Hoofdstuk 3

28 3 0
                                    

Elf dagen later.

Tobin stond met zijn koffer in zijn slaapkamer. Hij ging alles nog even na. Hij had genoeg kleren mee, 1 pistool, een portemonnee met het geld van zijn ouders en zijn zusje. ( Dat hij gestolen had.) Zijn familie ging vandaag naar de musical van zijn zusje, dus hij kon ongezien weggaan. Hij  belde een taxi en ging bij de deur staan. 10 minuten later kwam de taxichauffeur. Tobin stapte in en zei: 'Naar het vliegveld.' 'Moeten we niet even wachten op je ouders' zei de taxichauffeur. 'Die komen niet' 'Oh oke ben je niet wat te jong om alleen met het vliegtuig te gaan?' 'Nee hoor' 'Oh oke'

Eenmaal bij het vliegveld keek hij op de borden bij welke gate hij moest zijn. Hij moest naar gate 24, maar hij wist niet waar het was. Hij had nog één uur, maar hoe moest hij zijn pistool langs de douane krijgen? Hij pakte zijn telefoon en belde een vriend van hem die illegale dingen verkocht. Ze spraken af dat Tobin zijn geweer in de spoelbak van de tweede wc legde. Als hij aan zal komen lag er een geweer in de prullenbak naast de wc. Hij kwam moeiteloos door de douane heen en ging naar zijn vliegtuig.

Toen hij aankwam met het vliegtuig ging Tobin eerst zijn koffers halen. Daarna ging hij naar de afgesproken plek toe om het pistool op te halen. Hij ging de jongens wc in en keek in de prullenbakken, er was geen pistool te vinden. Hij raakte in paniek en belde zijn vriend weer op om te vragen wat er aan de hand was. De vriend zei dat hij contact op zou nemen met zijn loopjongens die het pistool hadden neergelegd. Even later kreeg Tobin een telefoontje, zijn vriend vertelde dat zijn loopjongens zijn naam hadden aangezien voor een meisjesnaam en dat ze het pistool in de meisjes wc hadden neergelegd. Tobin ging naar de meisjes wc en zag dat er een hele lange rij stond. Shit dacht hij, hoe kom ik daar nou weer ongezien naar binnen? Er was maar één oplossing, hij ging in de rij staan. Alle dames keken hem aan. Binnen een paar seconden had iedereen in de rij door, dat er een man tussen stond. Ze keken elkaar ongemakkelijk aan, totdat iemand hem aantikte en fluisterde: 'De jongens wc is daar.' Ze wees met haar duim achter haar, waar de jongens wc was. Tobin had alweer maar één optie en zei met een hoge stem 'En wat als ik me meer een meisje voel?' Iedereen in de rij werd stil en keek ongemakkelijk een kant op. Eindelijk was Tobin aan de beurt, maar er waren 5 wc's. Welke moest hij nou weer hebben? Hij ging de wc in die vrij was en keek in het prullenbakje. Er zat geen pistool in... Hij gooide het wc papier dat er was in de prullenbak en liep naar buiten. 'Oh het wc papier is op'zei hij giechelend. Hij wachtte tot het volgende toilet vrij was en keek daar in de prullenbak. En gelukkig zat het pistool daar in. Hij stopte zijn pistool in zijn zak, maar hij had een strakke broek aan dus de contouren van het pistool waren duidelijk te zien. Tobin trok zijn shirt maar zo ver mogelijk over zijn broek en deed zijn handen voor zijn zakken.  Hij trok de wc door en liep naar buiten. Zonder zijn handen te wassen. Iedereen keek hem na. 

Tobin liep zo snel mogelijk naar de uitgang. Hij belde ondertussen een taxi. Bij de uitgang zag hij dat er veel politie stond. Hij liep naar de uitgang en probeerde zonder op te vallen langs de politie te komen. Maar zijn shirt was opgekropen en het pistool was duidelijk zichtbaar. Een politie man zag het pistool en begon naar hem toe te rennen. Tobin had het door en pakte in een reflex zijn pistool en begon in het rond te schieten. Er was direct chaos en iedereen begon een random kant op te rennen. Nadat Tobin een stuk of 15 onschuldige mensen had neergeknald, werd hij in zijn arm geschoten en vloog het geweer uit zijn hand. Hij werd van alle kanten beschoten en hij viel neer. 

Tobin opende zijn ogen en hoorde allemaal piepjes. Hij keek rond en zag dat hij in een ziekenhuis was. Hij probeerde overeind te komen ,maar dat lukte niet. Op de achtergrond hij een stem zeggen: 'Hij is bij bewustzijn' Hij zag een oude en lelijke vrouw naar hem toe komen. Ze had en tasje bij zich en Tobin dacht even dat ze hem ermee ging slaan, maar ze zette hem op de grond. De vrouw ging naast het bedieningspaneel staan en begon op knopjes te drukken. Het bed ging omhoog en de vrouw keek hem aan.






DeathWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu