Sziasztok!
Nagyon meg szeretném köszönni a közel 150(!!!) megtekintést, a vote-okat és kommentet :*
Nagyon szépen köszönöm :)
Imádlak titeket és remélem tetszeni fog a rész :D <33
Arca pimasz mosolyra húzódott. Hüvelykujjával kisimított pár tincset a szemem elől.
- Hihetetlenül kívánatos vagy- suttogta, majd egy lágy csókot lehhelt a számra.
Elkezdte felhúzni a felsőm, majd levette rólam. Mutatóujját a nyakamra helyezte és gyengéden mozgatni kezdte. Kirázott a hideg.
- Figyelj!- szólítottam meg- Ezt nem lenne szabad.
Elhúzodott.
- Akkor miért szeretném annyira?
Megvontam a vállam, majd elfordultam és mellé léptem.
- Ha álmodban képes vagy erre, akkor a valóságban miért nem?- kérdezte egy kis haraggal a hangjában.
- Itt más- motyogtam.
- Rendben- bólintott megértően- De hidd el! Én ugyanígy reagálnék...
- Dehogy!- csattantam fel- Te nem álmodsz rólam ilyeneket...
- Komolyan azt hiszed, hogy valaki ekkora hatással tud lenni a másikra anélkül, hogy ez fordítva is igaz lenne? Álmodom rólad...- megfogta a csuklómat és maga felé fordított-...ilyeneket.
Mivel hallgattam Colton azt gondolhatta, hogy nem győzőtt meg, így folytatta:
- Az egyik álmomban meséltél arról, hogy miket "csinálsz" esténként. Innen jött a könyv sztorija...te vagy a múzsám- kezét az államhoz tette, hogy kissé megemelje a fejem- Nem biztos, hogy ez nem túl korai... De, kimondom.
Szeretlek.Kinyitottam a szemem. Furcsa mód, nyugodt voltam. Nem igazán emlékeztem arra, amit a képzeletbeli Colton mondott, de AZ a szó még mindig, szinte visszcsengett a fülemben. Kezdtem máshogy látni a dolgokat. Lehet, hogy Coltont tényleg érdeklem. Mármint úgy, hogy hajlandó lenne akár küzdeni is értem? Nem mitha kellene...
Sok órányi forgolódás után sem ment az alvás. Úgy döntöttem, hogy lemegyek a nappaliba, bekapcsolom a TV-t és a kanapén alszom. Régebben gyakran csináltam ezt, főleg nyáron. Akkor szinte minden nap. Féltem. Féltem a sötéttől, az egyedülléttől, a rémálmoktól, az árnyékoktól... Lényegében mindentől, de a TV hangja mindig megnyugtatott. Ilyenkor csak a Disney- t néztem vagy a Nickelodeont, ugyanis biztos voltam abban, hogy ezeken a csatotnákon nem mutogatnak egy ijesztő dolgot sem.
Reggel a csengő hangjára ébredtem. Kivánszorogtam a takaró alól, majd az bejárat felé indultam és kinyitottam.
- Szia Rachel!- mosolygott.
- Szia Colton! Colton?!- kiáltottam kétségbeesetten, majd bevágtam az ajtót.
Elrohantam a fürdőbe, magamra kaptam a köntöst, majd beinvitáltam a kint álldogáló Coltont.
- Hogy hogy ilyen korán itt vagy?- huppantam le a kanapéra, majd betakartam magam.
- Gondoltam szükséged van erre- előkapta a zsebéből a mobilom.
- Köszi- ugrottam fel, majd Colton átnyújtotta nekem a telóm.
- Az ülés alatt volt. Nagy mázlid volt, ha nem csörög, meg sem találtam volna- magyarázta.
Megnéztem a híváslistámat, volt 3 nem fogadott hívásom, ismeretlen számtól. Népszerűség!
- Figyelj! Ha itt maradsz a nappaliban és megvárod, amíg elkészülök akkor körbe vezethetlek a házban- ajánlottam.
YOU ARE READING
Álmaim pasija [befejezett]
RomanceAmikor Rachel, az átlagos, kissé karótnyelt lány a kaján mosolyú idegennel álmodik, majd találkozik is vele... az élete fenekestül felfordul.