Mark dedikleriyle bana şok etkisi geçirtmişti.
"Şey.. bende oraya gidicem"
Önde çakma sarışın cadı: 'heralde 4lü buluşcağmız kız sen deilsindir'dedi.
Mark:' hey sakar !jacksonla mı buluşucaksın?
He ondan
"Evet." 2sinin kafasını sürterek alev çıkartmak istiyorum lan!!
Mark elini ensesine atarak :atla o zaman
Arabada büyük bir ciddiyet vardı yani benim için o cadıda maşallah ne kaşar bişey çıktı. Ağzını yayarak felan konuşmalar.
Ama garip şekilde Mark yüz vermiyodu.
Sonunda geldik
Jackson beni Markın arabasından inerken görünce şaşırdı.
Sonunda hep beraber masaya oturduk benim yanımda mark karşımda jackson ,Mark'ın karşısındada cadı vardı.
Garson geldi ve siparişleri verdik
Cadı: 'büyük şans senin için' dedi bana bakarak
"Anlamadım?" Dedim ve tek kaşımı kaldırdım.
Cadı:'diyorumki burda bizimle birlikte oturman senin için büyük bir şans' ve pic smile attı
Ben bu kızı yolarım !!
"Kendini beğendiğin için seni takdir ediyorum çünkü kimsenin beğenmediğini beğenmek ayrıcalıktır.
Yine cadı: taş gibi kızım be ben kızsam sen nesin?
"Evet taş gibi kızsın ama okey taşı. Elden ele heheyt be yavrum. Dedim ve ayağa kalkıp yanağından makas alıp yerime oturdum. Mark ile jacksonda içten içe gülüyordu kızda bayağ bozuldu zaaa xbbdhsjs.
Cadı: ne bu laf sokma çabaları.
" 1.si ben laf sokarsam o lafı kürtajla bile alamazlar 2.si sokacak lafım çokta sana koyabilecegm yer yok bebişim " diyince kız iyice bozuldu ve sustu .
Mark da benden korkumuş bakışlar attı jackson ise içten içe gülüyo ajhdvdhsh .
Bende içimden kıs kıs gülerken Mark faretcek olcakki kulağıma yaklaşıp '2 milion$ borcu olan bir insana göre ne kadar rahatsın.Bunu duydum ve tüm yüzüm düstü ama bozuntuya vermeden ve Mark'ın kulağına yaklaşıp "zamanım ve zekamın olduğundundandır canım"
Ve orda bir pic smile attım ama gerçektende ne yapacağmı bende bilmiyorum. Ama asla kölesı olmayı kabul etmiyeceğimi biliyorum Mark tuan ;)