaya karar verdim ver gördüğüm ilk kişiye danıştım .
-Pardon şey ben sınıfımı arıyordumda bulamadım burada yeniyim.
-Aa evet bayan ıggy yeni bir öğrencinin geleceğini ve bizim sınıfta olacağını anlatmıştı . Çok şanslısın
-Neden şanslıyım acaba merak ettim ?
-Okulun en yakışıklı ve popüler çocukları bizim sınıfta.
Olduğunca içten gülümsemeye çalıştım .
-Bu arada ben jesse yani jes de diyebilirsin farketmez.
-Bende parry , diyerekten elimi uzattım.
-Güzel isimmiş
Gülümsedim be beni sınıfıma götürdü . Biraz işinin olduğunu geldiğinde sohbet edebileceğimizi vaat ederek dışarı çıktı . Etrafa göz gezdirdim ve tek bir sıra boştu aa birde çanta acaba kimin? Zilin çalmasını bekledim kimle oturuyordum cidden merak ediyordum. Zil çaldı ve herkes sınıfa girdi , çok şanslıyım jes oturuyordum .
-Demek sıra arkdaşı olduk
-Evet öyle
Hoca içeri girdi ve jes hocayı tanıttı ismi holmes miş . "Bayan parry ayağa kalkın lütfen" bir anda kızarmıştım yanaklarımdan yanma hissi geliyordu herkes bana dik dik bakıyordu utanmıştım ." Kendinizi anlatın lütfen "
Bir sürü laftan sonra en sonunda oturmam için işaret verdi tam otururken arkadaki bir çocuk çok dikkatimi çekti . Çok tatlı ve yakışıklıydı gözlerinde kaybolabilirdim. Çaktırmadan bakmaya çalışıyordum oda bana bakıyordu ikinizde bakışmaktan dalmıştık.
-Heyy !! Parry ordamısın Parry burdaysa önemli şeyler konuşmak istiyorumda . Dünyadan parrye !!! Heyy !
-Şey özürdilerim dalmışım
-Evet ama o tarafa fazla dalma derim.
-Neden ?
-O baktığın çocuk Rick be sevgilisi Erica yan sınıfta okulun en popüler kızı . Eğerki asılmaya kalkarsan seni saniyeler içinde parçalayabilir.
Demek adı Rick . Ericada kim be ben onu parçalarım . Ama ilk günden rezil olmak istemiyordum . Jesin sözlerini dikkate almaya karar verdim .