Marti
Ma trezesc in maldarăle de caiete si carti,invatasem intreaga noapte. Uf,sper sa trec peste 8.50 examenele astea.
Ridic telefonul de pe noptiera. Aveam un mesaj,de la Chris. ❤❤❤
"Pregates-te pisi ,vei avea o noapte de vis"
Ce bine ca azi nu aveam scoala,ne -au dat liber ca sa invatam pentru saptamana cu examene.***
Iau micul dejun singura,Kayla si Jennifer fiind plecate la parintii lor.
Am stat putin pe ganduri in legatura cu cele intamplate ieri...
Cine era acest Ryan,ce scop urmarea si de ce fix eu eram tinta?
Ei bine,cum nu pot sa stau infumurata tot restul zilei,am mers la mini-market-ul din Centru.
Am cuparat bautura,Whiskey ,Vodka si Tequila.
Avea sa fie o noapte incendiara...***
Ajunsa acasa las bautura in frigider,ma uit sa vad cat e ceasul,deja e ora sapte seara???
Huh,Chris poate aparea in orice moment .
M-am dus la baie unde m-am schimbat intr-un costum sexy,m-am rujat si machiat.
Am coborat la bucatarie,unde am pregatit paharelele cu bautura.
*DING DONG* se auzi soneria.
- Intra! Spun eu senzual.
Chris si-a facut aparitia intr-un costum elegant cu cravata.
Ah,ce bine arata.Din perspectiva lui Chris
Mai aveam putin si faceam infarct cand am vazut-o pe bruneta sexy. Aceasta se apropia cu pasi de felina spre mine,intinzand un pahar de bautura. Era Vodka,ceea ce imi placea cel mai mult.
- Grozave gusturi! Spun eu,abtinundu-ma sa nu o iau pe focoasa bruneta pe sus, spre dormitor
Ea s-a uitat zambind la mine.**
Dupa 10 minute,Sandra l-a tras pe atragatorul saten de cravata,in drum spre dormitor.
Jocul seductiei acum era dominat de amandoi, flamanzi si imbatati de atata iubire...