TANIŞMA

68 4 1
                                    

Merhaba ben ezgi 17 yaşındayım kız meslekte okuyorum herşeye karşı çok sıkıcı bir ailem var internette takılmayı çok seviyorum...

Her zamanki gibi internette takılırken bir mesaj geldi facebooktan durumlarımı beğenirmisin diye hiç sevmem böyle şeyleri ama çocuk çok tatlı olduğu için peki dedim. Ve beğendim. Adı Berk. Vermiş olduğum cebap hoşuna gitse gerek selam,naber,napiyosun gibi mesajlar atmaya başladı. Öyle böyle derken çok samimi olduk. Sevgilin varmı dedi ve ben aptal gibi var dedim. Sevgilinle aran bozulmasın gibi şeyler söyledi. Evet sevgilim yoktu ve o var biliyordu ama bu çocuktan fazlasıyla etkilenmiştim.
Bozulmaz falan dedim. Konuşmalarımız git gide ilerledi ve bana kalp filan göndermeye başladı. Bende ona tabiki. Bana çıkma teklifi etti. Seviyordum hemde çok Çıkma teklifini kabul ettim. telefon numaralarımızı verdik. Sürekli konuşuyorduk telefondan. Her geçen gün daha çok aşık oluyordum,sahipleniyordum. Buluşmak istediğini söyledi ve buluştuk. Resimlerindeki halinden dahada tatlıydı. Sohbet ettik onu yakından tanıdım,az çok kişiliğini çözmüştüm. Beni eve bıraktı ve gitti...
Mesaj atmaz aramaz sormaz biri oldu. Üzülüyordum ama hiç birşey yapamıyordum. Umursamaz hareketleri vardı. Çok sinir bozucuydu. Ben hiç bir erkek için ağlamaz tınlamaz kız hergün ağlar oldum. Sanırım ayrılacaktık. Bıkmıştım umursanmamaktan. Ve dedimki sende umursama. Aramadım mesaj atmadım üç gün hiç konuşmadık. Ve beni aradı beni neden aramıyorsun dedi ve Konuşmaya başladık. aramız iyi gibi.

Tam aramız iyi derken yine aramaz sormaz biri olmuştu. Yok ya bu böyle devam etmezdi. Ben arıyim konuşmamamızın sebebini soriyim. Böyle olmaz diyip terk ediyim. Ama nerde bende o yürek. Çok seviyordum. Ayrılmaktan,onu kaybetmekten çok korkuyordum...

Aradım ve açtı. Napıyosun,nerdesin nasılsın falan dedim. İşteymiş işleri baya yoğunmuş bende inandım ya. Telefonu kapattık. Akşam facebooka girdim. Berk açık. Baya facebookta takıldım mesaj atcak diye bekledim tam atmıyo derken attı. Napiyon aşkım diyo. Napiyim slk mesaj atmanı bekliyodum demedim tabiki. Hiç aşkım öyle takılıyorum falan filan konuştuk. Saat 12 erkenden tavuk gibi uyuyor ya. Bu saatte uyunurmu be. Artık uyurmu uyudum diyip başkasıylamı konuşur bilemiyorum. Facebooktan çıktım o çıkınca vakit geçiremedim ve bende yattım. Artık o kadar kafama takılmışki rüyalarıma girer oldu. Rüyamda berk beni aldatıyordu. Sabah kalktım bi tuhaf olmuştum. Sonra rüyaların tersi çıkar diyip mutfağa gittim. Kahvaltımı yaptım üstümü değiştirip kübrayı aradım. Evdeymiş film izliyomuş oda. Bize gel filan dedim yarım saat sonra geldi. Evde sıkıldık dışarı çıktık. Berk mesaj attı. Yolun ortasında oynamaya başladım. Evet çok saçma ama hiç mesaj armıyordu. Birden mesaj atınca şaşırdım. Hiç mesaj atmıyosun diyordu. Bu çocukta bir problem vardı. Ben mesaj atmıyorsam sen at allahım ya.  Direk onu aradım. Mesaj atmışsın filan dedim. He evet hiç mesaj atmıyorsun dedi güldü. Tabi yanımda kübra rahat dururmu. Kanka konuşmuyorsa kapat ya dakka gidiyor falan dedi. Gülmeye başladım ve bişi dicekmisin dedim. Beni tersledi yok yaa dedi. Bir anda ağzımdan odunsun lafı çıktı. Neden böyle dedim ben şimdi derken telefonu yüzüme kapattı. Çok sinir oldum. Kübranında alay konusu oldum.  Öyle dersen tabi kapatır,malmısın,allahtan ben kimseye aşık değilim. Keşke bende berke aşık olmasaydım.  Ne diye hemen aşık olsam of. Telefonu yüzüme kapattığından beri konuşmuyoruz. Saat 2 ye kadar oturdum bekledim bi mesaj atar belki diye ama atmadı. Sabah 11 de kalkar kalkmaz telefona baktım. Mesaj vardı. Berkten günaydın. Bukadar mı yani. İlk başta cevap vermek istemedim tabi tutamadım kendimi bende bünaydın dedim. Ber zaman günaydın aşkım diyen çocuk kuru kuru günaydın dedi bugün bana yaa. Neyse bunada şükür.

Annem geldi hadi kalk halanlara gidiyoruz dedi. Küçüklüğümden beri oraya gitmeye bayılırım. Kuzenim var benle yaşıt. Aramız çok iyi. Bütün herşeyimi bilir bende onunkileri tabiki. Üstümü değiştirip şaçlarımı taradım ve makyaj yaptım. Evet hazırdım. Arabaya bindik. Hemen sıkıldım. Kulaklığı çıkartıp bi müzik çaktım. Çok duygulu ama güzel. Tam berkin bana yaprıklarının üstüne cuk diye oturdu bu şarkı. Motalim bozuldu. Şarkı bitti baktım halamlara gelmişiz. Eve çıktık. Ben hemen kuzenin yanına gittim içim dolmuştu. Berki kafamdan atamıyordum. Kuzenime olanları anlattım. Oda madem seni çok üzüyor ayrıl o zaman dedi.  Evet üzüyor ama işte kolay diğildi çok seviyorum. Sevdiğimi söyledim. Böyle sevgi olmaz dedi karşına seni seven sana değer veren biri mutlaka çıkar dedi. Uzun uzun düşündüm haklıydı. Zil çaldı baktık açan yok biz açtık. Erkek kuzen gelmiş arkadaşlarıyla. Hadi gelin dışarı gezelim diyorlardı. Benim çıkasım yok siz çıkın ben evde oturcam dedim. Ama bırakmadılar ve çıktık. Hava sıcak ortam güzel. Keşke yanımda berk olsa. O olsaydı daha çok eğlenirdim. Ama yok. Gezmek için güzel bir yer. Biraz gezdik eve geri döndük. Kuzenler ve arkadaşları aralarında bişi konuşuyorlardı. Bana çaktırmıyolardı. Tabi en sonunda öğrendim. Kuzenimin arkadaşı bana aşık olmuş. Hemen mi yok artık demekten kendimi alamadım. Daha şurda karşılaşalı 1 saat olmuş hemen aşık olmuş bana. İnanmadım. Sevgilisi olmayan yalnız kalmak istemeyen vede aşık olacak bi tipe benzemiyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

odunumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin