/20. října, 1991/
TAJEMSTVÍ RODINY POTTEROVÝCH
Co všechno se ví o rodině Potterových? Víme, že se Lily a Jamesovi Potterových v červenci roku tisíc devět set osmdesát narodil syn Harry, který o rok později porazil Vy-víte-koho. Ale je možné, že rodina Potterových a všichni jejich přátelé před okolním světem něco tajili?
Například starší sestru Harryho?
Tara Potterová, která tento rok studuje svůj třetí ročník v Bradavicích v Havraspárské koleji, je již delší dobu prohlašována jako dcera Jamese a Lily Potterových. Přestože většina studentů to jen podezřívala, jedna ze studentek se Dennímu věštci svěřila, že slečna Potterová opravdu je starší sestrou Harryho Pottera. Narozena dvacátého prvního května roku tisíc devět set sedmdesát osm, Tara je nejstarším dítětem a jedinou dcerou již zesnulých Potterových. Řada studentů přiznala, jak se podobala Lily Potterové née Evansové, když jí viděli na fotkách.
Co dalšího nám její rodina skrývala? Objeví se za pár let i další jejich příbuzní?
*
/1. prosince, 1991/
„Hej, Potterová! Nestýská se ti po mámě?"
„Hej, Potterová! Jak se má rodina?"
Takovými poznámkami byla Tara poslední měsíc a půl doprovázena chodbou. Rusovláska se schovala za ofinou červených vlasů a přidala do kroku. Proč to musela být zrovna ona? Od té doby, co Rita Holoubková napsala ‚Tajemství rodiny Potterových' a řekla, že nějaká studentka anonymně řekla redaktorce o Tařině původu, o kterém nikdo nevěděl, Tara byla terčem posměchu, lítosti, občasné nenávisti a občas i slovní šikany.
„Taro, ignoruj je," zamumlala Talia a táhla jí chodbou ke sklepení, kde měli mít s Mrzimorskými hodinu lektvarů. „Vím, že je to vážné, ale tím, že je budeš brát vážně a schovávat se, ti to nepomůže."
Tara přikývla, ale její slova nevnímala. Jen se snažila dostat z dohledu ostatních studentů.
Když konečně dorazily ke sklepení, uviděla Tara Katherine. Blondýna se na ni otočila a smutně pokrčila ramena, pak se koukla na Diggoryho a začala se smát něčemu, co řekl. Tara měla najednou chuť jí uškrtit.
Snape v ten moment otevřel dveře do učebny a vehnal je všechny dovnitř. Když ho ale Tara minula, jeho obličej se najednou změnil ve smutný. Tolik mu Tara připomínala Lily... vypadala tak bezmocně a vystrašeně... ale pak se podíval do Tařiných Jamesových očí, zatřásl hlavou a popohnal ji.
Talia obsadila úplně poslední lavici v místnosti, když Snape zavřel dveře. Pomohla Taře, aby si dala na stůl věci, protože její ruce se strašně třásly.
Snape se dal do učení hodiny a Talia si vyndala kus pergamenu a napsala na něj rychle: Je to lepší?
Poslala ho Taře a ta na něj rychle napsala odpověď. Jo, ale bylo mi lépe.
To bude v pohodě. Zítra se jde do Prasinek, půjdeme někam na máslový ležák... a koupíme se nějaké ty sladkosti v medovém ráji.
Díky, Talio J Jsi fakt dobrá kamarádka. Vždycky se na tebe můžu spolehnout.
Jo, a málem jsem zapomněla... máma se mě zeptala, jestli k nám nechceš na Vánoce?
Tara se na Talii otočila a poslala jí lehký úsměv. Pak se ale otočila a snažila se dávat pozor, co jim říkal Snape.
ČTEŠ
Závidíš, Potterová? [Fred Weasley; Harry Potter]
Fanfic**KOREKCE** ,,Ano, jsem Tara, sestra Harryho Pottera." Neřekli byste, že je to starší sestra Harryho Pottera. Po tom, co Voldemort zaútočil, Harry se stal slavným: byl v knížkách, všichni znali jeho jméno. Ale ona bylo zapomenuta. Po tom, co dostala...