Cap 2 .
M-am gandit ca e o gluma proasta , dar mesajul m-a socat .
"Vei fi a mea , semnat -K "
Bella a iesit in sfarsit din club , dar cu o plasa dupa ea .
B:"Am terminat cu baiatul ala "
"Ce ai in plasa ? "
B:Vodka.
Am ajuns acasa obosite si am desfacut sticla de Vodka si am turnat-o in pahare . In 10 minute Vodka era terminata .
Bella imi cere telefonul si suna toti baietii din lista de contacte , ii invita pe toti .
In 15 min . soneria suna neincetat .
B:V-am asteptat baieti , ce ziceti de un joc ? Noi doua contra voi opt .
De atunci nu ne mai amintim nimic .
M-am trezit deranjata de lumina orbitoare a soarelui care imi crea un discomfort foarte mare . Bella era langa mine iar telefonul
meu era in mana ei . Am luat telefonul , l-am deschis si mi-au aparut 3 mesaje noi .
" Te distrezi ... ai grija , maine sa nu mergi singura pe strada . S-ar putea sa ai o surpriza . -K"
*Bella*
M-am trezit din cauza sunetelor provocate de telefonul lui Britney.
Urasc cand ma pune sa merg sa fac cafea pentru amandoua , dar e casa ei .
Cobor scarile mari ale casei cu o durere remarcabila de spate . Ajung in bucatarie si vad pe jos paharele sparte .
Nedumerita ma indrept catre sufragerie si vad o mana barbateasca aruncata pe fotoliu . Ma speri la vederea ei .
B:"Britneeeeeeeeeeeey! . Misca-te aici ." *
Vocea "melodica " a lui Bella rasuna in toata casa .
"Ce s-a intamplat de strigi asa ca idioata ? "
B: "Esti proasta .. ? Ce am facut aseara . "
"De unde sa stiu ? "
Cand ajung jos vad insirati pe covor 8 baieti . Ii trezesc si ii dau afara din casa .
"Ce am facut aseara ? "
Niste mesaje imi invadeaza telefonul
" Se pare ca te-ai trezit .. Frumosa lenjerie . -K"
Ma gandesc sa ii zic lui Bella despre mesaje , dar ar reactiona urat . Deci nu .
"Bella , te cauta cineva pe telefonul meu . "
B:Cine e ?
"Nu stiu "
Bella a luat telefonul in mana iar eu stau sa ascult ce vorbeste .
Dupa ce a terminat mi-a povestit ca un baiat vrea sa se intalneasca cu ea in 2 ore .
"Nu poti sa mergi "
B:"De ce ? "
"Vreau sa vii cu mine la un magazin sa iau o rochie "
B: "Du-te singura ! "
"Nu pot ... stii ca daca merg singura s-ar putea sa ... "
B :"Sa ce ? "
"Nimic .. lasa . Vi cu mine "
B: " Nu "
Am iesit singura pe strada sperand sa nu se intample nimic . Un mesaj imi terorizeaza telefonul .
Dau ochii peste cap si il deschid ..
Heei , am postat cap.2 .Sper sa va placa ( nu prea am avut inspiratie )
La 4 voturi si 4 pareri pun next :3
P.S: La media aveti poza cu Bella .
CITEȘTI
Mesajele lui -K
Novela JuvenilO fata , un baiat si multe mesaje ciudate . O intalnire , un confilct si o scanteie Asta defineste mesajele lui .