Dneska ráno jsem vstal neobvykle brzy. Nejpozději vstávám v sedm a dneska jsem vstal v pět. Šel jsem do koupelny, vysprchoval se a vyčistil zuby. Pak jsem se šel na snídat a jel do studia. Všichni už mě tam znali a zdravili. Někteří se mě dokonce ptali kdy natočím další video na You Tube. Já nevěděl že mě sledují i mojí spolupracovníci...ale slíbil jsem jim že natočím aspoň další video prasečích otázek i když se mi do toho moc nechtělo. Byl jsem moc unavený. Můj spolubydlící Pavel říkal že bych si měl trochu dáchnout. Poslední dobou jsem toho moc nenaspal! Pořád máme někde koncerty a za čtyři dny máme koncert ve Zlíně. To zase bude den!
Asi v jednu jsem šel s Pavlem na oběd. Koupili jsme si kebab a colu. Kolem nás prošlo pár fanynek a nenápadně si mě vyfotili. Jsem na to zvyklý takže mi to moc nevadilo. S Pavlem jsme prohodili pár slov, ne tak jako obvykle. Někdy i dokonce mimo kameru děláme nechutné věci. Ale o tom nebudu raději mluvit. Poobědvali jsme a vrátili se do studia. Mezitím jsme potkali zase nějaké fanynky a chtěli podpis a fotku. Takže než jsme došli do studia uběhlo 20 minut. Dostali jsme seřváno od šéfa, ale i kdybych mu vysvětlil že od doby co točím na You Tube je to těžší tak by ho to stejně nezajímalo. On jenom chce dokončit svou práci a vypadnout domů za svou manželkou, která mu udělá večeři a za svým synem, kterému budou 17 ale chová se jako 5letý.
Tak už jsem konečně doma. Je osm hodin a já si jdu udělat kávu. Dneska to video asi už dělat nebudu. Udělám ho zítra, protože mám celý den volno a nemusím nikam vstávat! Pavel se usadil u televize a dívá se na jeho oblíbený pořad...Tele Tele. Vzal jsem si kávu a šel za ním. Prohodili jsme zase jenom pár slov. Nemám sílu mluvit něco dlouhého a myslím že Pavel taky ne. Po dnešku udělám jenom jednu věc...lehnu do postele a spím!
ČTEŠ
<-- Název máte na obrázku...
RomanceChudák Hoggy nebo-li Petr Lexa se nám zamiluje do jeho fanynky a moc dobře to teda nedopadne...