taehyung POV
taehyung dgn mls bangun dr katil apabila pintu biliknya diketuk oleh ibunya supaya bangununtuk ke sekolah. hari ini adalahhari pertama taehyung bersekolah di korea. (sebelum ni die skolah kat china).
mrs kim: taehyung..? bangun.. nati kamu lmbat pergi sekolah..
taehyung: nae omma.. *jwb dgn mls*
taehyung bangun dr katil dan bersiap untuk ke sekolah.
10 minit kemudian
taehtung: omma.. tarhyung pergi dulu.
mrs kim: yahh!! taehyung! x sarapan ke? omma dh masakkan untuk kamu ni.
tarhyung: xpelah taehyung x nk sarapan. dh kenyang. *pakai kasut*
mrs kim: nae.
--skip--
kat skolahtaehyung berjalan mencari pejabat. kemudian die ternampak kelibat seorang perempuan. seorang yg sgt die kenal. kawan karibnya semasa kecil sehinggalah die terpaksa pindah ke cina.
taehyung: huh? *pndang gadis tersebut*. hurmm.. salah orang kot.. die pandang aku biase je.. mcm x kenal aku.
taehyung bermonolog sendiri sambil berjalan mencari pejabat dan akhirnya jumpa.
chorong POV
chorong berjalan masuk ke kelasnye sambil mendengar lagu dgn memakai earphon (sick bts). kemudian dia senyum apabila melihat rakannye hayoung senyum sambil melambaikan tangan ke arah chorong.
Hayoung: hello dear. how was your day?
chorong: ok * jawab dgn mls*. ermmm.. hayoung? ko dah siap homework math? pinjam boleh?
hayoung: haish! ko ni.. jap *amek bku math kat dlm beg*. nah.
chorong: ok.. thanks my dear *wink*
hayoung: welcom *senyum*.
--skip--
10 minit kemudian. mrs jung masuk ke dal kelas.mrs jung masuk ke kelas dengan seorang pelajar lelaki yg tdk dikenali.
mrs jung: morning klas. harini kamu ad pelajar baru. harap kamu boleh tolong die. jangan buli die *pandang ke arah luhan* ok. taehyung.. u can intro your self.
taehyung: annyeong. kim taehyung imnida *bow* *pandang chorong*
mrs jung: ok thanks. u can sit beside.. hah sane. * tunjuk tempat kosong kat blakang chorong n hayoung*
taehyung: nae *bow* *jln ke tempatnye*
--tbc--
~~~~~~
hello reader. this is my first ff. i hope will like it n support me also vote ok..? thanks to read n sorry kalau ad typo.