Capitolul 1

238 6 0
                                    

Tatal meu conducea masina cu o viteza suspicios de mare si prin niste locuri pe care nu le-am mai vazut. Era vizibil incordat, venele de la gat fiindu-i umflate.

Facea curbe bruste, in timp ce culoarea fetei lui trecea de la rosu la si mai rosu. Mi-a zis ca mergem in vizita la cineva, insa nu mi-a spus cine. Incepea sa imi fie frica. Ne adanceam pe un drum neasfaltat intr-o padure intunecoasa.

"Unde mergem?" Imi intreb eu tatal din nou si din nou, insa fara vreun rezultat.

Nu imi raspundea, pastrandu-si privirea la drum, mainile inclestate pe volan si piciorul pe acceleratie. Am incercat sa ma calmez.

Mama mea, Tanya, a murit acum 3 ani. Am iubit-o incredibil de mult siera mai mult ca o sora sau o prietena pentru mine. Avea o varsta destul de apropiata de a mea, intru-cat m-a nascut cand avea doar 15 ani.

Tatal meu se schimbase foarte mult de cand a murit mama. Nu mai venea acasa, era distant. Nu l-am intrebat niciodata ce se intamplase, nu voiam sa il fac sa sufere.

Era o vreme ploioasa de noiembrie. Imi adancesc mainile in buzunarele gecii mele, privind pe geam. Imediat, masina a facut stanga pe o strada imensa, pavata.

Ciudat, de ce ar fi 500 de metri de sosea pavata chiar in mijlocul padurii?! Gandesc eu panicata.
Scrasneam din dinti, incercand sa alung sentimentul de nesiguranta care crestea in mine. La capatul acestei alei, am vazut doua porti imense, din fier negru, care se deschideau lenes.

Tatal meu incetineste un pic. Se intoarce cu fata spre mine. Avea ochii tristi si aproape cufundati in intregime in lacrimi. Nu inteleg de ce era asa trist, doar mergem la o vizita.

Dupa si-a intors privirea spre drum, am tras aer adanc in piept si a condus inauntru. Era o curte imensa cu o casa mai mare decat am vazut vreodata. Insa era ceva straniu la ea.

Era plina de niste matahale de barbati tatuati, care se apropiau din ce in ce mai tare de masina. Tata a iesit si a facut un semn cu mana. Imediat, portiera din dreptul meu a fost deschisa si o mana mare m-a scos afara cu forta.

A fost atat de rapid, inca nica sa ma zbat nu am avut timp. Acum eram afara,in mijlocul acel barbati, care ma inconjurasera.

"Miller! Respecta intelegerea." Zice tata, apropiindu-se.

Ce intelegere?! Nu intelegeam de ce trebuia sa respecte acest Miller intelegerea. Barbatul incuviinta din cap si scoase din buzunarul pantalonilor niste bani. Pareau sa fie mai multi decat am vazut eu in viata mea.

"Cum ne-am inteles, Donald." Ii zice, arcuind fiecare silaba intr-un mod foarte infricosator. "2 mii de dolari si tu o lasi pe Rebecca aici." Zice, mana lui inclestandu-se mai tare pe a mea.

Un mic tipat imi scapa printre buze. CE?! Ma lasa aici?! Toti s-au uitat la mine si au ras, mai putin tata. Privirea lui era atintita spre mine. Nu pot sa cred ca ma vindea.

Ma auzisem de cazuri de fete vandute in astfel de moduri, dar niciodata nu mi-am imaginat ca am sa ajung doar inca un nume pe acele liste interminabile la politie.

A apucat banii si a urcat in masina. Miller m-a tras putin in spate, prinzandu-mi mainile. Tot felul de barbati dubiosi roiau in jurul meu, atingandu-mi trupul inghetat.

Am intrat in imensa casa, unde Miller m-a tarat dupa el pana intr-un birou. Mi-a prins mainile si picioarele cu niste catuse si m-a aseza la birou. El se aseza in cealalta parte.

"Deci... Rebecca Young?" Ma intreba el, privind spre o foaie alba.

Am refuzat sa raspund. Imediat si-a ridicat privirea. A oftat si si-a dat ochii peste cap. Am scotcind rapid prin unul dintre sertarurile de lemn. Ii urmaream cu atentie miscarile lungi.

A scos dintr-unul un pistol argintiu cu teaca de piele maro. A zambit usor si a luat inapoi formularul.

"Deci... Te cheama Rebecca Young?" Ma mai intreba o data, raspicat, cu un zambet prostesc pe fata.

"D-da." M-am balbait eu, dand nevrotic din cap.

Tineam mult la viata mea si chiar voiam sa vad si ziua de maine, cand am sa plec inapoi acasa. Tata nu m-ar lasa aici, nu l-ar lasa amintirea mamei sa o faca, cea care a sacrificat totul pentru iubire.

"Varsta?"

"17." Zic eu, miscandu-mi usor buzele. Imi amortisera de frica a ce se putea intampla dupa.

"Dupa testele de sange pe care ti le-a facut Donald, nu ai nici o boala." Imi zice, mai mult vorbind cu el insusi.

"Esti virgina?" Ma intreba, ridicand o spranceana si zambindu-mi superior.

Nu puteam sa mint si stiam ca daca as avea astfel de comportament, mi-ar fi facut ceva sa il regret. Il priveam drept in ochii lui mici, negri, ca de porc, care imi strangeau sufletul.

Refuz ca accept faptul ca tatal meu tocmai m-a vandut pentru doua mii de dolari. Imi simteam picioarele din ce in ce mai moi. Imi ridic usor capul si privesc inainte, spre Miller.

"Da." Zic, fara sa ma mai uit cu atentie in jur.

Miller nota ceva pe foaie, zambind cu capul aplecat mai nota cateva lucruri. Isi ridica nervos usa cand cineva crapa usa, intrand usor cu capul prin deschizator.

Avea fata transpirata si foarte bronzata. Imi zambi,insa eu mi-am tras rapid privirea.

"Sefu', cand o testam pe cea noua?!" Intreba, facand semn spre mine.

Miller plescai apasat din buze.

"Pe asta nu, Harry. Bieber o facut comanda de o virgina si ea e singura. Se potriveste perfect cerintelor lui." Zice, lasandu-se pe vine in scaunul de piele.

"Da, sefu'..."

"Nu, Harry. Stii ca domnul Bieber este un client bun de al nostru si nu ni-l putem permite sa il pierdem." I-o tair dur Miller.

Harry ramase ca o stana de piatra intre usa si perete, ducandu-si in tacere lupta din priviri cu seful lui. Miller plescai intr-un final nemultumit din buze, aplecandu-se din nou peste dosar.

"Du-o pe nou-venita in camera cu celelalte. Bieber va veni sa o ia maine dimineata." Zice si face un semn.

Ma simteam foarte ciudat sa se vorbeasca despre mine de parca nu eram in camera. Imi las umerii in jos si capul plecat. Imi incovoi puternic spatele cand unghiile lungi ale lui Harry mi-au intrat in brat, tragandu-ma dupa el.

Mergeam greu, deoarece aveam picioarele legate. Harry isi plimba usor mainile pe corpul meu, facandu-ma sa tresar. Am coborat un sir de trepte spre o pivnita umeda.

Deschide cu un scartai o usa de metal. Dupa acele doua usi ruginite era o pivnita intunecoasa si cu miros de igrasie. Inauntru erau vreo 20 de fete imbracate sumar si cu mainile legate.

Sunt impinsa si cap pe jos, pe podeaua acoperita de paie vechi. Imi scoate catusele de la picioare si il aud zambind. Ma ridic si imi trag cu greu corpul langa un perete.

Harry statea si analiza fetele din fata lui. Merse spre una si o apuca de par,trangand-o cu o putere exagerata.

"Haide, Tiffany." Striga la ea, in timp ce o tragea dupa el, inchizand dupa usa cu un click ascutit.

Hey. Poveste noua. Sper sa va placa, pentru ca eu am cateva idei. Scuzati greselile!

Astept cat mai multe pareri. Multumesc!

Batalie DublaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum