Biz okula yetişir yetişmez kapıda elifi gördük kızlar bana sakin ol öyle konuş dediler bende sakin olup olmamam söyleyeceklerini bağlı dedim ve indim arabadan yanına gittim ve ne istiyorsun dedim o anda yanıma uzay geldi galya sakin ol canım dedi sonra elif ,oooo çıkmaya mı başladınız hiç şaşırmadım doğrusu dedi sonra o lafların üzerine ben sinirlenip galyaya tokat attım ben normalde de sinirli biriyim ama etrafimdakiler haketmediği sürece onlara zarar vermem ben tokadı attıktan sonra elif uzaya dönüp bu kızdan vazgeçip bana geri döneceksin dedi dönüp hani sen bu kızla bişey yaşamıştın dedim .tabiki ayaz kaldı bişey söyleyemedi bende döndüm ve okula girdim uzay pesimden geldi galya özür dilerim biraz dışarda konuşalım sonra istemezsen pesini birakicam dedi bende çıktım konuştuk uzay: bizim onunla yaşadığımız sey bir haftalık bi sacmaliktı bn elifi tanımak için çıktım onunla hem biz onunla çıkarken sen yoktun ki biz yani ben ve elif aynı şehirde yaşıyoruz ve kapı komşusuyuz benim hiçbir zaman ondan başka kız arkadaşım olmadı onu da tanıdığım zaman konuşmamaya başladım benim şu anda tek hoşlandığım kişi var o da sensin arkadaş olarakta mert ayaz derin ve su var sen benim için bir arkadaş değilsin sana göre ben öyleyim biliyorum ama bana göre sen çok farklısın ben galiba sana aşık oluyorum sen beni sevmezsin diye bunu içimde tutmak istedim ama olmadı diyerek kalktı ben kolundan tuttum ve ayağa kalktım sana inanıyorum elif aramızı bozmak için söyledi bunu diyerek ona sarıldım .sonra ona senden hoşlanıp hoşlanmadığımı düşünüp sana cevap vericem dedim ve iceri girdik derse geç kalmıştık ama yinede sınıfa girdik .tabi ders molasında ben bütün olup bitenleri kızlara anlattım böylece aksiyon dolu bir günü de böyle tamamlamış olduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
iyiydik biz üçümüz
Randomkitabıma pek oy gelmedi.ben kitabın güzel olacağına dair söz vermiştim ve bence güzel de oldu okuyan arkadaşlarım çok beğendiler.lütfen kitabın ilk bölümünü okuyun inşallah beğenip diğer bölümleri de okursunuz. LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN!