-oh sonunda sinavlar nerdeyse bittii cok rahatladim sinavlar bitmesine 1 sinav kalmisti o sinavda da kazanan 3 kiz ve 3 erkegi bodrum tatiline goturceklerde burasi istanbul oldugu icin dogru durust kimse denize girmiyordu.
- ay sen beni sor defne hic rahat degilim son sinavi kazanmam lazim
-benim de dusuncem ayni dusun sene ailemizden ayri ilk tatilimiz eminim cok eylenicegiz .
Bu arada ben defne.-defne sen kesin kazanirsin ama benim hic umudum yok
En yakin arkadasim gizem ben o tatile gitmeyi cok istiyorum tabi ama yanimda gizem olursa onunda kazanmasi yuzde 50 ins kazanir
- merak etme canim benim eminim sendr kazanirsin.
Dedim ama pek umudum yok.
Simdi sinava gircez sinav bittikten yarim saat sonra da sonuclar belli olucak cok heycanliyim cok diye icimden gecirirken mudur bey konusmasini baslatti
-degerli ogrenciler universiteler arasi tatil sinavi icin herkez siniflarina.
Mudurun sesini duyunca bi tuhaf oldum neyse gizeme sarildim ve şans diledim ve siniflarimiza gittik.
Sinavdan cikinca cok heycanli yarim saat bekledik ve o an.
-degerli ogrenciler sinav sonuclariniz belli oldu zaten siniflariniza cikinca ogretmenleriniz kagitlari dagiticak size simdi ben tatile gidebilmeye hak kazananlari soyluyorum.
Mikrofonu oynatti ve basladi
-kizlarimizdan defne kaya .
Diyince herkez alkislamaya basladi ben cok sevindim nerdeyse ciglik attim ve yanimdakine sarildim onunda kim oldugunu bilmiyorum ama sunu soyleyim cok yakisikli .
-hazar aksoy .
Uf icime bi kurt dustu acaba gizem kazanamadi mi derken
- gizem saydam
Gizem yanimda olmayinca sarilamadim ama cok sevindim derken yanimdaki feci yakisikli bana tebrik ederim canim dedi.
Ben fos bisey diyemedim ama gulumsedim cok mutluyum cok simdi sira erkeklere geldi
-erkeklerimizden kaya acer
Suat sari.
Ve berk atacan.
Deyince benim yanimdaki feci yakisikli bi sevindi bi sevindi anlatamam heralde o berk atacan adini da ogrenmis oldum 30 gun boyunca lazim olur tatil 30 gun eve gidip heycanla olanlari annem ve babama anlattim yarin gidecegimizden hemen bavul hazirladim ve yattim annemle vedalasip arabaya bindik hava limanina babam goturdu onunla vedalasip ucaga bindim ve ne goreyim herkez oturmus ve benim koltuk yakisikli berk in yani .((Arkadaslar ilk bolum bu kadar ilk bolum oldugu icin 5 vote ve 5 yorumdan sonra ikinci bolum hemen gelir sizi sevyorum ))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tatli ask tatilde
Randomsitres sonu ve tatil baslangici bu tatilde beni ne bekliyo ya ask ?