Hemen içeri girdim ve boğazıma birisi bıçak dayadı ve bıçağın soğukluyla elimde olmadan titredim elimdeki sepet yere düşmüştü ve arkamdaki kişi bana 'yakaladım seni küçüğüm' dedi. Ve omzum da onun soğuk nefesini hissettim. Ben bu sesi biryerden tanıyordum ama bir türlü çıkaramıyordum.
Bu ses.....................................................
Bu Lucas'tı benden ne istiyordu?.bıçağı boynuma dayamaya devam ederek önüme geçti ve ben Lucas'ın derin bakan mavi gözlerinin yanında çelimsiz küçük bir kızmış gibi yanlız kalmıştım.Benim ona baktığımı ve korktuğumu anlayınca hafiften sırıttı fakat sonradan hemen ciddileşti.Gerçekten korkuyordum. Ben böyle düşünürken beni salondaki koltuğa doğru ilerletti ve bana;
-oradaki kiz sendin bunun cezasını ödeteceğim.
-Ne yapıyordunuzki ben hem birşey görmedim nesinizki siz ?
-çok soru sorma sen bizim ayinimizi gördün bu gizli bir şeydi müdürü neden dinlemedin ?
-merak ettim olamaz mı? Hem ne için ayin yapiyorsunuz ki ?
-bak seninle tanışmıyoruz ama kendi haline takılan bir kız olduğun belli benim arkadaşlarıma bildiğini yada gördüğünü söylemezsen sana zarar vermem anlaştık mı?
-anlaştık.
Korkmuştum kime söyleyebilirim ki? Sanki çok değer veriyormuş gibi bana zarar vermedi ama gerçekten bir şey görmemiştim öyle değil mi ? Elindeki bıçağı yavaşça aşağıya indirdi ve katlayarak cebine koydu benim yanıma oturdu ve yaklaştı eliyle saçımı okşadı ve kulağımın arkasına attı. Elini çeneme koydu ve onun suratının hizasına gelecek şekilde yüzümü yukarı kaldırdı ve bana ben tehlikeliyim bakışı atarak göz kırptı ve küçümseyici bir şekilde güldü. 'Okulda görüşücez' dedi ve hızla ayağa kalktı masanın üzerinde bir kağıt parçası ve kalem vardı onları alarak bir şeyler yazdı ve kapıya doğru yönelip dışarıya çıktı. Ben ise şaşkın bir şekilde oturmuş bakakalmıştım. Hemen masanın üzerindeki kağıda uzandım ve okumaya başladım.
Ben tehlikeli olsamda benden korkma ama senden bir şey isteyeceğim istediğimi yapmazsan kötü olur bu gece beni ara. 05.....
....
Yazmıştı bir de numarasını vermişti. Ne isteyecekti ki benden. Telefonum aklıma geldi ve hemen odaya geçerek telefonuma Lucas'ın numarasını kaydetmiştim. Marshall'ın mesaj attığını gördüm bana 'seninle konuşmalıyım birazdan ararım umarım müsait olursun' yazmıştı ben cevap yazmadım zaten birazdan arayacaktı. Üzerimi değiştirdim mutfağa geçtim karnım acıkmıştı. Dolaptan süt alıp kakao kattım , yanına da küçük bir tost yaptım ve salona geçtim. Salon Lucas'ın bana göre çok ağır olan parfümü kokuyordu. Elimdekileri masaya koydum ve hemen camı açıp koltuğa yattım rastgele bir film açtım ve önümdekileri yemeğe başladım.
Bu sırada telefonum çaldı. Marshall arıyordu. Ona tabiki hiçbir şeyden bahsetmeyecektim.
-efendim ne oldu ?
-sen anlat bakalım Lucas neden evine girdi?
Bu hiç mi hiç olmamıştı.Ne söyleyebilirdim ki. Bahane uydurmalıydım.
-okulda bir eşyamı unutmuşum bu yüzden bırakmaya geldi.
-bıçaklamı sen ciddi misin? hem elinde bir şey yoktu.
-nie bu kadar merak ediyorsun?
-çünkü ondan nefret ediyorum ve senin etrafında onu görmeyi tahammül bile edemiyorum anladın mı ? Onunla görüşüp benim canımı yakma.
-bu seni ilgilendirmez ama zaten bende nefret ediyorum onunla konuşmayacağım.
Telefonu suratına kapatmıştım.Sinir olmuştum beni sanki gerçekten seviyormuş gibi korumaya çalışıyordu aslında ona gerçeği söyleyip Lucas'dan kurtulabilirdim evet bunu kesinlikle yarın okulda yapacağım. Filmim kaçtığı için geri sardım ve izlemeye devam ettim.
Annem bana bağırıyordu. 'Kalk artık yeter çok uyuyorsun okula geç kalıcaksın hazırlan ve mutfağa gell!!' dediğini duyuyordum. Demekki dün film izlerken uyuya kalmış ve annemler tarafından uyandırılarak yatağıma geçmiştim. Yavaşça uykulu bir şekilde ayağa kalktım ve esnedim banyoya giderek yüzümü yıkadım ve hemen odaya geçtim formamı giydim. Saçlarımı saldım ve dalgalı olduğu için önüme bandana taktım. Çantamı hazırlayıp hemen mutfağa gectim ve kahvaltımı yapıp dışarıya çıktım. Ve telefona baktım tam saatinde gelmiştim servis geliyordu servise bindim ve Lucas yanındaki boş koltuğu gösterdi hemen yanına oturdum bir saniye ah lanet olsun dün gece onu aramayı unutmuştum.
Umarım bu bölüm hoşunuza gitmiştir votelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum sevgilerle -maviojeli-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAF KAN
Teen FictionDerin ve farklı bir vampir hikayesi. Bakalım Zoey Lucas'tan kurtulabilecek mi yoksa Marshall onu koruyacak mı? daha fazlası hikayede sevgilerle -maviojeli-