Asım Şekipkaya Üniversitesinden ayrılmayı planlayan Efe diğer yandan Aleynayla yaşadığı ayrılığı düşünüyordu. Arkadaş çevresi bir hayli azalmıştı. Zeynep ona destek olmaya çalışıyordu diğer Yandan abisi Egede onunlaydı. Kafası çok karışmıştı. Darmaduman olmuş bir hayatı vardı. Duzelmek için ne kadar çabalasa her uğraşında dahada kötü oluyordu. Yolda yürürken bunları düşünüyordu. Çalan telefonunu dalgınlıktan bir süre anlayamamıştı. Bir sure sonra kendine gelip telefona baktı. Arayan abisiydi hemen açıp konuşmaya başladı.
Efe :"Efendim Abi ?
Ege : "hani bugun kaçamak yapıcaktık lan gelsene biraz takılırız"
Efe biraz düşünmüştü. Kaşlarını çatıp cevap vermişti.
Efe :"neredesin ?"
Ege :" heyt bee kimin kardeşi haydarpaşa tren istasyonuna gel"
Efe telefonu kapatıp yürümeye başladı. 30 dakika sonra varmıştı. Saçları dağınık tişörtü buruşmuş kötü halde gelmişti. Ege görünce şaşırmıştı.
Ege : ne oldu olum bi sorunmu var sen kendini boyle bos vitese atmazdin
Efe yururken kaşlarını çatmıştı.
Efe : Taa ne başından beri haklıydın 'bu kız cok guzel olum sana bakmaz birak pesini canini yakar' derken hakliydinEge : Ne oldu lan dogru durust anlatsana
Efe : Megersem kaybetmekten korkan benmisim Icimdeki korkuyu 'o baskasina kaciyor' lafini duydugumda hissettim ama beni, bu kaz kafama bir turlu gercegi sokamadim herseyi ogrenmem icin daha ne olmasi gerekiyordu
Efe bagiriyordu. Aci cektigini anlayan abisi sessizce dinlemeye basladi.
Efe : Bana gelen tehtitler yuzunden tam 8 defa biraktim onu tam 8 defa.. sirf ona zarar gelmesin diye onu hayatimdan uzaklastirmak istedim pesimdeki pis toz dumana karismasin diye hayatimdan cikmasini istedim o bunu yanlis anladi kendimden gectim ondan gecmedim baskasiyla cikiyor dediler geri dondum inanmadim..
Bagirisi bi anda sessizlige burumustu.
"O kadar cok kaybetmekten korktumki inanmadim ama dogruymus cok sevdim cunku coook sevdiiim ALEYNAA SENDEN NEFRET EDIYORUM"
Son kelimelerini yuksek sesle soylemisti. Uzun bir sure oturduktan sonra Efe egenin yanindan ayrilmisti. Altinkoyuya geri donmustu. Abisine soyledikleri aklina geliyordu. O sirada Okulun son zamanlarinda tanistigi Zeynepten Mesaj gelmisti. Konusmaya baslamislardi. Zeynep bu sene onu yeni biriyle tanistiracagini Adinin Asli oldugunu soylemisti. Efe durumun neyle alakali oldugunu dusunsede teklifi kabul etmekle yetinmisti. Telefonu yatagin ustune firlatip bir sure yataginda uzandi. Aleynayla hala ayni okulda okuyorlardi. Yuzunu gordugundeki tepkisini hayal etmisti. Sinirli ve nefret doluydu. Aklindan hemen silip supurmustu. Yarin okulun ilk gunuydu. O yuzden yataga girip uykuya bile dalmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırık Kalpler
General Fiction16 Eylül 2015... 3 ay sonra... (Not: Şuanlık karakterler bu kadar ileriki bölümlerde yenileri gelecektir) Efe (Çağatay Ulusoy) Aleyna (Serenay Sarıkaya) Aslı (Hazal Kaya) Zeynep (Demet Özdemir) Özlem (Hazar Ergüçlü) Ege (Kenan) Emir (Metin Akdülg...