-ÇEKİLİŞ-

64 8 1
                                    

Aslı hemen masalın boynuna atladı. Aslı;
-" canım ... Beni kurtardığın için teşekkür ederim <3"
Masal;
- " Sen benim arkadaşımsın... Hadi eve gidelim artık"
Bu konuşmanın ardından kızlar evlerine gittiler...
Irmak çayı demlemiş onları bekliyormuş meğersem:)
Keyifle çaylarını yudumlayıp ,çikolatalarını yediler.
Aslı;
- Kızlar bugün kendi aramızda eğlence yapalımmı?
Irmak;
- Ne gibi bir eğlence bu ?
Aslı;
- hediye çekilişi evde sinema parti şarkı felan işte...
Masal;
- süper fikir!?
Aslı hemen küçük küçük renkli kağıtları isimlerini yazdı. Yazdığı kağıtları ise güzel bir kutuya attı.
Masal ise parti için gerekli eşyaları süsleri yerleştirdi.
Irmak bakkala gidip abur cuburları almıştı bile...

3 saat sonra...
Herşey hazırdı. Şarkıyı açtılar dans ettiler eğlenceyi dibe vurdular . Sıra çekilişe gelmişti önce ırmak seçti kağıdını kimseye göstermeden okudu. Daha sonra Masal ve Aslı. Kimse birbirine göstermeyecek yarında hediyesini verecekti...

Ertesi gün...

Irmağın Ağzından;
Sabah hediyeyi almak için erken kalktım. Çok heycanlıyım . acaba kime çıktı ismim. Alışveriş merkezine gittim ve kısa sürede hediyemi beğenip aldım. Mağazada ise Aslı ile karşılaştıp. Tabi hiç bir şey çaktırmadım. Beraber mağzadan çıktık . Dondurma almaya gidiyorduk. Birden karşımıza Masal çıktı. Onuda aldıktan sonra dondurma yiyip ayrıldık...

Aslının Ağzından;
Kızlardan ayrıldıktan sonra kırtasiyeye gittim 4 tane YGS kitabı aldım. Bide renkli renkli kalemler , silgi , uç , kalem kutusu ,kalem seti , defter , dosya ,A4 kağıtları , renkli kağıtlar, Fosforlu kalem seti , okuma kitapları...

************************************
Kızların üçüde eve gelmişlerdi ve hediyelerini vermek için bekliyorlardı...
Aslı ırmağa, masal Aslıya, ırmak ise masala çıkmıştı . hediyelerini verdiler.
Irmak Aslıya çok tatlı bir elbise ve topuklu ayakkabı almış...
Aslı Masala okuma kitabı birde makyaj seti almış
Masal ise ırmağa boncuk seti ve bileklik almış...
Hepsi hediyesini çok beğendi . Aynı anda BİRBİRLERİNE SARILDILAR...
VE
- BİZİM HİKAYEMİZ...
Dediler.

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin