camcikolata

18 3 1
                                    

Ben :Öncelikle merhaba, ilk defa röportajımı seninle yapacağım.'

Zeynep: Merhaba^^

Ben: Beni Böyle Sev diye bir kitabın var. Çok sevdiğin için mi yazdın bu kitabı?

Zeynep: Öncelikle; Hem seviyordum, hemde adil bitmedi dizi. Bende kendim yazayım daha iyi dedim, yazdım.

Ben: Peki bu kadar tutacağını tahmin ettin mi?

Zeynep: Açıkçası hiç tahmin etmedim. 10-15 Kişi olur bölüm başına zannettim. Bi baktım 100 oldu, 200 oldu arttı iyice. Bu yüzden teşekkürler^^. Tutacağını bilseydim önceden yazardım ':)'

Ben: Ama sonra final yaptın, biraz daha sürebilirdi BENCE. Neden devam etmedin?

Zeynep: Hem okuru sıkmayayım, hem de başka projelere geçeyim diye. Bi' de son zamanlarda şu yazar sıkışması banada geldi :) İnsan ne yazacağını bilemiyor harbiden. Varmış öyle bişey yani.

Ben: Yeni proje düşünüyormusun?

Zeynep: Evet. Çok ekşınlı, daha önce kimsenin yazmadığı bir aşk hikayesi var. 'Kalbim sende Kaldı.'

Ben: Zannediyorsam yapım aşamasında; ne zaman yayınlarsın?

Zeynep: 2 haftaya yayınlarım.

Ben: Biraz bahseder misin?

Zeynep: Başrollerinde yakışıklı futbolcu Diego Ribas ve mükemmel güzel Selena Gomez var. Bu ikiliyi daha önce hiç bir hikayede göremezsiniz, çünkü benim aklıma geldi^^ Okurlarımızdan destek bekliyorum o yüzden.

Ben: Pekii, biraz eskiye gidelim. 2 ay öncesine. 'Leylasız bir Yıl' ne düşünüyorsun bu konuda?

Zeynep: Tutmayan bir proje oldu maalesef. Aslında biraz devam etse tutar diye düşünüyordum, çok güzel olacaktı ama okumayınca insanlar bende sildim.

Ben: Leyla çıkıyordu son bölümde orda kaldı. Gerçekten Leyla çıkacak mıydı?

Zeynep: Konuyu anlatmak gerekirse; Leyla'yı aslında ölmemiş, Karabasanla iş birliği yapmış olarak yazacaktım. Yani -yapması gerekiyordu- bunu yapmasının sebebi; tehdit altında olması. Eğer yapmazsa önce Mecnun'un babasını süründürecek; bunun üstünede Mecnun'u öldürecekti.

Ben: Teşekkür ediyorum sana. Çok samimi ve güzel bir röportaj oldu. 

Zeynep: Ben teşekkür ederim :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wattpad Yazarlarıyla RöportajlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin