Hej jeg hedder Charlotte jeg er 14 gammel og bor hos min mor da min far er død. Jeg bor i Gentofte. Ellers er der ikke mere at sige..så her begynder historien.
_________________
Alså jeg lever et lidt sejt liv alså jeg er kærester med liam fra one direction min beste ven er Anthon fra Citybois, og er selv model for et kæmpe firma! Ovvv! Jeg glemte helt min beste veninde Anna som er kærester med...igen...eller Harry....eller Thor?! Det er lidt kompliceret. "Charlotte?" Sagde liam "hvad, skat?" Svarede jeg "vil du med ud i aften?" Spurgte liam "self!" Svarede jeg og kyssede ham på kinden "FEDT! Klokken 19?" "Ja vi ses der" svarede jeg inden han gik ind på scenen. Da klokken var 18 sluttede koncerten. Det var mega svært at komme ud der var mindst 5 tusind piger der skreg efter dem! Men da vi ENDLIG var ude tig mig og liam på date. Men lige meget hvor vi var, var der fans! SKØNT!😒. Men ENDLIG tog vi på en cafe hvor de låste døren så igen kunne komme ind! "Hvor er dine øjne smukke" sagde liam "tak skat, det er dine også <3" svare jeg. De var mega dejligt at være sammen med liam. Han er mega kærlig og det hele❤️ da vi kom hjem stod Anna og Harry og kyssde! Thor så mega ked af det ud. Må heler lige snakke med ham. "Thor?" "Hvem er det?" Sagde Thor mega ked af det "mig Charlotte. Er du okay?" "Nej Harry og Anna står og kysser"...
_______
Hej håber i kan lide historien🌸