ARKADAŞLAR DİL VE ANLATIM BİRAZ KÖTÜ NOKTALAMA İŞARETLERİNDE HATA OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN KEYİFLİ OKUMALAR :) VOTE VERİRSENİZ SEVİNİRİM.
ARKADAŞLAR KARAKTERLERİ BÖYLE BENZETTİM RESİMLERDE Kİ GİBİ SİZ KAFANIZDA BELKİ BAŞKA BİR TASARIM YAPMIŞSINIZDIR YORUMLARINIZA VE ÖNERİLERİNİZE AÇIĞIM KEYİFLİ OKUMALAR
EGEMEN ZAİM
Demirle birlikte etrafımızı inceliyorduk , güzel bir yerdi, serin bi havası vardı. ''Hadi Egemen, şu kağıda bakta nereye gideceğimize karar verelim artık bilader'' dedi. Demir yorgun bir sesle..Başımı onaylar gibi salladıktan sonra elimi arka cebime doğru uzattım, babamın gitmeden önce verdiği beyaz ufak kağıdı açmaya başladım. İçinde bir adres bir de emlak ismi vardı. '' Hadi demir şu markete gidip birşeyler alalım hemde adresi öğrenelim'' dedim. Demire doğru bakarken. Başını salladıktan sonra yorgun adımlara markete girdik. Birşeyler aldıktan sonra adresi öğrenip yola devam ettik.
Markette ki adam'dan aldığımız adresle zor zor olsa da emlakçıyı bulduk. İçeri girip '' İyi günler , bizi Tuncel ZAİM gönderdi..'' derken sözümü kesip ''Biliyorum'' dedi emlakçı. '' Babanız evin 5 aylık kirasını ödedi , sonrasında siz ödeyeceksiniz bana, ev öğrenci evi zaten eşyalar herşey mevcut '' dedikten sonra adresi yazdı kağıda , kağıdı aldıktan sonra dükkanın önünde taksi durağını farkettik. '' Egemen sende benim düşündüğü mü düşünüyorsun dimi '' dedi demir. '' Demir kardeşim , paramız az , kim bilir nerdedir bu ev minibüsle gider buluruz '' derken demir taksiye doğru yürümeye başlamıştı bile, onu durduramayacağımı bildiğim içinde fazla ısrar etmeden bende atladım. Neyse ki yol fazla uzun değildi. Taksiciye parayı ödeyen demir oldu, pek birşey tutmamıştı zaten.Mahalle gerçekten çok şirin bir mahalleydi. Her evin önün de bir çam ağacı vardı. Fazla bina olduğu söylenemez.Bizim gideceğimiz binanın no'suna baktım.Demir'e parmağımla gösterdiğim binaya doğru yürümeye başladık.Merdivenler'den çıkarken gerçekten çok sessiz bir bina olduğunu farkettim.Saat geç değildi 11.30 du bu saatte uyumalarını düşünmüyordum yada uyuyabilirlerdi ve sonunda evimizin kapısına geldik.
DEMİR ZAİM
İçeriye girer girmez banyoya yöneldim. Egemen ise evi inceliyordu. Hatta bir ara '' Buraya boya gerek '' dediğini bile işittim. Üstümde ki t-shirt ü çıkarıp arkama döndüm. Egemen valizleri boşaltmaya başlamıştı.''Dur be oğlum, yarın beraber boşaltırız. Bugün bi duş alıp uyuyalım.'' dedim. '' Tamam , hadi çabuk ol zaman '' dedi . Bende başımı sallayıp kapıyı kapattım. İkimizde duş aldıktan sonra odalarımızı belirledik, iyi bir uyku çekmeye hazırdık. Odama girip kapıyı kapattım.Başımı yastığa koyduğumda yarını düşünmeye başladım. Yarın yeni okuluma başlayacaktım , bunları düşünürken gözlerim kapanmıştı.
''Demiiiir , kalaaas, tahtaaa, hadi lan uyan kahvaltı hazır '' diyordu egemen kulağımın dibinde. '' Bide öpseydin lan '' dedim gözlerimi açmadan. Fakat gerçekten çok acıkmıştım. Yavaş yavaş doğrulup banyoya doğru yol aldım. Yüzümü yıkayıp tekrar odama döndüm. Bir kot ve siyah v yaka bir t-shirt çıkartıp gıydim üstüme. Mutfağa gittiğimde gözlerim yaşardı. Egemen sucuklu yumurta mı yapmıştı ? ''Ulan anneme rakip çıkarsın sen '' diyip masaya oturdum. '' Hadi lan oradan '' diyip oda oturdu masaya, yemeğimizi büyük bir afiyetle yedikten sonra masayı toplayıp kalktık. Egemende beyaz bir gömlek , siyah keten bir pantolon giymişti. İkimizde spor ayakkabılarımızı ayağımıza takıp evden çıktık.3 kata geldiğimizde yaşlı bir amcayla karşılaştık. 50 li yaşlarda falandı. '' Gençler yeni taşındınız galiba ? '' diye bir soru sordu. Egemen de '' Evet amca en üstteki dairedeyiz'' dedi. Tanışma fasılları bittikten sonra çıktık. '' Sağol lan , sen olmasan adam bırakmayacaktı beni '' dedi egemen. Sırıttım bende. Yürümeye devam ettik. Sonunda okulun önüne gelmiştik. '' M.A.E.A.L.'' Dedi egemen. Okulun ismini beğenmiştim. Bayada büyük tü -U- şeklinde bir yapıya sahipti. '' Sen git. Ben bi sigara içip öyle geleceğim '' dedim egemene. Başını sallayarak onay verdi. O okula doğru yürürken bende sigara mı ateşledim ve öğrencilere bakmaya başladım. Bir çok grup vardı bu okulda , herkes 5 6 kişi ile bir köşeye çekilmişti. Bazılarının ellerinde tespih, sallayıp etrafına bakınıyorlardı. İçimden bu okulda da fazla duramacağımı geçirdim. Fakat artık benim yüzümden Egemenin hayatı bok olsun istemiyordum.Bu yüzden kendi kendime bir karar verdim sinirlenmeyecektim.Bunları düşünürken sigaramın bittiğini farkettim, izmariti fırlatıp yürümeye başladım.Başım önde yere doğru bakarak bahçeye girdim.Bir anda sağ kulağımda acı hissettim.Kafa mı çevirdiğim de voleybol topunun önümde olduğunu gördüm ve bana doğru koşan bir çift ela göz gördüm, kumral saçlarını topuz yapmıştı , buğday tenliydi 1.70 boylarında gayet iyi bir fiziğe sahip bi kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEFA
Dla nastolatków''Küçükken etrafında ki herşey büyük olduğu için söylediğin o cümlelerde kocamandır. ''Senin için dünyayı yakarım'' der, aslında kibrit bile çakamaz. ''Senin için canımı veririm'' der , çünkü o zamanlar ölüm bile oyundur. Eğer hala küçüksen hala büy...