Intalnirea.

339 25 2
                                    

CAP. 3

*Bella*

Am iesit in oras cu Luca . Mi-a adus un trandafir alaturi de un inel din aur cu rubine . M-am rusinat la vederea inelului , dar a fost

o dupa-amiaza desavarsita .

Inainte sa merg acasa voi trece pe la Britney sa vad ce face . *

"Ce faci singura ? , ti-am zis ca vei avea o surpriza , ai grija "iubire" . -K "

Am inceput sa fug pana la magazinul de unde trebuia sa imi iau rochia . Vanzatoarea mi-a dat rochia alaturi de un colet infasurat intr-o

funda rosie . Am ajuns acasa iar alt mesaj a venit .

" Deschide-l , vreau sa imi trimiti mesaj daca iti place ( chiar daca nu , o sa il porti ) , -K "

Deschid entuziasmata dar si scarbita pachetul . Cand am deschis pachetul am luat din el lenjeria rosie de seara care mi-a trimis-o.

Off , doamne . Omul asta nu se poate stapani . Incepe sa ma enerveze .

"Daca o sa mai iesi vreodata singura , iti promit ca vei fi a mea -K".

*Bella*

Am ajuns la casa mare si splendida a lui Britney . Am intrat in casa vazand-o pe Britney cu o lenjerie foarte sexy in mana .

*

B:"Ce lenjerie , unde vrei sa o porti ? *rade ea cam sarcastic * "

"Nu conteaza , cum a mers intalnirea ? "

B:"A mers bine , sunt cu Luca "

"Ok , ma bag la un dus . "

B: E deja seara dorm la tine .

"Faci ce vrei . "

Bella s-a asezat pe fotoliu si a deschis plasma din sufragerie . Am urcat sus si am lasat apa fierbinte sa cada pe corpul meu .

Am luat gelul de dus si am inceput sa masez usor fiecare particica a corpului .

Am iesit din dus , mi-am luat un prosop si am mers in camera mea . M-am imbracat si am coborat jos .

B:"Ti-a dat cineva mesaj "

"Te-ai uitat? "

B:"Nu , stii ca nu fac de astea "

"Mergem undeva in seara asta ? "

B:"La piscina ? *aia cu bar * "

"Ok merg sa ma imbrac "

B: " Eu am costumul de baie pe mine , te astept jos in masina . Eu conduc de data asta "

Am urcat sus si mi-am luat costumul de baie pe mine . Am deschis telefonul si am vazut ca aveam 2 mesaje noi .

1."Ce corp frumos ai , arati bine in cada "

2. " Costumul ala de pe tine nu arata prea fain , o sa iti trimit eu altul "

Am trantit telefonul pe pat si mi-am luat hainele pe mine . Am coborat jos si m-am urcat in masina .

*Bella *

Pornesc masina si o duc pe bruneta la piscina .

Am ajuns acolo si ne-am lasat hainele intr-un vestiar . M-am mirat cand l-am vazut pe Luca in piscina cu inca un prieten.

Am sarit in bratele lui iar pe Britney am lasat-o de o parte *

Bella m-a lasat balta .. ce prietena . Merg la bar si flirtez cu tipul de acolo doar ca sa imi dea inca un pahar de Tequila

gratis . Ma retrag din piscina sa vad ce s-a mai intamplat cu domnul "-K"

La 2 pareri si 10 de lecturi  pun next .  

Mesajele lui -KUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum