BU KİM ?

293 13 4
                                    

ASMİN, den

Adım Asmin bir ben varım bir bardak sıcak kahve fincanı birde bnmle aynı hayatı paylaşan Sera Benim için bir tek o var aynı evi paylaşıyoruz,çünkü ailemizi kazada kaybettik.

Bir gün Sera ' nın ailesi ve bnm ailem Bodrum ' a tatile çıkmış lardı onlar bize tatile gittiklerini söyledi ama ölüme gittiklerini söylemedi belkide onlarda bilmiyorlardı,tırın altında kalmışlardı ve öldüler.

Yapacak bişey yoktu ama bn biliyorum uzaktan bizi hep izlediklerini biliyorum bunla yaşamak zorundaydık ve yaşıyoruz.

Yarın yeni bir yıla başlıyoduk yeni bir yıl , yeni bir sınıf , belkide yeni insanlar . Terasta oturmuş elimde bir fincan kahve ile düşüncelere dalmışken yanıma
birden Sera geldi

'' onları mı düşünüyosun '' diye sordu .

Sera çok iyi bi kızdı , bazen dünyanın en sıcak kanlı kızı bazen ise bir buz kadar soğuk tu .

Başımla sorusunu onaylarken , ''çok özledin mi '' dedi .
Gözümden bir yaş süzülürken sadece ,

'' çok '' diyebildim .

'' peki ya sen özledin mi '' ? diye sordum sessizce

Oda '' alıştım '' diyebildi.O neşeli yanını bir kenara bırakmıştı Sera .
Cevabını bildiğim halde sordum

''Neye alıştın ''? Oda...

'' 2 yıldır senle birlikteyiz ve aradan koca iki sene geçti. Senle olmaya alıştım onlar olmadan yaşamaya alıştım çünkü biz onlar yok diyoruz ama aslında hep bizi cennetten izliyorlar . ''

Bu sefer sesi titremişti ama yine güçlüydü , güçlüydük.

Her seferinde kendimi daha da güçlendiriyordum . Ama ailem olunca olmuyordu yapamıyordum .
Gözümden düşen yaşları gören Sera konuyu değiştirmek adına

'' Yarın okula başlıyorduk ve lise 4 tekiler çok yakışıklı olur belki buluruz ha bitane ne dersin  '' dedi.

Bnde küçük bi kahkaha attım .Evet gerçekten öyleydiler ama bnm pek umrumda değildi çünkü artık sadece bakıyordum kimseye
güvenemiyordum ona Can' a...

Bn onu sevmiştim onunda bni sevdiğine inanmistim ama geçen yıl Sera ile kantine gidip kendimize yiyecek bişeyler almış ve dışarı çıkmıştık okulun arkasına geldiğimizde Can daha önce gördüğüm ama adını bilmediğim bir kızı kendine çekmiş ve dudaklarına yapışmıştı.

Nefes almak istedim olmadı yapamadım koşuyordum adını bilmediğim sokaklardan geçiyordum en sonunda sahile doğru gelmiştim bi boş bank bulup oturmuştum sesimi ben hariç kimse duymuyordu .

''Yeter bıktım artık bıktım ''kendi kendime konuşuyordum aslında Can için üzülmüyordum ona aşık degildim ama güveniyordum ama aslında ben insanlara guvenmekten bıkmıştım.

Arkamdan biri beni kollarının arasına alıp denize sokmuştu susmuştum soğuk su tüm bedenimi sarmıştı nefes almak için yüzeye çıktığımda tam karşımda biri duruyordu kollarımla onu tutmuştum ona baktım , yüzü o kadar güzel bakıyordu içinde kaybolmamak mümkün değildi sonra kolumdan tutup bni kumlara
doğru oturttu.

Hep kim olduğunu merak ettiğim ama bilmediğim çocuk bana bir anlık bile olsa acı çektiğim anı bana unutturmuştu . O günden beri hayatıma kimsenin girmesine izin vermemiştim .

Eskileri düşünürken saatin geç olduğunu fark ettim ve Sera ' ya

'' hadi yatalım '' dedim. Oda

'' haklısın yarın okul  vardı dimi '' dedi.

Ve gülmeye başladı , o gülünce bnde gülümsedim ve odalarımıza çekildik .

Az önce aklıma o geldiği için bir senedir onu hep merak ediyordum en azından bir teşekkür etmek isterdim .

Birden her gün çalacak olan o iğrenç alarm çaldı, ev o sesle yankılandı.
Saat 07.30'tu okula hazirlanmamıza 1 saat vardı.

Kış uykusundan kalkmış ayılar gibi odamdan çıktım ve karşımda bi ayı daha Sera bna

'' Günaydın '' dedi.Yanımdan geçerken

''günaydın'' dedim.

Yüzlerimizi yıkayıp formalarımızı giyindikten sonra okula doğru yol aldık.Okul kaldığımız eve yakın olduğu için yürüyerek gidiyorduk.

Yolda , geçen seneden gördüğümüz birkaç arkadaşa selam verip okul kapısından içeri geçtik.Yaklaşık bir saat sonra müdür kürsüye çıkmıştı ve biz öğrencilere o bir ömür gibi gelen konuşmayı yapmıştı...

Nihayet bitmişti Sera'la birlikte kapının önünden hangi sınıflarda olduğumuza baktık.

Sera '' ne ayrı sınıf mı ''

Gerçekten de ayrı sınıflardaydık.

'' Boşver Sera teneffüslerde hep birlikteyiz ztn ''

'' Haksızlık bu ''

'' Seraaa''

'' of tamam ''

Birbirimize sarıldıktan sonra bende sınıfıma geçtim sınıftan bikaçı hariç geneli ni tanıyordum bugün ilk gün olduğu için sadece öğretmen lerle tanışıyorduk

Birden kapı çaldı ve içeriye bir erkek girdi.

''Sınıfa yeni geldim girebilir miyim '' dedi.

Hoca '' gir bakalım, boş bir yer bul kendine önce ''

Benim yanım boştu,birden yanıma biri oturdu.

'' meraba sınıfta başka yer yok bundan sonra burda oturacam haberin olsun.
Ha bu arada adım Cemil ''

Başımı ona çevirdim

Ben bu çocuğu nerden tanıyordum bu oydu bir yıl önce beni suya atip acılarımı unutturan o 

Adı

Cemil...

İÇİMDE SAKLADIĞIM AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin