/Season 2- Part 11- Hello London/

872 70 8
                                    

Poceli smo pakiranje za London. Selimo se tamo. Ed se vratio i bit ce neko vrijeme u New Yorku a kasnije ce i on doci u London. Darcy je preslatka. Uzasno brzo raste.Ja radim za jednu modnu agenciju to jest idem po revijama i pisem svoje kritike o tome. Zavoljela sam taj posao. Nadam se da u Londonu necu vidjeti Harrya jer ne bi bilo uredu. Krivo mi je sto mu moram presutiti istinu ali... Sta god.

Idemo na aerodrom.
Ed: Cuvaj ovu princezu
Ja: Hocu obecavam
Ed: Volim te
Ja:I ja tebe Ed. - poljibili smo se i ja sam usla u svoj avion falit ce mi zivot ovdje u NY.
Let ce biti dug aa Darcy je vec zaspala.
Pocela sam se prisjecati trenutaka sa Edom i kada se desilo..

Flashback
Lezala sam u bolnickom krevetu. Harrya sam juce otjerala pa i ne dolazi vise. Boli me sve ali je tako bolje za oboje. Cula sam kucanje a zatim je unutra provirio Ed.
Ed: Smijem uc?
Ja: Naravno dolazi ovamo
Ed: Ovo je za tebe - dao mi je veliki buket crvenih ruza
Ja: Hvala ti stvarno
Ed: Emma nije to sve
Ja: Hm
Ed: Ja... ja odkad sam te upoznao bila si mi vise od drugarice po osjecajima i... nisam nista pokusavao jer sam vidio da volis Harrya jer je on ipak tvoja prva ljubav...
Nisam te htio povrijediti ali sad sam siguran u to sto osjecam.
Ja: Ne znam Ed sve je prebrzo i...
Ed: Znam sve . Cekat cu do kada bude trebalo.
Ja: Ne trebas cekati. Zelim nas.
Ed: Stvarno ?
Ja: Daa
Ed: Ovaj.... smijem - pokazao je prema mojim usnama a ja sam klimnula glavom. Prisao mi je i poceo me ljubiti. Osjecala sam se voljeno. Poljubac je poceo rasti u nesto vise sto nisam htjela sprijeciti... Desilo se ono sto sam se najmanje nadala kao i sa osobom od koje sam se najmanje nadala...
End of fb

Dok sam to razmisljala vjerovatno sam zaspala. Probudio me stjuardesin glas da slijecemo na aerodrom. Probudila sam Darcy i izasle smo iz aviona. Uhvatila sam taksi i uputila se prema kuci svojih roditelja...
Hello London. Im here !

Novi nastavak. Dakle pocela je skola. Nastavke cu pokusavati stavljati svaki dan ali ako nekad izostavim nemojte da se naljutite. Ostavljajte vise komentara jer ste umanjili u zadnje vrijeme.
VOTE,COMMENT,READ&SHARE

Love you all !

•Teacher or boyfriend ? /harry styles/croatian•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang